Страница 1 от 1

d4d или td

Публикувано на: 28 Юни 2011 23:50
от kolio_74
Здравейте,
може ли да ми кажете кой двигател на авенсис е за предпочитане,"d4d" или обикновенния "td".На мен разбира се ми се кара d4d,защото е по-як,но съм чувал,че први проблем с дюзите,заради родната "качествена" нафта.Какво ще ме посъветвате,трябва ми нещо с евтина поддръжка?

Публикувано на: 29 Юни 2011 00:05
от zi_zi_top
1.4 VVTi :thumbsup:
Това е оптималния ДВГ с най-евтина поддръжка!

Публикувано на: 29 Юни 2011 00:15
от Vesko
ЗиЗи 1.4 на купето на авенсис ще е доста зле като динамика....

Публикувано на: 29 Юни 2011 00:54
от zi_zi_top
Vesko написа:ЗиЗи 1.4 на купето на авенсис ще е доста зле като динамика....
Грешката ми е чисто механична, имах предвид 1,6 VVTi. rolleyes.gif

Публикувано на: 29 Юни 2011 06:57
от Vesko
Не занам как е с новото купе, но при авенсис 2 1.8 мотора му е малак според мен, така че си мислиа че и 1.6 ще е сравнително малак. Е зависи и какво очакваш от колата де smile.gif

Публикувано на: 29 Юни 2011 09:10
от martod
zi_zi_top написа:
Vesko написа:ЗиЗи 1.4 на купето на авенсис ще е доста зле като динамика....
Грешката ми е чисто механична, имах предвид 1,6 VVTi. rolleyes.gif
Грешката ти е, че не си опитвал голямо купе с диделов мотор и такова с малък бензинов tongue.gif апък даваш съвети .. biggrin.gif
Опитай някога и ще останеш изненадан, как хубаво си набира дизела (спрямо 1.4, или 1.6 бензинов) и как гори 2 пъти по малко .. smile.gif

По темата : Колега, при нашите условия на експлоатация, ТД ще ти е по изгодният вариант ..
Вярно малко по тромав е от комън рейа, но гори също като него и е по безпроблемен и много по евтин за поддръжка двигател ..

Публикувано на: 29 Юни 2011 21:28
от miLen4o
martod написа:
zi_zi_top написа:
Vesko написа:ЗиЗи 1.4 на купето на авенсис ще е доста зле като динамика....
Грешката ми е чисто механична, имах предвид 1,6 VVTi. rolleyes.gif
Грешката ти е, че не си опитвал голямо купе с диделов мотор и такова с малък бензинов tongue.gif апък даваш съвети .. biggrin.gif
Опитай някога и ще останеш изненадан, как хубаво си набира дизела (спрямо 1.4, или 1.6 бензинов) и как гори 2 пъти по малко .. smile.gif
И поддръжката му е 2 пъти по - скъпа.
Иначе ТД е без никакви претенции.Много елементарен и лесен за поддръжка мотор.

Публикувано на: 29 Юни 2011 22:33
от zi_zi_top
martod написа:Грешката ти е, че не си опитвал голямо купе с диделов мотор и такова с малък бензинов tongue.gif апък даваш съвети .. biggrin.gif ...
Аз всеки ден карам Корола с 1CD-FTV, а също съм карал и бензинови Короли Е12 и Е15, а също и Авенсис 2 с 1,6VVT-i и с 2,2 D-Cat. Но човека пита за безпроблемен и евтин за поддържане автомобил. :thumbsup:

Публикувано на: 29 Юни 2011 22:50
от nikolov22
td :thumbsup:

td

Публикувано на: 30 Юни 2011 00:22
от kolio_74
май вече взех рещение,избирам си td,колкото и да ми се кара по-яката машина,трябва да се мисли и за поддръжката!Офертите не са много,но се намира някоя друга.
Благодаря ви за съветите!

Публикувано на: 30 Юни 2011 08:23
от martod
zi_zi_top написа: Но човека пита за безпроблемен и евтин за поддържане автомобил. :thumbsup:
Именно де tongue.gif точно ТД е автомобила без поддръжка, само сипваш и караш .. biggrin.gif

П.П. Забележи поста след твоят .. Даже и Николов, който до скоро защитаваше газта, е гласувал за ТД .. biggrin.gif К"во нещо е туй дизеловият Галант smile.gif и как променя мисленето на хората .. laugh.gif

Re: td

Публикувано на: 30 Юни 2011 09:21
от Yuli
kolio_74 написа:май вече взех рещение,избирам си td,колкото и да ми се кара по-яката машина,трябва да се мисли и за поддръжката!Офертите не са много,но се намира някоя друга.
Благодаря ви за съветите!
Тези авенсиси нямаха ли проблем с маховика на съединителя? И по точно с цената му - някъде към 2 хил.??? Ако някой е патил или по-знаещ за модела нека да уточни, та да не се заблуждава колегата, че със стар дизел ще му излезе далаверката...

Re: td

Публикувано на: 30 Юни 2011 14:21
от martod
Yuli написа:
Тези авенсиси нямаха ли проблем с маховика на съединителя? И по точно с цената му - някъде към 2 хил.???
Не, турбо дизела е с класически съединител smile.gif другите (по бързите) са с гадния долен ляв педал .. biggrin.gif

Публикувано на: 30 Юни 2011 22:58
от nikolov22
martod написа:
zi_zi_top написа: Но човека пита за безпроблемен и евтин за поддържане автомобил. :thumbsup:
Именно де tongue.gif точно ТД е автомобила без поддръжка, само сипваш и караш .. biggrin.gif

П.П. Забележи поста след твоят .. Даже и Николов, който до скоро защитаваше газта, е гласувал за ТД .. biggrin.gif К"во нещо е туй дизеловият Галант smile.gif и как променя мисленето на хората .. laugh.gif
аз пак съм си за газта излиза доста по ефтино но в моя случай има от каде постояно да си вземам нафта на 1,50 1,70 дизела е на сметка само извън града в града си харчи доста а и сега съм надул с 0,3 турбината и ми се струва че харчи по малко но ако зареждах от бензиностанция 6-7лпо 2,40-14лв а на газ селиката харчеше 9 по 1,20 10лв
докато извън града при 130-140 дизела харчи 6-7л а газта около10-11л
но дизела има турбо но аз съм за тд няма излишни глупости спрямо д4д-то
заради няколко коня и малко икономия плащаш петорно

за газта

Публикувано на: 01 Юли 2011 00:19
от kolio_74
Аз и сега съм си на газ,но ми се ще да пробвам дизел,защото повече карам на дълго.