Страница 1 от 1
Проблем с Корола Д4Д дюза и турбо
Публикувано на: 07 Юни 2011 22:25
от juvefen
Здравейте колеги,
Колата е Корола Д4Д 2000 кубика 2003 година и отскоро забелязах, че колата пуши доста, стана малко по - тромава, но разхода на гориво си е същия. Вчера бях на диагностика и ми казаха, че има два сериозни проблема.
Първият: Турбото надувало не достатъчно до 140 - 160 килопаскала. Вариантите били няколко да е спукан някои маркуч, да е зацапан някакъв негов датчик или клапан вътре в него.
Вторият: Дюзата на първия цилиндър не реагирала по никакъв начин и варианта бил НОВА. Има ли някакви други варианти, или присъдата е тежка / скъпа / ?
Публикувано на: 08 Юни 2011 01:48
от lubooo
точно заради изброените от теб проблеми заложих на бензинка, когато избирах моята корола ..
а иначе за дюзите съм чувал , че има някакъв варият кадето ги чистят с ултразвук .. но нямам идея като пари и ефект как е , но при сички положения ще е по-ефтино от нова дюза.
Публикувано на: 08 Юни 2011 01:59
от KiLLeR
Първо направи втора консултация с друг майстор ама не самозван! За дюзата можеш да пробваш с Хадо, но питай първо Me4oKyX

Публикувано на: 08 Юни 2011 19:16
от diesel_power
Предвид годините ,ако пуши черно може да е задръстен катализатора,затова има ниска скорост на изгорелите газове,а от там турбото не работи добре.
Публикувано на: 08 Юни 2011 19:39
от juvefen
Колега Power как де се провери катализатора ?
Публикувано на: 08 Юни 2011 19:56
от diesel_power
Като се разреже ламарината.
Той и без това не работи както при бензиновите коли,така че не знам въобще защо ги слагат.
Публикувано на: 08 Юни 2011 21:01
от Me4oKyX
Като се изреже ламарината, направо го махай със засилка и го мятай там на някой ауспухджия, че и без пари ще ти го махнат.... Колата без него работи доста по-меко и по-леко, особено в ниските обороти biggrin.gif
Публикувано на: 08 Юни 2011 22:40
от saho
Ако пуши бяло и смърди е предварение на помпата-гнп, малко вероятно е проблем с дюзите - колата е 2003 г. Имах сузуки произведено 2000г пушеше бяло-задушливо /не винаги/, и си го оправих сам с роване в интернет.
Публикувано на: 09 Юни 2011 14:46
от diesel_power
saho написа:Ако пуши бяло и смърди е предварение на помпата-гнп, малко вероятно е проблем с дюзите - колата е 2003 г. Имах сузуки произведено 2000г пушеше бяло-задушливо /не винаги/, и си го оправих сам с роване в интернет.
Каква помпа ,какви пет лева?
Колата е комън-рейл,на кое ще дадеш предварение ,че не се сещам?

Публикувано на: 10 Юни 2011 13:12
от juvefen
Здравейте,
Благодаря на всички които споделиха мнения и опит. Днес ходих на нова диагностика, само че този път в Пит Стоп и останах много доволен от обслужването там. Дюзите са почти ОК, с една добавка за почистване ще са направо "нови". За проблема с турбото май е запушен ЕГР клапана или са запушени катализаторите. Мисля да го почистя и махна катализаторите и да видим как ще е ?

Публикувано на: 10 Юни 2011 15:07
от Me4oKyX
Това вече е ЛОГИЧНА диагностика biggrin.gif Честито, махай катализатора, вземи добавка за почистване на GOLD EAGLE MAXIMUM CETANE BOOSTER - в ШЕЛ съм я виждал и я хакни цялата в един резервоар, нищо че пише на разфасовките за 260 и 560л - нещо такова.... Тресни я всичката на един резервоар и няма си познаеш колата. А за да нямаш проблеми с глупавия ЕГР напред, слагай поне всеки втори резерзоар добавка. До тогава ще има ХАДО вече, че Голда е по-скъпичка
