Страница 1 от 2

водород

Публикувано на: 03 Май 2011 09:05
от SilverFox
Някой има ли представа как се отразяват системите за водород, които в момента са на пазара на vvt-i двигателите?

Публикувано на: 03 Май 2011 09:37
от PESHO OT MARS
Като на всички останали автомобили. Повишават разхода (или в най-добрия случай няма промяна) и изпразват джоба на поредния балък по веригата.....



http://audibg.com/forum/index.php?showt ... 160&st=140

Публикувано на: 03 Май 2011 10:30
от SilverFox
Добри мнения. Нито някой от скептиците опита, нито някой от оптимистите даде тт данни. Засега още не разбирам какво става.
Давайте теми ...

Публикувано на: 03 Май 2011 11:33
от Me4oKyX
Към момента, съм ги пробвал и съм гледал на повечето какво предлагат, като цяло предимно чайници, а не водородни системи. 90% от информацията, която може да намериш е грешна по очевидни причини.... Така че не прибързвайте с генералните заключения - има смисъл от водородна система, но трябва да е ИСТИНСКА happy.gif До седмица мисля, че ще мога да ми дам по-точна информация какъв е ефекта, но не бързам, за да направя нещо, което наистина прави какъвто газ трябва и наистина дава икономия :thumbsup:

Публикувано на: 03 Май 2011 11:44
от SilverFox
хайде, чакаме

Публикувано на: 03 Май 2011 17:40
от mafiota
за какъв водород става въпрос, че нещо не съм в час unsure.gif

Да не би да говорите за т. нар. генератор на окси-водород (браунов газ) ? Че чистия водород и това са две различни бози biggrin.gif

Публикувано на: 03 Май 2011 17:49
от SilverFox
а така. ето приказка и каква е разликата и какъв е ефекта?

Публикувано на: 03 Май 2011 19:02
от mafiota
SilverFox написа:а така. ето приказка и каква е разликата и какъв е ефекта?
разлика и ефект от кое приятелю ?

Публикувано на: 03 Май 2011 20:18
от SilverFox
какъв ефекта от брауновия газ при vvt-i, има ли смисъл да се слага
и има ли аналог с друг газ

Публикувано на: 03 Май 2011 22:30
от nikolov22
SilverFox написа:какъв ефекта от брауновия газ при vvt-i, има ли смисъл да се слага
и има ли аналог с друг газ
имам познати единия с авенсис1 1.6 ввти и авер с авенсис2 2.0 д4д този с бензина казва че разхода му не е мръднал гграм надолу обаче много повече върви колата а другия казва същото но и двамата работят по въпроса с електрониката щото този газ много кислород вкарва и колата си мисли че е бедна сместа и буха още гориво
лично моето мнение с което не ангажирам никои е че за такава система трябва много добра електроника и истинска клетка и накрая като дръпнеш чертата икономия няма

Публикувано на: 04 Май 2011 00:46
от jim_beam
хората преди маса години измислиха хибрида,а вие търсите под вола теле.но защо да стане просто,като може и сложно! cool.gif

Публикувано на: 04 Май 2011 00:47
от Vesko
jim_beam написа:хората преди маса години измислиха хибрида,а вие търсите под вола теле.но защо да стане просто,като може и сложно! cool.gif
Мани го хибридите biggrin.gif

Публикувано на: 04 Май 2011 12:13
от SilverFox
Значи ефект има, по чакаме по-добра технология, която май с месеци се развива.
Мен най-много ме блазни, че има по-пълно изгаряне, при по-ниска темп, което ако е така би удължило живота на двигателя. Е ако има спад и на горивото, супер. Но не мога да разбера как става. Как компа решава колко гориво да подава. Кое се мери?

Публикувано на: 04 Май 2011 20:11
от PESHO OT MARS
Ефект няма.

Направете си следната проста сметка, като за по-лесно накарайте този който ви продава балбукатора да ви каже колко литра газ произвежда устройството. След което си сметнете за същото това време колко въздух минава през двигателя ви и ще откриете много интересно съотношение. Оставам сами да го откриете....

Публикувано на: 05 Май 2011 01:24
от Me4oKyX
Адаш, нищо че си от марс, но сметката ти е колко правилна, толкова и крива biggrin.gif Ти ако вкараш в двигателя еквивалентно количество водород, колкото е въздуха, ще го направиш има-няма 300% по-мощен, стига да намериш и начин да не го пръснеш на милион парченца, като заедно с това трябва да пооправиш още има-няма 1000-2000 грешки които не смяташ...... За реална икономия не са нужни повече от 7 до 20л в минута, като това се има предвид до мотор 3000 кубика.... Още повече, че това е супер система, която ще работи логично във всички обороти, не само при ниски и средни. Но такава система, за да се направи и да има наистина всичко необходимо, НЯМА как да струва 400-700лв, поради простата причина, че само електрониката доставна цена минава 200лв, при големи клетки и 400 ..... Така че има логика в думите ти, че това, което предлагат не е точно това, което ти трябва..... Затова и се тормозя да го изкусуря като хората. НО, за повечето хора, цената ще е определяща, така че ще има добра клетка и много добра клетка - кой каквото му душа сака. И двете ще имат реален резултат, просто електрониката оскъпявя :thumbsup: Още повече, че реална информация из нета, за това колко литра водород заместват един литър дизел няма да намериш.... Както ще намериш един тон ДЕЗинформация, която просто няма много общо с логиката или реалното.... Това е нещо, което може да промени света, вече има МНОГО примери, за фабрики ползващи тази енергия, но умишлено не е достъпна за всеки.... И сега трябва от едната малка истина, да достигна до ПЪЛНАТА истина.... няма да стане за два дни, но пък няма и да се откажа laugh.gif Живот и здраве, ще се надявам да успеем да постигнем заветните 50%, но това не е ясно дали ще е след година, две .... Ако имам късмет, може и след 6 месеца да е..... Но ще има решение много скоро за добра икономия.... Още малко търпение biggrin.gif