Страница 1 от 2

LED фарове

Публикувано на: 25 Май 2011 17:58
от gringo359
Някой има ли опит със светодиодни крушки за фарове?
Дали са достатъчно ефективни или е само нек'ва парлама?
Гледах в ebay нещо такова:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT

.

Публикувано на: 25 Май 2011 22:08
от kaloian311
Давам ти бърз отговор като ще ти кажа че не светят,не си давай парите излишно.На предишната ми кола съм ги пробвал и резултата беше "мрак"

Публикувано на: 25 Май 2011 22:35
от miLen4o
Мда не светят ,а и при някой коли показва ,че е изгоряла крушка(заради по малката консумация)

лед крушки за светлини

Публикувано на: 25 Май 2011 23:41
от desislav
колега за леда не са усъвършенствани още до толкова,че да светят по-добре от оригиналните на osram ili na philips,мога да ти препоръчам ,усилените на Филипс(+50%повече светлина)има ги в сайта на Филипс виждал съм ги как светят,и са много добре,ако ли не сложи си ксенон.

Публикувано на: 26 Май 2011 23:05
от CuMo
Един положителен отговор за Osram NightBraker!
Също няма да съжаляваш ако закачиш такива.
Ако стъклата на фаровете ти не са пригодени за ксенони - не си слагай, ще вадиш очите на хората.

Публикувано на: 26 Май 2011 23:07
от miLen4o
Osram са добри , но много бързо горят.Иначе препоръчвам Филипс +30% , много по издръжливи са!

Публикувано на: 26 Май 2011 23:24
от CuMo
Моите ги карам повече от половин година вече, не са мръднали за сега, да чукна на дърво. Но моят пробег е малко от тогава насам - сигурно към 10 000км.
И година да изкарат - пак си струва. Ако Филипсите наистина са по-дръжливи, да взима филипси. :thumbsup:

Публикувано на: 27 Май 2011 00:17
от dimpex_01
Още един за това че усилените (+50%) горят по-бързо. Наистина светят по-добре, но и горят.

Публикувано на: 27 Май 2011 07:59
от boqnkov_
Да вметна, че крушките горят от сетене, а не с времето. Именно за това има ДРЛ модули, които са супер за коли със скъпи крушки за къси.

Публикувано на: 27 Май 2011 12:37
от PESHO OT MARS
LED технологията при фаровете е достатачно развита и перфектна но това са просто няколко обикновенни диодчета на ТНТМ платка. Истински фар с LED цената е ХХХХ евро.

И още един глас за Филипса, има лека разлика с обикновен noname халогена крушка струва малко по-скъпо от такава и кара много. Аз на старото Ауди бях с такива и сега на Тойотата съм с такива и средния и м живот е около 3+ години (като карам всеки ден по около 1,5-2 часа и фаровете са винаги включени)

Публикувано на: 27 Май 2011 15:47
от dimivan
boqnkov_ написа:Да вметна, че крушките горят от сетене, а не с времето. Именно за това има ДРЛ модули, които са супер за коли със скъпи крушки за къси.
Какво представляват тези ДРЛ модули?
Иначе и за карам с Осрам Night Braker и съм много доволен.

Публикувано на: 27 Май 2011 23:21
от Bass_Man
Абсолютно прав е Пешо от Марс ! Светодиодите са много по-добри от "крушките" само , че истинските са много скъпи , а това са някакви пълни измишльотини . И отделно от това имат по-голям живот от каквато и да е крушка .

Другото много важно нещо за живота на "крушките" е колко пъти ще се палят , а не колко време ще светят . "Крушката" има най-голям живот когато се пали само веднъж и не се гаси !

Публикувано на: 27 Май 2011 23:27
от kaloian311
dimivan написа:
boqnkov_ написа:Да вметна, че крушките горят от сетене, а не с времето. Именно за това има ДРЛ модули, които са супер за коли със скъпи крушки за къси.
Какво представляват тези ДРЛ модули?
Иначе и за карам с Осрам Night Braker и съм много доволен.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12710

Публикувано на: 28 Май 2011 07:00
от slowtraveler
PESHO OT MARS написа:LED технологията при фаровете е достатачно развита и перфектна но това са просто няколко обикновенни диодчета на ТНТМ платка. Истински фар с LED цената е ХХХХ евро....
Светлинния поток на добрите (и скъпи) LED фарове с консумация около 40W е около 2000lm, а ксенона 35W е около 2800-3000lm...
Т.е. ксенона дава с около 30% повече светлина и то при по-ниска консумация отколкото LED.
Та нещо не мога да разбера къде е 'перфектността' на LED технологията...
Бих избрал LED за места, където не е необходим голям светлинен поток и лампата работи в старт/стоп режим (габарити, стопове, мигачи)...
Но за фарове ксенона засега е незаменим...

Публикувано на: 28 Май 2011 08:20
от boqnkov_
Bass_Man написа:Другото много важно нещо за живота на "крушките" е колко пъти ще се палят , а не колко време ще светят . "Крушката" има най-голям живот когато се пали само веднъж и не се гаси !

Аз не мисля, че е така при нажежаемата спирала. При луминисцентните в бита и производството съм напълно съгласен, че е така. Все пак живота на лампите със спирала се дава в часове, а не в комутационни цикли.

Ако фара позволява, ксенона наистина е най - рационален като решение, ако пък не - хубави и скъпи крушки!