Страница 1 от 2
Защо не вдига повече от 3400 оборота ?
Публикувано на: 06 Мар 2011 13:25
от frantic
Здравейте на всички. Скоро си купих авенсис 2002г Д4Д. След обслужване на колата> ремъци, филтри, масла и т.н колата неможе да вдигне повече от 3400 оборота. Някой има ли представа от какво е ? Днес минах диагностика и нищо не показа като грешка.
Публикувано на: 06 Мар 2011 14:10
от Bass_Man
А преди обслужването вдигаше ли ?
Публикувано на: 06 Мар 2011 14:18
от frantic
Пробвахме е до 5000 без проблеми преди обслужването.
Публикувано на: 06 Мар 2011 14:20
от Bass_Man
Ами върни се там където са я обслужвали и им кажи да си я оправят !
ПС:
Точно такъв е ефекта , който се получава от ремонтите на 100 годишни майстори практици и техните поколения обучени по универсалните стандарти на майсторлъка ! И тотално отричащи нуждата от ремонтна документация с великия аргумент " Он , че ми кае на мене ! Я колко двигателя съм ремонтирал и с колко масло съм се наклепал ......"
Публикувано на: 07 Мар 2011 01:05
от frantic
Точно затова не ми се връща при тези майстори. Поне да съм запознат с възможните причини, а не "майсторите" да развалят нещо друго.
Публикувано на: 07 Мар 2011 02:27
от Bass_Man
Ами най-вероятно не е зацепено нещо както трябва на ангренажа . Или нещо някъде е забравено . Ама сега ако някой тръгне по тях да оправя ще ти излезе двойна тази смяна ! За това по-добре те да си го оправят без пари . Ако много държиш да не се връщаш там най-вероятно ще си го платиш още веднъж . И докато не разбереш каква е причината не си прави експерименти с колата !
Публикувано на: 07 Мар 2011 14:07
от BIS
Bass_Man написа:Ами най-вероятно не е зацепено нещо както трябва на ангренажа . Или нещо някъде е забравено . Ама сега ако някой тръгне по тях да оправя ще ти излезе двойна тази смяна ! За това по-добре те да си го оправят без пари . Ако много държиш да не се връщаш там най-вероятно ще си го платиш още веднъж . И докато не разбереш каква е причината не си прави експерименти с колата !
+1.И според мен са объркали нещо при зацепването.Ако се връщаш при същите майстори , поискай някаква гаранция за ремонта,защото кой знае какво друго са объркали!

Публикувано на: 07 Мар 2011 18:32
от frantic
Възможно ли да е от зацепването на помпата ? Така ми казаха при диагностиката с лаптопа.
Публикувано на: 07 Мар 2011 18:56
от Petar
И аз съм за колегите прецакалиса нещо по колата връщая дая оправят . Аман от маистори че и намен ми предстои смяна на ремъци
Публикувано на: 07 Мар 2011 19:40
от Bass_Man
frantic написа:Възможно ли да е от зацепването на помпата ? Така ми казаха при диагностиката с лаптопа.
Всичко е възможно колега закарай я някъде да се прегледа докато не е станала по-голяма беля !!!
Публикувано на: 14 Мар 2011 16:54
от moloko
Я даите малко повече подробности във връзка с тея 3400 оборота..
Как ги вдигаш на място или в движение....
Отразява ли се това че не може да вдигне повече от 3400 оборота на "вървежа" на колата....и как.
Моята на място също не ги докарва до 4000 (просто не искам да изнасилвам мотора почва много да реве на място), а в движене не съм я напъвал скоро време и да следя специално за оборотите.
Иначе не чувствам да не върви както трябва ....реагира нормално набира веднага когато я натисна за да изнеса по бързо или да изпреваря.....
Публикувано на: 14 Мар 2011 22:23
от frantic
На място и в движение неще да вдигне повече от 3400. Иначе си дърпа нормално като за 110к. , но стигне ли тези обороти и спира да качва дори леко заглъхва. Днес ходих пак при майсторите, където ми сменяха ремъците пак ги разкачиха и ги закачиха без резултат. После свалиха катализатора и пак нищо. Съмняват се за дебитомер на въздуха затова утре ще ходя да търся.
Публикувано на: 14 Мар 2011 22:44
от mitoko
ако дебитомара е "чупен" ще светне чек еджина. дебитомера какъв вид е механичен или с нажежаеми жички ?
Публикувано на: 14 Мар 2011 22:52
от frantic
Според мен е механичен.
Публикувано на: 15 Мар 2011 22:27
от frantic
Днес смених дебитомера, но проблема си остана. Някой да има други идеи ?