Страница 1 от 3

ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН НА РАВ4 2005

Публикувано на: 30 Апр 2011 15:46
от svetodamian
Здравейте колеги! Още карам американското равче 2005 г. на бензин. Автоматика не ми дава да сляза под 12 на сто градско, но за джипка е направо супер. Предполагам, че се дължи на лекото купе - 1280 кг. и възрастта - 19 хил. мили. Много стабилен автомобил, добре ускорява, добре спира и возията е сравнително приятна. Предвид габаритите, паркирането направо си е удоволствие, а и гледаш от височко. Но стига суперлативи! Огромната разлика в цената на газта и бензина ме кара да сложа газова уредба. За сега се ориентирам към Фобос 1, с омаслител на клапаните и мобилно зарядно. Излиза общо към 1400 лв. Ако някой кара подобна кола на газ, моля да сподели! Приемам всякакви съвети. Благодаря!

Публикувано на: 30 Апр 2011 16:41
от mafiota
мани ги тия сбирщайн фобоси,
за тея пари виж нещо истинско LOVATO, BRC ...
А тоя омаслител , според мен изобщо няма смисъл от него. Какво смазва ?? smile.gif

Публикувано на: 30 Апр 2011 17:10
от mitoko
метанов инжекцион с аванс процесор си сложи и тва е. мазане на клапаните не ти трябва ако слагаш пропан :thumbsup:

Публикувано на: 30 Апр 2011 19:11
от mafiota
mitoko написа:метанов инжекцион с аванс процесор си сложи и тва е. мазане на клапаните не ти трябва ако слагаш пропан :thumbsup:
Чува се ,че догодина и на метана ще секнат далаверата cool.gif

Публикувано на: 30 Апр 2011 20:00
от mitoko
имаш 1 година - ДАВАЙ. пък и метана е по добре от пропан

Публикувано на: 30 Апр 2011 23:54
от svetodamian
с тоя малък багажник не мога да сложа метан а и навъртам не повече от 25 хил. на година.

Публикувано на: 01 Май 2011 10:14
от Bass_Man
При положение , че двигателя е 4-ри цилиндров Фобос 1 не ти трябва ! Слагаш Фобос 2 и махаш малоумния омаслител ! За тази конфигурация цена над 1000лв. си е кощунство но ти си знаеш :thumbsup: !

BTW: Вместо омаслител може да вземеш аванс коректор , което си е доста по-полезно устройство и може да ти свали разхода още малко .

Публикувано на: 01 Май 2011 12:42
от mitoko
svetodamian написа:с тоя малък багажник не мога да сложа метан а и навъртам не повече от 25 хил. на година.
25 не е малко. вземи си кола с голям багажник. с днешната цена на пропана и бензина. за 1 година ще си избиеш ивестицията за метан

http://remixbg.com/offers/Ikonomicheska ... C_2008.htm

Публикувано на: 01 Май 2011 13:02
от svetodamian
благодаря ти за метана, но не мога да сменявам колата, която е почти нова, а и целта ми беше малък джип, който да паркирам лесно из града. Равчето е идеален за тази цел. Дължината му с резервн гума е само 4 м и 26 см. а например Хонда CRV 2004-2007 г. е 4 м. и 64 см. Пасат 1990 г. е 4 м и 58 см. Така че окончателното ми решение е пропан. Но искам да сложа наистина най-доброто в рамките на 1500 лв.

Публикувано на: 01 Май 2011 13:25
от Bass_Man
Най-добро в случая няма ! Има само по-малко зло и общо взето това е Фобос/Мегаджет . Просто там имаш всички възможни настройки разбира се много важно е при настройката да се знае кое за какво е , а не само да се разчита на автоматична настройка на 3000 оборота на празен ход .

Фобос 1 има смисъл да се ползва ако ще се прави двигател с повечко цилиндри . При всички други случай няма нищо повече от Фобос 2 дори е с по-стар процесор и архитектура !

Ето тук може да си видите и цените :
http://fobosgas.com

Трбява ви кит с тръба и бутилка .

Публикувано на: 01 Май 2011 14:59
от svetodamian
Ами вие ме ориентирахте към Фобос 2, за което съм благодарен. Тъкмо ще спестя някой лев. Този аванс коректор дали е нужен при положение, че газовата уредба има компютър, който би могъл да се настрои автоматично да коригира аванса. Просто питам, не че се стискам за допълнителни пари. И ако ми предложите качествен сервиз за монтаж на фобоса работата ще тръгне към черпене. Тези дали са добри http://www.gasmagazin.com/

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН НА РАВ4 2005

Публикувано на: 01 Май 2011 16:55
от jim_beam
svetodamian написа:... Предполагам, че се дължи на лекото купе - 1280 кг...
нещо се бъркаш,тежи доста повече!

Публикувано на: 01 Май 2011 17:10
от Bass_Man
svetodamian написа:Ами вие ме ориентирахте към Фобос 2, за което съм благодарен. Тъкмо ще спестя някой лев. Този аванс коректор дали е нужен при положение, че газовата уредба има компютър, който би могъл да се настрои автоматично да коригира аванса. Просто питам, не че се стискам за допълнителни пари. И ако ми предложите качествен сервиз за монтаж на фобоса работата ще тръгне към черпене. Тези дали са добри http://www.gasmagazin.com/
За газ сервиз ще пусна на ЛС . Иначе газовите компютри нямат функция да коригират аванса ! Или поне нито един от тези на БГ пазара няма . Но иначе този коректор е много важен защото осигурява правилната работа на алтернативното гориво , което намалява разхода и подобрява динамиката .

Публикувано на: 02 Май 2011 00:41
от svetodamian
на руските сайтове може да се вярва, а и данните съвпадат с американските. Лесно може да се провери. htttp://avtomarket.ru/catalog/Toyota/RAV-4/?id=26498&class=1 след 2006 г. равчето е с 16 см. по-дълго и мнооого по-тежко и за жалост по-неикономично

Публикувано на: 02 Май 2011 00:43
от svetodamian
http://avtomarket.ru/catalog/Toyota/RAV ... 21&class=1 ето и килата след 2006