Страница 1 от 2

Toyota Celica 94

Публикувано на: 26 Апр 2011 17:32
от Martin
Здравейте насочил съм се към този модел 1.8 115 коня и имам няколко въпроса.Първоначалното обслужване на автомобила скъпо ли е(ролки,ремъци,филтри и водна помпа,ако може и цени),може ли да се сложи обикновена хубава газора уредба?Това е ако има още нещо ще питам.Благодаря.

Публикувано на: 26 Апр 2011 20:15
от nikolov22
аз слагах ремък и ролка по 15лв щото клапани не удря работи перфектно с обикновено газово въздушния е малко скъп 36лв масления 7-8 почти не се чупи
само трябва да се гледат сегментите щото от кофти масло лесно се прецакват
инъче доволно върви за килограмите си моите ми харчеха около 9-10 газ във варна
слаба страна освен сегменти и вложки не съм намерил но аз карам с 5в50 и нямам проблеми с тях основния ремонт също е доста ефтин около 400 лв с труда

Публикувано на: 27 Апр 2011 18:10
от Ich0
Здрасти !

Модела се води T20.

Обслужването не е скъпо. Не мога да ти дам точни цени, но мисля, че с части от магазина и труд ще можеш да се вредиш в рамките на 150-200лв. Винаги може и по-евтино разбира се wink.gif

Напълно подкрепям колегата Николов за казаното. Колата е много сполучлива. Наистина го има проблема с горенето на масло, но не при всички. За да ти хареса истински обаче не трябва да ти прави впечатление, че подрусва стабилно из нашите дупки и мотора често се обажда, за да не забравиш, че е там wink.gif

Публикувано на: 28 Апр 2011 07:21
от Georgimitrovich
Kolegi kvo e tva obslujvane za 200lv s trudda. Daite malko ceno. Az se si mislq 4e normalnata cena e nqkude dym tu 500lv PONE.

Публикувано на: 28 Апр 2011 17:57
от Ich0
Прав си колега ! Сега погледнах в drive.bg цените за ангренажен ремък, ролка, водна помпа и въздушен филтър - около 170лв. Отделно другите ремъци и труд.

Публикувано на: 28 Апр 2011 18:09
от Bass_Man
Дай си оригиналните номера от тук : http://www.toyodiy.com/parts/q.html

Публикувано на: 28 Апр 2011 23:01
от nikolov22
ролка от 36до 85лвремък от 25лв до 56 водната помпа ако не тече и работи не се сменя да не е уди или голф бре тя си е на външен ремък и няма общо със ангренажа
въздушен филтър 20-30 лв маслен 5-8лв масло 5литра от 55 до 200лв моето е 120 5в50 пълна синтетика
по ефтино от тва здраве му кажи за справка на моето бившо ауди 100 ремъка и ролката са му 180лв

Публикувано на: 29 Апр 2011 21:17
от Georgimitrovich
Stiga ve ti me otrepa na moita selika samo remuka dvete rolki i optega4a sa kum to 500lv i ot tam produljavame filtri sve6ti vodna pompa. Na men obslujvaneto mi e kum 700lv bez truda. Bahti kolko e po eftino da podyrja6 po nova kola :)

Публикувано на: 29 Апр 2011 22:24
от nikolov22
Georgimitrovich написа:Stiga ve ti me otrepa na moita selika samo remuka dvete rolki i optega4a sa kum to 500lv i ot tam produljavame filtri sve6ti vodna pompa. Na men obslujvaneto mi e kum 700lv bez truda. Bahti kolko e po eftino da podyrja6 po nova kola :)
на този мотор има една ролка само и един агренажен ремък това е
и не удря клапани съответно и да е по ефтин ремъка нямо какво да стане освен да останеш на пътя,хидравликата,водната помпа алтернатора,и ако има климатик са на три външни ремъка,има ролка само на климатика и на нея се се сменя само лагера така е направена съпер елементарен е мотора
нови свещи денсо закупени от тойота варна са 8.30лв

Публикувано на: 30 Апр 2011 01:12
от Bass_Man
Georgimitrovich написа:Stiga ve ti me otrepa na moita selika samo remuka dvete rolki i optega4a sa kum to 500lv i ot tam produljavame filtri sve6ti vodna pompa. Na men obslujvaneto mi e kum 700lv bez truda. Bahti kolko e po eftino da podyrja6 po nova kola :)
Честно казано не вярвам , я им дай номерата да ги проверя .

Публикувано на: 30 Апр 2011 08:03
от Georgimitrovich
16100-79175
90915-10001
90916-02205
90916-02357
17801-74020
13540-88381
13505-88382
13503-63011
13568-79045
4x 9091901180
90916-03075 + 16325-62010


Kym tova dobavqme i cena na antifriz i maslo za tqh nqma da ti tyrsq nomera. A sy6to taka i relna cena za trud.

Nakoi ceni po spomeni.
Rolka parazitna na SKF - 130lv
Rola optqjna INA - 180lv
Remyk Gates - 75lv.
Vodna pompa AISIN - 135
Hidravli4en optegach - 150lv.
Termostat - 45lv. bez garniturkata !!!
drugite raboti bqha sravnitelno po efti, tva vse pak sa ceni ot predi nqkolko godini, no nevqrvam da sa se izmenili koi znae kolko mnogo.

Публикувано на: 04 Май 2011 23:52
от Ich0
Предполагам тези цени идват и от различните двигатели. Когато взех Селиката очаквах много скъпа поддръжка, висок разход на гориво и като цяло много пари, обаче се оказа, че не е точно така. А пък и като гледам мои приятели с немски коли колко пари дават и какво получават насреща - ами не мога да не оценя положително Тойотката..

Публикувано на: 05 Май 2011 01:31
от Bass_Man
Georgimitrovich написа:16100-79175
90915-10001
90916-02205
90916-02357
17801-74020
13540-88381
13505-88382
13503-63011
13568-79045
4x 9091901180
90916-03075 + 16325-62010


Kym tova dobavqme i cena na antifriz i maslo za tqh nqma da ti tyrsq nomera. A sy6to taka i relna cena za trud.

Nakoi ceni po spomeni.
Rolka parazitna na SKF - 130lv
Rola optqjna INA - 180lv
Remyk Gates - 75lv.
Vodna pompa AISIN - 135
Hidravli4en optegach - 150lv.
Termostat - 45lv. bez garniturkata !!!
drugite raboti bqha sravnitelno po efti, tva vse pak sa ceni ot predi nqkolko godini, no nevqrvam da sa se izmenili koi znae kolko mnogo.
Е ти си сменил половината кола ве biggrin.gif . Това в никакъв случай не се прави на всяко обслужване . Реално ремък и ролки са ти били около 500лв. с труда , което вече е нормално . То на германчетата ако им смениш всичките тия неща сигурно ще скочиш до 1500-2000лв.

Публикувано на: 05 Май 2011 11:12
от Georgimitrovich
e ti puk vodna pompa i termostat si se smenqt s remuka, taka si pi6e pu tva 4e nqkoi pod obslujvane razbirat da i pusnat edno maslo i da poglednat dali renycite sa nali4ni e drug vapros

Публикувано на: 05 Май 2011 13:01
от xtreme
За съжаление в България цените за обслужване на 3S-GE са неадекватни. Не е нормално един лагер с планка да струва 180лв.

Колкото до термостата, взимаш от Митсубиши 2.0 мисля че беше 4G63 мотора. Стават 1 към 1 и струва 15лв.

Едит : Още нещо. Лагера на обтегача е почти едно към едно с паразитния мисля че имат под 1мм разлика във височината. На практика е възможно да ползваш планката от стария обтегач, и да сложиш на нея паразитна ролка. Под 1мм разлика не мисля ,че има значение. Бях ги купил моите вече и нямаше как, иначе изобщо нямаше да се занимавам да купувам обтяжна ролка, щях да взема 2 паразитни. Мога да ги снимам, мотаят ми се вкъщи някъде старите, и аз незнам защо ги пазя.