същата дядка. между другото Мотул са пуснали ново масло - 75w140, LSD - пълна синтетика. става за нормални кутии, и за шперове, за всичко - клъч тайп, торсени, виско, хипоидни. и е синьо на цвят. състезателите редовно го използвали - с него изчезвали проблемите при смяна на предавките на високи обороти. на мен това ще ми е маслото за дифа. много е гъсто - а защо синьо на цвят хал хабер си нямам звънях на един куп народ - слагат го на раздатки, на шперове - било супер масло.cj написа: ПС: Краси, диффа го сглобяваха някъде в София - там където е сглабян на червената Тойота на Тошко. Не знам дали е същият майстор, който е регулирал и твоя.
CJ's AE86 project
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
status: за БАН
Малко да посъживя темата:
Преди седмица изкарах колата от бояджийното - влезе за реставрация и освежаване на купето. Цветът отново е бял - никакви перли, никакви специални ефекти, просто бял - причините мисля, че са ясни
Също така си инсталирах маслен уловител и си подмених оригиналния маслен радиатор с "афтърмаркет":
Earl's Oil Cooler
Earl's Oil Thermostat & Filter Relocation Kit
Earl's fittings & hoses
Oil Catch Can
Днес инсталирах още една модификация - т.нар. "Battle Version Steering Lock Kit #2":
Китът цели постигане на по-голям ъгъл на завиване чрез удъжаване на рейката. Състои се от 3 части - спейсър (малка шайба), ограничител (голяма шайба) и удължител. Не можах да си отговоря на въпроса защо вътрешният диаметър на ограничителя не е равен на външния дианетър на удължителя. Без да се аргументира, продавач каза, че луфтът и "играенето" на ограничителя били нещо нормално. В крайна сметка си струговах нова част - удължител и ограничител в едно:
Следващият въпрос бе постигане на правилна сходимост на колелата. Резбата на външните кормилни накрайници се оказа недостатъчна за да компенсира за удължената рейка. Наложи се да ги скъсим и навием нова резба. Качих колата на стенд за реглаж и след извесна занимавка ги докарахме да завиват почти еднакво максимално и в двете посоки при "toe in/toe out"=0. Казвам "почти", тъй като при пълен десен гумата опира леко в носача, a при пълен ляв е на косъм от допир. Стана късно и я оставих така, но си мисля, че с малко caster и леко отваряне ще размина контакта при максимално навиване на волана. Другият вариант е да сложа по-изнесени джанти (или спейсъри/фланци). Има върху какво да се помисли...
Между другото, Battle Version #2 промотира +20 градуса, но според мен е по-малко. Ето една (не много добра) снимка от днес, но съм сигурен, че преди модификацията не бях много далече от същия ъгъл:
Преди седмица изкарах колата от бояджийното - влезе за реставрация и освежаване на купето. Цветът отново е бял - никакви перли, никакви специални ефекти, просто бял - причините мисля, че са ясни
Също така си инсталирах маслен уловител и си подмених оригиналния маслен радиатор с "афтърмаркет":
Earl's Oil Cooler
Earl's Oil Thermostat & Filter Relocation Kit
Earl's fittings & hoses
Oil Catch Can
Днес инсталирах още една модификация - т.нар. "Battle Version Steering Lock Kit #2":
Китът цели постигане на по-голям ъгъл на завиване чрез удъжаване на рейката. Състои се от 3 части - спейсър (малка шайба), ограничител (голяма шайба) и удължител. Не можах да си отговоря на въпроса защо вътрешният диаметър на ограничителя не е равен на външния дианетър на удължителя. Без да се аргументира, продавач каза, че луфтът и "играенето" на ограничителя били нещо нормално. В крайна сметка си струговах нова част - удължител и ограничител в едно:
Следващият въпрос бе постигане на правилна сходимост на колелата. Резбата на външните кормилни накрайници се оказа недостатъчна за да компенсира за удължената рейка. Наложи се да ги скъсим и навием нова резба. Качих колата на стенд за реглаж и след извесна занимавка ги докарахме да завиват почти еднакво максимално и в двете посоки при "toe in/toe out"=0. Казвам "почти", тъй като при пълен десен гумата опира леко в носача, a при пълен ляв е на косъм от допир. Стана късно и я оставих така, но си мисля, че с малко caster и леко отваряне ще размина контакта при максимално навиване на волана. Другият вариант е да сложа по-изнесени джанти (или спейсъри/фланци). Има върху какво да се помисли...
Между другото, Battle Version #2 промотира +20 градуса, но според мен е по-малко. Ето една (не много добра) снимка от днес, но съм сигурен, че преди модификацията не бях много далече от същия ъгъл:
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
2007 Субару Импреза STi
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Бравос усвежаване във класически стил:)
Имах абсолютно същия маслен уловител ,реплика на греди. Разглабял съм и оргиналния греди и единствената разлиак е че вътре има една малка преградка... общо взето работа почти не върши ако не се напълни с тел за стъгане на тигани - и най-добре едни цедки да не се озове парчета от телта във маторя...
Имах абсолютно същия маслен уловител ,реплика на греди. Разглабял съм и оргиналния греди и единствената разлиак е че вътре има една малка преградка... общо взето работа почти не върши ако не се напълни с тел за стъгане на тигани - и най-добре едни цедки да не се озове парчета от телта във маторя...
Да бе, казаха ми я тая работа (bad_dog), но пропуснах. Ще купя четка неръждавейка и ще я метна вътре. Аз не знам и дали има съществен смисъл от този маслоуловител. При 16в е ясно - там редовно преливах масло в интейка, но при 20в този проблем не ми се е появявал. Ама за обща "хигиена" трябва да е ОКLordDigital написа:Бравос усвежаване във класически стил:)
Имах абсолютно същия маслен уловител ,реплика на греди. Разглабял съм и оргиналния греди и единствената разлиак е че вътре има една малка преградка... общо взето работа почти не върши ако не се напълни с тел за стъгане на тигани - и най-добре едни цедки да не се озове парчета от телта във маторя...
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
2007 Субару Импреза STi
Прав си, хич не е извънреден! biggrin.gif Ей това е извънреден:El Camino написа:А ъгъла така, както си снимал действително не изглежда извънреден. Ще опитам да изровя снимка на мойта, дето е с навит до края волан за сравнението.
Но за тази зная, че е с "power steering knuckles" - някой знае ли технически това как е правилно да се преведе на български?!? кормилен шарнир?!? PSK са по-къси и следователно при инсталиране на рейка без серво (manual steering rack) се печели ъгъл (уж между 3 и 5 градуса):
Като гледам и колко назад е отишло колелото, то предполагам, че тези джанти са с голям негативен офсет.
Така или иначе, вече съм си поръчал и PSK. Като дойдат ще меря и ще публикувам резултати. Сивата корола също влезе за боя. Като е готова ще сравня сток ъгъла с този на бялата. Резултата, обаче няма да е кой знае колко полезен, тъй като бялата е с бърза рейка, освен това и допълнително модифицирана - накрайниците са леко видоизменени, а на самата нея са фрезовани още 2 зъба. Бившата златна корола на bad_dog е със същата модифицирана рейка - при интерес може да се сравни спрямо нея.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
2007 Субару Импреза STi
...
аз съм с такива,,,и с 5мм шайби на рейката.
хем съм ЗА ,хем съм и резервиран,,,,,казват че 17% влият хем на ъгъла, хем на чувствителността..правя го този ъгъл от колата на снимката и с малки джанти и гуми няма проблем,но....
изчезна ми луфта на волана и ми е много чувстителен,,,,с висока скорост, и последовтелни завой имам чувството че трудно целя къде стъпва колата,а е с постояни корекций (знам ,че може да е от мен или гуми),,,,някак ако имаше възможност кормилото да не е толко линейно,щях да съм по доволен,,,
цялата идя ми беше че ми дойдоха бонус с колата, и исках да компенсирам бързата рейка която се продаваше като мод.
в случея мисля по груб спомен,-оригиналната е 3.7
същия ъгъл като оригиналната се постига с тези накрайници на 3:07 (другото до 3.7 е бонус ъгъл)
а афтърмаркет мисля е 2.5 търна.
иначе за дрифт с такъв ъгъл,не си го представям,или ще е много бавени моментен,,,но помага като се пресукаш, да не се излагаш с маневри,,,а направо да излезе колата с достойнство от почти спряло положение...но аз не разбирам от дрифт,може и да греша
cj- когато подложих шайбите и тези накрайници---едвам успях да навия накрайниците на рейката без да ми е събрана предницата-нямам предства кой с какви ябълковидни болтове на кормилната система е,но го имайте в предвид,че може да се случи
и моето колело отива назад и напред,,,според мен е освен от оффсета, и от преходния фланец 32мм.....самата главина на ае-то изнася леко колелото и с нашите приспособления то седи вече на половин педя от центъра на въртене
п.с.:пазя дебитомера,много съм несериозен,извинявай.
хем съм ЗА ,хем съм и резервиран,,,,,казват че 17% влият хем на ъгъла, хем на чувствителността..правя го този ъгъл от колата на снимката и с малки джанти и гуми няма проблем,но....
изчезна ми луфта на волана и ми е много чувстителен,,,,с висока скорост, и последовтелни завой имам чувството че трудно целя къде стъпва колата,а е с постояни корекций (знам ,че може да е от мен или гуми),,,,някак ако имаше възможност кормилото да не е толко линейно,щях да съм по доволен,,,
цялата идя ми беше че ми дойдоха бонус с колата, и исках да компенсирам бързата рейка която се продаваше като мод.
в случея мисля по груб спомен,-оригиналната е 3.7
същия ъгъл като оригиналната се постига с тези накрайници на 3:07 (другото до 3.7 е бонус ъгъл)
а афтърмаркет мисля е 2.5 търна.
иначе за дрифт с такъв ъгъл,не си го представям,или ще е много бавени моментен,,,но помага като се пресукаш, да не се излагаш с маневри,,,а направо да излезе колата с достойнство от почти спряло положение...но аз не разбирам от дрифт,може и да греша
cj- когато подложих шайбите и тези накрайници---едвам успях да навия накрайниците на рейката без да ми е събрана предницата-нямам предства кой с какви ябълковидни болтове на кормилната система е,но го имайте в предвид,че може да се случи
и моето колело отива назад и напред,,,според мен е освен от оффсета, и от преходния фланец 32мм.....самата главина на ае-то изнася леко колелото и с нашите приспособления то седи вече на половин педя от центъра на въртене
п.с.:пазя дебитомера,много съм несериозен,извинявай.
Реших да не отварям нова тема. Вчера изкарах от сервиза сивата Корола. Месец и половина беше в бокса за възстановяване на купето и боя. Този път я направих матирана, макар че средно ми харесва защото трябваше да е по-тъмна. Грешката не е на майсторите, а моя защото ме домързя да ходя да избирам с тях. Ама както и да е, не е чак такъв проблем. biggrin.gif
Снощи я разходих из Аладжата, доста се позабавлявах. Пропуснах да спомена, че подмених и всички тампони с полиуретаониви. Не помня дали съм споделял по-рано, затова доуточнявам, че колата няма никакви други доработки спрямо сток, освен регулируеми Кони амортисъори.
Снощи я разходих из Аладжата, доста се позабавлявах. Пропуснах да спомена, че подмених и всички тампони с полиуретаониви. Не помня дали съм споделял по-рано, затова доуточнявам, че колата няма никакви други доработки спрямо сток, освен регулируеми Кони амортисъори.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
2007 Субару Импреза STi
- NaLordaZenata
- DRIFT мацка
- Мнения: 295
- Регистриран на: 08 Мар 2005 13:35
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Цвета е класическо "волк во офча кожа".
Имаше един коментар от моята като я въртях последно на дайното дето важи и тука:
"sexy in that matt charcoal color "
http://www.youtube.com/watch?v=zhmBx9J6S7Q
Имаше един коментар от моята като я въртях последно на дайното дето важи и тука:
"sexy in that matt charcoal color "
http://www.youtube.com/watch?v=zhmBx9J6S7Q
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта