Kupih si nova kola...

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Kupih si nova kola...

Мнение от V35GTR » 28 Юли 2006 00:53

...pochti! No ako beshe istina shteshe da e tazi:
http://www.teslamotors.com/
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 28 Юли 2006 02:03

Tia ot rezistori i koli li zapochnaha da praviat.. tongue.gif happy.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

dinox
Мнения: 19
Регистриран на: 26 Окт 2004 15:18
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от dinox » 28 Юли 2006 09:42

Абе мислих си го и аз преди, ама се чудя като тръгна за морето в кое кафене да спра за да заредя :-)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 28 Юли 2006 10:49

Там е бъдещето !
... на полупроводниците laugh.gif

Прави ми впечатление че отсега имат амбиции да стават една от най-големите автомобилни компании. USA-job, не са много по скромността.

dinox
Мнения: 19
Регистриран на: 26 Окт 2004 15:18
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от dinox » 28 Юли 2006 12:54

Чудя се защо тези коли се смятат за екологични? Енергията която ги храни е най-мръсната по отношение на околната среда и при това с доста нисък КПД. Разликата е, че мърсотията не ти е под прозореца, а някъде другаде.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 28 Юли 2006 13:26

dinox написа:Чудя се защо тези коли се смятат за екологични? Енергията която ги храни е най-мръсната по отношение на околната среда и при това с доста нисък КПД. Разликата е, че мърсотията не ти е под прозореца, а някъде другаде.
Като начало имаш само един процес на замърсяване - добиването на електроенергия, а при ДВГ процесите са поне три - веднъж при добива (с всички придружаващи ефекти), при транспорта и при работата на самия двигател. Освен това все повече се разпространяват еколкогично чисти методи за получаване на електроенергия (вятърници, океански течения и т.н.)

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 28 Юли 2006 14:08

А вредните производства на батериите и всички подобни джаджи? Помисли си, след изтичане на експлоатационния им срок, какво става? Пак скъпа и не дотам екологична процедура по рециклиране, или изхвърляне? Общо взето ако не мислиш за кофти моментите преди и след електроавтомобила, всичко изглежда розово и се чудиш защо всички коли не са такива, ама като се замислиш и картинката доста се променя. Не твърдя, че хибридните, или чисто електрическите автомобили не са по-екологични от обикновените, но не чак толкова, колкото се опитват да ни убедят!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 28 Юли 2006 15:17

Абе това че замърсителите са на едно място е много добре - може да се пречиства много по-ефикасно.
Отделно електроенергия може да се получава и по чисти методи - вода, вятър, слънце. А и се рекуперира !!!

Аватар
KORD
Мнения: 472
Регистриран на: 14 Авг 2005 06:39

Мнение от KORD » 28 Юли 2006 19:35

Abe si4ko e punta i plastika ...... sega idva badeshteto na etanolovoto gorivo ( ot carevica)
Изображение
"Money Money Money Money jivota e pari Money Money Money Money i gotini jeni " Kondio 1998 :)

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 28 Юли 2006 20:09

Xeku написа:А вредните производства на батериите и всички подобни джаджи? Помисли си, след изтичане на експлоатационния им срок, какво става? Пак скъпа и не дотам екологична процедура по рециклиране,
Kolega,ti da ne se opitvash da ubedish niakoi,che procedurata po reciklirane na tezi baterii shte zamarsiava poveche otkolkoto Emisiite samo na dizelovite koli primerno.... boxed.gif .Parvo te imat garancia 8 godini ili 180000 mili,t.e.sredno na 8 godini shte se reciklira da kajeme bateria,no niamash pochti zamarsiavashti emisii ot kolata,niamash sajdi,niamash nujda ot skapi filtri ,prechistvashti teia sajdi i tem podobni pri dizelite,koito gi oskapiavat znachitelno,tragvash kam moreto i Prius-a ti harchi 4/100km. benz.,bezshumno,v grada 5/100km. sleep.gif ,inteligentna rabota,kakvo mu e na hibrida--tehnologia na badeshteto,koiato samo Toyota i Honda imat know how-to za neia,vlojili sa mnogo pari v neia,veche napraviha probiv na Usa market,sega i v Evropa im se uvelichavat prodajbite,ami danaka sashto e po-malak za hibridnite koli.Iaponcite NE sa nikak prosti/koeto sa go dokazali mnogokratno/ za da vlagat ogromni sredstva v hibridnite tehnologii,ako te sa po-zamarsiavashti ot konvencionalnite dvigateli i ako ne sa precenili vazvrashtaemostta i pechalbite.Kakto se nalojiha predi 40 godini do den dneshen na Amerikanskia pazar ot nishtoto sega kato N;1 chujdestranen vnositel na koli,sega nastapvat v Evropa seriozno/nai-veche Toyota/ chrez avangardni menidjarski podhodi,TPS i t.n.,taka i sega sam siguren,che shte pecheliat vse poveche ot hibridite! biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

b_d

Мнение от b_d » 28 Юли 2006 20:29

LEXUS написа:
Xeku написа:А вредните производства на батериите и всички подобни джаджи? Помисли си, след изтичане на експлоатационния им срок, какво става? Пак скъпа и не дотам екологична процедура по рециклиране,
Kolega,ti da ne se opitvash da ubedish niakoi,che procedurata po reciklirane na tezi baterii shte zamarsiava poveche otkolkoto Emisiite samo na dizelovite koli primerno.... boxed.gif .Parvo te imat garancia 8 godini ili 180000 mili,t.e.sredno na 8 godini shte se reciklira da kajeme bateria,no niamash pochti zamarsiavashti emisii ot kolata,niamash sajdi,niamash nujda ot skapi filtri ,prechistvashti teia sajdi i tem podobni pri dizelite,koito gi oskapiavat znachitelno,tragvash kam moreto i Prius-a ti harchi 4/100km. benz.,bezshumno,v grada 5/100km. sleep.gif ,inteligentna rabota,kakvo mu e na hibrida--tehnologia na badeshteto,koiato samo Toyota i Honda imat know how-to za neia,vlojili sa mnogo pari v neia,veche napraviha probiv na Usa market,sega i v Evropa im se uvelichavat prodajbite,ami danaka sashto e po-malak za hibridnite koli.Iaponcite NE sa nikak prosti/koeto sa go dokazali mnogokratno/ za da vlagat ogromni sredstva v hibridnite tehnologii,ako te sa po-zamarsiavashti ot konvencionalnite dvigateli i ako ne sa precenili vazvrashtaemostta i pechalbite.Kakto se nalojiha predi 40 godini do den dneshen na Amerikanskia pazar ot nishtoto sega kato N;1 chujdestranen vnositel na koli,sega nastapvat v Evropa seriozno/nai-veche Toyota/ chrez avangardni menidjarski podhodi,TPS i t.n.,taka i sega sam siguren,che shte pecheliat vse poveche ot hibridite! biggrin.gif
Едно е маркетинг - друго екология...

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 29 Юли 2006 01:09

LEXUS написа:tragvash kam moreto i Prius-a ti harchi 4/100km. benz.,bezshumno,v grada 5/100km.
Lexus, стига се превъзнася с тези хибриди. Вече го имахме този спор в клуб Нисан. Хайде обясни ми как ще постигнеш разход 4 на 100 'към морето', та и 'безшумно'? Може би на батерии или като онзи пич от Ауди форума 'по инерция'. Нали колкото повече ползваш батериите, толкова повече енергия ще е нужна да ги презаредиш. Освен това ти нямаш 'контрол върху процеса'. Проста термодинамика - един дизелов двигател 70к.с., който има по-добро КПД от бензиновия изразходва 4-5 на 100 извънградско. С бензинов двигател, със същата мощност, който трябва да зарежда и батерии, задника си да съдереш не можеш да постигнеш същия среден разход. На моменти може разхода ти на бензин да е 0 за сметка на батериите, но после ще се компенсира и средния е от порядъка на 6-7 на 100.
Освен това (не е пряко свързано с темата), да не сглупиш да си купиш от последните Приуси, има дефект в кормилния механизъм и над 170хил. ще бъдат привикани 'в бокса'.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 29 Юли 2006 09:03

Scott написа: Освен това (не е пряко свързано с темата), да не сглупиш да си купиш от последните Приуси, има дефект в кормилния механизъм и над 170хил. ще бъдат привикани 'в бокса'.
vtorata generacia na Prius e mnogo po dobre ot parva. tova che imat recall ne gi pravi loshi koli, parva generacia sashto imaha razni recall-i, kato edin ot tiah beshe za cialata kormilna reika(ako taka e dumata na BG, power steering rack).
->

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Юли 2006 22:16

Scott написа:
LEXUS написа:tragvash kam moreto i Prius-a ti harchi 4/100km. benz.,bezshumno,v grada 5/100km.
Хайде обясни ми как ще постигнеш разход 4 на 100 'към морето', та и 'безшумно'? Може би на батерии или като онзи пич от Ауди форума 'по инерция'. Нали колкото повече ползваш батериите, толкова повече енергия ще е нужна да ги презаредиш. Освен това ти нямаш 'контрол върху процеса'. Проста термодинамика - един дизелов двигател 70к.с., който има по-добро КПД от бензиновия изразходва 4-5 на 100 извънградско. С бензинов двигател, със същата мощност, който трябва да зарежда и батерии, задника си да съдереш не можеш да постигнеш същия среден разход.
Ето няколко дена не си бях в София и се появил поредния професор,по-умен от Японците.Разход към морето с 4/100 спокойно го постигаш при разумна скорост от порядъка на 90-110 км./ч.,,за безшумността,то си пише какъв е шума в купето на Приус и какъв е в дизеловите коли.Слава богу не управляваш процеса при хибридите,има си компютри за тази цел,за да осъществят тази икономия,за която говоря,много ясно ,че нямя да ти сложат някакъв шалтер да превкючваш когато си искаш от бензин на батерий и тем подобни простотий.Щом толкова харесваш дизеловия двигател,карай си да ти трака на воля и да ти пропушва защото е много"чист",на всеки е ясно какъв е данъка за "чистия"дизел и какъв е за хибрида,на всеки е ясно,че хибрида е по-безшумен,по-пъргав,по-чист и икономичен на нивото на дизела,само че без досадните му вибраций и чукания. Това кога се зареждат батерийте,компютъра си знае най-добре и разхода е изчислен на 4/100км и градско 5/100км.,трябва да знаеш,че мен никак не ме интересува кога,как,колко и по каква причина се зареждат батерийте,мен ме интересува ниският разход,безшумността,климатика,който работи и при изгасена кола,гаранцията от 8 години,ниският данък,авангардната технология и най-hi-tech и това като стане -20 градуса да се смея на всякакви предубедени типове с дизели,които въртят по 10 минути докато им изтрака при
запалване при повечко късмет laugh.gif иначе толкова модерния и с висок к.п.д. дизел-комон рейл,помпа-дюза и тем подобни...На всичкото отгоре при хибрида получавам и високия въртящ момент,благодарение на електромотора. wink.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 30 Юли 2006 22:26

Scott написа:
LEXUS написа: Освен това (не е пряко свързано с темата), да не сглупиш да си купиш от последните Приуси, има дефект в кормилния механизъм и над 170хил. ще бъдат привикани 'в бокса'.
Ееех и Тойота един път да привика коли в сервизите и вече големия въпрос.Да,наистина биещо в очите е ,защото много рядко се случва,за разлика от европоейските производители,за които е нормално абсолютно при всеки техен нов,а понякога и не толкова нов модел да ги привикват в сервизите за отстраняване на дефекти и т.н.Е-класата на Мерцедес определено беше доста опасна с електрическите си спирачки,добре,че някой техен клиент,платил 60000 евро за колата не се утрепа вследствие на отказа им и Мерцедес ги изтегли по сервизите,това означава ли,че ще убедиме някой да не си купи Е-класа,заради проблемите й с електрониката.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта