Страница 1 от 1

Toyota Pasео

Публикувано на: 29 Май 2011 19:09
от Genev
Имам Toyota Pasео и искам да попитам как мога да и вдигна мощноста, може ли да се сложи турбо или нещо такова и колко горе долу ще струва?

Публикувано на: 29 Май 2011 23:24
от PESHO OT MARS
Всичко може ама струва пари.

Ти колко пари имаш за тунеК?

Публикувано на: 30 Май 2011 00:10
от miLen4o
Направо от сега да питам?Да не би да си мислиш , че се слага само едно турбо и хоп всичко е готово.Че ,ако си мислиш така направо се откажи и мини на питането"Имам 3500-4500 лв. кои ще ми турбинира Paseoto"

Публикувано на: 30 Май 2011 00:30
от mitoko
за 5 бона ще си вземеш заводски тубинирана от Англия има да се заринеш
кеф ти старлет 1.3 турбо, селика 2 турбо , мр2 турбо, корола ае86 турбо ...

за "или нещо такова" има и с суперчарджър също

Публикувано на: 03 Юни 2011 17:09
от Genev
mitoko написа:за 5 бона ще си вземеш заводски тубинирана от Англия има да се заринеш
кеф ти старлет 1.3 турбо, селика 2 турбо , мр2 турбо, корола ае86 турбо ...

за "или нещо такова" има и с суперчарджър също

Да ама от англия с обратен волан доста ми е тъпо е така иначе една MR2 с турбо става да ама да е с ляв волан

Публикувано на: 03 Юни 2011 18:35
от miLen4o
Genev написа:
mitoko написа:за 5 бона ще си вземеш заводски тубинирана от Англия има да се заринеш
кеф ти старлет 1.3 турбо, селика 2 турбо , мр2 турбо, корола ае86 турбо ...

за "или нещо такова" има и с суперчарджър също

Да ама от англия с обратен волан доста ми е тъпо е така иначе една MR2 с турбо става да ама да е с ляв волан
Обръщане на волан.....или ще свикнеш с десняка :)

Публикувано на: 04 Юни 2011 02:19
от Bass_Man
мани го това обръщане ве къде къде по-лесно е да :
- разредиш двигателя
- купиш и монтираш турбо
- купиш и монтираш кулер
- смениш пътищата за всмукване и изпускане
- смениш дюзите
- сложиш електроника
- смениш съедините и евентуално скорости
- смениш спирачни апарати и дискове
- смениш окачване
- купиш и монтираш разтоварващ клапан

и някой други нещица .
Общо взето доста лесна работа !

Публикувано на: 04 Юни 2011 22:26
от Ployd
Bass_Man написа:мани го това обръщане ве къде къде по-лесно е да :
- разредиш двигателя
- купиш и монтираш турбо
- купиш и монтираш кулер
- смениш пътищата за всмукване и изпускане
- смениш дюзите
- сложиш електроника
- смениш съедините и евентуално скорости
- смениш спирачни апарати и дискове
- смениш окачване
- купиш и монтираш разтоварващ клапан

и някой други нещица .
Общо взето доста лесна работа !
Е ти го отказа на 100% bash.gif :gib:

Публикувано на: 04 Юни 2011 22:34
от Uncle Dido
А на колко да го откаже - на 20% ли?!

Публикувано на: 04 Юни 2011 22:53
от nikolov22
стига сте лъгали човека аз съм свидетел как се слага турбина на опел кадет
без никаква допълнителна електроника лъжеха с дебитомера компа да хвърля гориво ама общо взето нищо не се получаваше докато не сложиха мега и от там почнаха проблемите по купето и кутията и спирачките

Публикувано на: 05 Юни 2011 02:33
от Bass_Man
Общо взето лесна работа :) !