Не знам дали на някой стана ясно всичкото това обяснение...Някак си няма логика или обяснение или аз нещо не съм разбрал:sha4ev написа: Имах подобен проблем с Тойота Авенсис 2.2 D4D 150pc.2006г.До 3000 оборота добре и от там на горе забива моцуна.
Оказа се,че губи антифриз.Като долеех антифриз или вода,започваше да върви нормално-като луда.
-направили сте ремонт за да откриете защо губи течност, а не сте открили, гарнитурата си била ОК.
-сменили сте в. помпа, защо, течеше от там ли?
- и гарнитурата и в. помпа, и загубата на течност не може да имат връзка със загубата на мощност над 3000об.
Искам да кажа, че профилактично сте сменили гарнитура и в .помпа, без да са били дефектни (за помпата не става ясно) и всичко се оправи?
2.2 D-4D е известен с риска , че издухва гарнитура и на гаранционните сменяха двг, не само гарнитура, не знам защо (говоря за UK, в друга тема питах дали е така и в БГ, но нямаше отговор)