Страница 1 от 1

Диагностика - Avensis T22 - D4D

Публикувано на: 11 Мар 2011 10:19
от pavl0v
Здравейте.
След смяна на ангренажен ремък от време на време ми сверла лампата на таблото която прилича на двигател. При което колата губи мощност. Но след като изгася двигателя и запаля пак не се появява отново и всичко е наред. До следващия случай.

Отидох на диагностика, там казаха че сигурно имало птоблем с турбото..
Някак си не бяха достатъчно убедителни за да им позволя да правят интервенции на сляпо по колата.

Аз се чудя в следствие на смяната на ангренажния ремък... някоя букса да не прави добър контак

Като цяло съм решил да направ сам диагностика на колата за да видя за какво става дума. Но проблема е че незнам какъв е стандарта на avensisa за диагностика - буксата е ясна, но с какъв кабел мога да си свърша работа не мога да разбера.
Може би:
OBDII - - This K/L diagnostic interface & cables work on ISO/KWP (Key Word Protocol) launched after 1996 only
-Supported also ISO9141 protocol; supports VAG-COM version 409.1 or older

Или някой друг стандарт:
- OBD-II Protocols:
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM
- Output protocol: RS232

Публикувано на: 11 Мар 2011 17:28
от TATI
Да беше написал и каква грешка ти е изкарала диагностиката?

Публикувано на: 11 Мар 2011 18:32
от pavl0v
За съжаление незнам каква е грешката. :(
Затова и искам сам да направя диагностика, за да разбера. Не искам да тида при поредния майстор който да не направи нищо.

Публикувано на: 11 Мар 2011 21:11
от dimpex_01
А може ли да е от SCV клапаните. При запушени ... клапани пали трудно и също губи мощност. Пробвай с BARDHL 6 в 1, номер на продукта 1155. Успех! Ако намериш подходящ кабел и софтуер, моля пиши да знаем и ние коя е работещата комбинация.

Публикувано на: 11 Мар 2011 21:46
от TATI
И как пък разбраха, че е турбо? Може да са 101 неща. Я най-добре си смени майстора и сервиза и отиди някъде като знаят какво правят. Иначе може да ти е запушен ЕГР клапана, може да ти е замърсена геометриятя и да иска почистване, може да ти е задръстен горивния филтър (малко вероятно, но не и невъзможно). Ако ремъка ти е зацепен както трябва, светването на чек енджина няма нищо общо с ангренажа. Просто случайност. Най-лесно е да свалиш ЕГР клапана и да го почистиш. Ако скоро не си сменял горивен филтър (имам предвид последните около 10к км) го смени. Турбото го остави за накрая, че аман от турбо майстори, които накрая те карат да им дадеш едни 1000 - 2000 лв, а в крайна сметка се оказва, че просто е трябвало едно сваляне и почистване.

Публикувано на: 28 Мар 2011 12:25
от pavl0v

Re: Диагностика - Avensis T22 - D4D

Публикувано на: 28 Мар 2011 12:48
от nikolov22
[quote="pavl0v"]Здравейте.
След смяна на ангренажен ремък от време на време ми сверла лампата на таблото която прилича на двигател. При което колата губи мощност. Но след като изгася двигателя и запаля пак не се появява отново и всичко е наред. До следващия случай.

Отидох на диагностика, там казаха че сигурно имало птоблем с турбото..
Някак си не бяха достатъчно убедителни за да им позволя да правят интервенции на сляпо по колата.

Аз се чудя в следствие на смяната на ангренажния ремък... някоя букса да не прави добър контак

Като цяло съм решил да направ сам диагностика на колата за да видя за какво става дума. Но проблема е че незнам какъв е стандарта на avensisa за диагностика - буксата е ясна, но с какъв кабел мога да си свърша работа не мога да разбера.
Може би:
OBDII - - This K/L diagnostic interface & cables work on ISO/KWP (Key Word Protocol) launched after 1996 only
-Supported also ISO9141 protocol; supports VAG-COM version 409.1 or older

Или някой друг стандарт:
- OBD-II Protocols:
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM
- Output protocol: RS232[/quote трябва да е по обд ако си от варна мога да ти услужа

Публикувано на: 28 Мар 2011 12:59
от coolone
тази тема я дъвкахме доста, погледни тук :
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0

Успех