Страница 1 от 3
Тойотата ми пуши черен дим
Публикувано на: 02 Апр 2011 15:35
от huku_grozdev
Здравейте колеги!
Преди 3-4 месеца си купих Авенсис 2.0 D-4D 116ps първите два три месеца всичко беше ОК но след това забелязъх че започна да вади много черен дим от ауспуха. Ходих в Тойота Добрич от където и винаги там е обзслужвана и ми направиха някаква промивка или нещо такова на дюзите, но ефектат беше никакъв, след това ми изчистиха EGR-a и промяна няма никаква. Пробвал съм какви ли не добавки но пушеното си остана. Забелязал съм я че като стой на едно място с запален двигател и после като тръгна пъшекът е адски много до към 2000 об/мин и след това след 3300-3500 об/ мин пак се започва с пушекът.
Ако някой го е имал същия проблем нека да сподели че адски много ме дразни или какво точно да направя че да се по оправи малко тая кола !!!
Благодаря Предварително

Публикувано на: 02 Апр 2011 15:44
от diesel_power
Огледай маркучите на турбото ,да не са спукани някъде.
На колко километра е ?
Публикувано на: 02 Апр 2011 15:50
от KiLLeR
И виж дали не гори масло.
Публикувано на: 02 Апр 2011 15:51
от diesel_power
И какво като гори масло?
Публикувано на: 02 Апр 2011 15:58
от KiLLeR
diesel_power написа:И какво като гори масло?
Зависи колко...то всяка гори, но като цяло - Нищо хубаво

Публикувано на: 02 Апр 2011 16:10
от diesel_power
Някой да не ти е натъпкал нещо в ауспуха?
Публикувано на: 02 Апр 2011 16:14
от KiLLeR
diesel_power написа:Някой да не ти е натъпкал нещо в ауспуха?
?
Публикувано на: 02 Апр 2011 16:22
от huku_grozdev
колата е на 134000 км близо вече за маслото не го пипа маркучите и са добре но на какво се дължи тоя пушек нямам идея мисля да я закарам да видят дюзите и как работят.
Публикувано на: 02 Апр 2011 16:30
от KiLLeR
huku_grozdev написа:колата е на 134000 км близо вече за маслото не го пипа маркучите и са добре но на какво се дължи тоя пушек нямам идея мисля да я закарам да видят дюзите и как работят.
Е те там в Тойота каква диагностика ти направиха? И с добавка ли "промиха" дюзите?
Освен това можеш да пробваш с друга нафта, смени бензиностанцията. Нищо чудно и от това да е

Публикувано на: 02 Апр 2011 16:42
от huku_grozdev
KiLLeR написа:huku_grozdev написа:колата е на 134000 км близо вече за маслото не го пипа маркучите и са добре но на какво се дължи тоя пушек нямам идея мисля да я закарам да видят дюзите и как работят.
Е те там в Тойота каква диагностика ти направиха? И с добавка ли "промиха" дюзите?
Освен това можеш да пробваш с друга нафта, смени бензиностанцията. Нищо чудно и от това да е

Колега с някаква добавка ми промиха дюзите а нафтата е само от ОМВ или Лукойл даже сега като се замисля от когато ми направиха тая промивка на дюзите след около седмица две започна да пуши.
Публикувано на: 02 Апр 2011 17:06
от KiLLeR
Има достатъчно много оплаквания от некачествени горива...аз от Шел имам наблюдение над дизелов автомобил...много зле(пуши, не върви, трака повече, качва разхода...)
Лично аз как бих постъпил: Ако имаш алтернатива на други бензиностанции пробвай(ама не някакви световно неизвестни...Може да са пак на същата верига,но просто други обекти)има много писано по темата... или ако не ти е проблем сипвай от по-скъпата нафта за сравнение.
Ако продължава да пуши отиди да направят диагностика на дюзите ама при сигурен човек, щото ако отидеш при Тойота 90% ще ти кажат за смяна са(не че не може наистина да са за смяна), че струват една ръчна количка пари

.
Може да пробваш с добавка на ХАДО, добри отзиви съм чувал за тях за почистване на системата(ползвай търсачката има много изписано по темата).
Публикувано на: 02 Апр 2011 18:26
от diesel_power
А иначе как върви ,трака ли, чука ли?
Аз все още залагам на липса на налягане от турбото,заради спукан маркуч.
Публикувано на: 02 Апр 2011 22:06
от TheTrooper
Колега виж си въздушния филтър.Може и от него да е пушека ако не е сменян
Публикувано на: 02 Апр 2011 22:41
от Bass_Man
Да всъщност има ли разлика във вървежа ?
Публикувано на: 02 Апр 2011 22:45
от slowtraveler
Черния пушек обикновено е в следствие на много гориво и малко въздух...
Проблеми с турбото (слаб наддув), управлението му, или с датчици за количеството въздух (дебитомери и т.н.)...