Страница 1 от 2
водород
Публикувано на: 03 Май 2011 09:05
от SilverFox
Някой има ли представа как се отразяват системите за водород, които в момента са на пазара на vvt-i двигателите?
Публикувано на: 03 Май 2011 09:37
от PESHO OT MARS
Като на всички останали автомобили. Повишават разхода (или в най-добрия случай няма промяна) и изпразват джоба на поредния балък по веригата.....
http://audibg.com/forum/index.php?showt ... 160&st=140
Публикувано на: 03 Май 2011 10:30
от SilverFox
Добри мнения. Нито някой от скептиците опита, нито някой от оптимистите даде тт данни. Засега още не разбирам какво става.
Давайте теми ...
Публикувано на: 03 Май 2011 11:33
от Me4oKyX
Към момента, съм ги пробвал и съм гледал на повечето какво предлагат, като цяло предимно чайници, а не водородни системи. 90% от информацията, която може да намериш е грешна по очевидни причини.... Така че не прибързвайте с генералните заключения - има смисъл от водородна система, но трябва да е ИСТИНСКА

До седмица мисля, че ще мога да ми дам по-точна информация какъв е ефекта, но не бързам, за да направя нещо, което наистина прави какъвто газ трябва и наистина дава икономия

Публикувано на: 03 Май 2011 11:44
от SilverFox
хайде, чакаме
Публикувано на: 03 Май 2011 17:40
от mafiota
за какъв водород става въпрос, че нещо не съм в час
Да не би да говорите за т. нар. генератор на окси-водород (браунов газ) ? Че чистия водород и това са две различни бози biggrin.gif
Публикувано на: 03 Май 2011 17:49
от SilverFox
а така. ето приказка и каква е разликата и какъв е ефекта?
Публикувано на: 03 Май 2011 19:02
от mafiota
SilverFox написа:а така. ето приказка и каква е разликата и какъв е ефекта?
разлика и ефект от кое приятелю ?
Публикувано на: 03 Май 2011 20:18
от SilverFox
какъв ефекта от брауновия газ при vvt-i, има ли смисъл да се слага
и има ли аналог с друг газ
Публикувано на: 03 Май 2011 22:30
от nikolov22
SilverFox написа:какъв ефекта от брауновия газ при vvt-i, има ли смисъл да се слага
и има ли аналог с друг газ
имам познати единия с авенсис1 1.6 ввти и авер с авенсис2 2.0 д4д този с бензина казва че разхода му не е мръднал гграм надолу обаче много повече върви колата а другия казва същото но и двамата работят по въпроса с електрониката щото този газ много кислород вкарва и колата си мисли че е бедна сместа и буха още гориво
лично моето мнение с което не ангажирам никои е че за такава система трябва много добра електроника и истинска клетка и накрая като дръпнеш чертата икономия няма
Публикувано на: 04 Май 2011 00:46
от jim_beam
хората преди маса години измислиха хибрида,а вие търсите под вола теле.но защо да стане просто,като може и сложно!

Публикувано на: 04 Май 2011 00:47
от Vesko
jim_beam написа:хората преди маса години измислиха хибрида,а вие търсите под вола теле.но защо да стане просто,като може и сложно!

Мани го хибридите biggrin.gif
Публикувано на: 04 Май 2011 12:13
от SilverFox
Значи ефект има, по чакаме по-добра технология, която май с месеци се развива.
Мен най-много ме блазни, че има по-пълно изгаряне, при по-ниска темп, което ако е така би удължило живота на двигателя. Е ако има спад и на горивото, супер. Но не мога да разбера как става. Как компа решава колко гориво да подава. Кое се мери?
Публикувано на: 04 Май 2011 20:11
от PESHO OT MARS
Ефект няма.
Направете си следната проста сметка, като за по-лесно накарайте този който ви продава балбукатора да ви каже колко литра газ произвежда устройството. След което си сметнете за същото това време колко въздух минава през двигателя ви и ще откриете много интересно съотношение. Оставам сами да го откриете....
Публикувано на: 05 Май 2011 01:24
от Me4oKyX
Адаш, нищо че си от марс, но сметката ти е колко правилна, толкова и крива biggrin.gif Ти ако вкараш в двигателя еквивалентно количество водород, колкото е въздуха, ще го направиш има-няма 300% по-мощен, стига да намериш и начин да не го пръснеш на милион парченца, като заедно с това трябва да пооправиш още има-няма 1000-2000 грешки които не смяташ...... За реална икономия не са нужни повече от 7 до 20л в минута, като това се има предвид до мотор 3000 кубика.... Още повече, че това е супер система, която ще работи логично във всички обороти, не само при ниски и средни. Но такава система, за да се направи и да има наистина всичко необходимо, НЯМА как да струва 400-700лв, поради простата причина, че само електрониката доставна цена минава 200лв, при големи клетки и 400 ..... Така че има логика в думите ти, че това, което предлагат не е точно това, което ти трябва..... Затова и се тормозя да го изкусуря като хората. НО, за повечето хора, цената ще е определяща, така че ще има добра клетка и много добра клетка - кой каквото му душа сака. И двете ще имат реален резултат, просто електрониката оскъпявя

Още повече, че реална информация из нета, за това колко литра водород заместват един литър дизел няма да намериш.... Както ще намериш един тон ДЕЗинформация, която просто няма много общо с логиката или реалното.... Това е нещо, което може да промени света, вече има МНОГО примери, за фабрики ползващи тази енергия, но умишлено не е достъпна за всеки.... И сега трябва от едната малка истина, да достигна до ПЪЛНАТА истина.... няма да стане за два дни, но пък няма и да се откажа laugh.gif Живот и здраве, ще се надявам да успеем да постигнем заветните 50%, но това не е ясно дали ще е след година, две .... Ако имам късмет, може и след 6 месеца да е..... Но ще има решение много скоро за добра икономия.... Още малко търпение biggrin.gif