Страница 1 от 1
					
				Снижаване на окачването Celica T18 STI 5 Gen
				Публикувано на: 06 Мар 2011 05:44
				от TUNGO
				Здравейте понеже реших да смъкна малко колата с минимални средства за да седи по-добре на новите джанти (16/45) да се допитам до вас възможно ли е само с рязане на прожините с една навивка да я смъкна грубо казано с 2 3 пръста надолу от стандартното 

 
			
					
				Re: Снижаване на окачването Celica T18 STI 5 Gen
				Публикувано на: 17 Мар 2011 14:46
				от beri1
				TUNGO написа:Здравейте понеже реших да смъкна малко колата с минимални средства за да седи по-добре на новите джанти (16/45) да се допитам до вас възможно ли е само с рязане на прожините с една навивка да я смъкна грубо казано с 2 3 пръста надолу от стандартното 

 
 Недей се подава на сектата Пернишки Тюнинг, ще си прецакаш окачването на 100% 

 
			
					
				
				Публикувано на: 17 Мар 2011 16:19
				от xtreme
				Ще стане, но мисля че ще падне повече от 2 пръста 

 Ще прекомпресираш амортесьора и няма да работи съвсем като хората, ама ще го преживееш. Също така няма да постигнеш нещо кой знае какво освен, че ще смъкнеш центъра на тежестта и ще изглежда яко. Но пък кво ти дреме, като за без пари толкова.
 
			
					
				
				Публикувано на: 17 Мар 2011 17:37
				от Ich0
				Понеже и мен ме вълнува същия въпрос за смъкване на колата, обаче за 6-та генерация Селика.. Надявам се колегата да не се сърди, че му ползвам темата. 
Има ли някой, който е рязал пружините по тоя начин ? За 6-та генерация от известно време се интересувам какви окачвания има и като че ли тук в България няма намиране на по-ниско окачване. Алтернативите са от чужбина и комплект с пружини и амортесьори отива над 1000 лева. Може ли да се сменят само пружините и да си останат оригиналните амортисьори ? Това ще ги досъсипе ли ?
			 
			
					
				Смъкване
				Публикувано на: 17 Мар 2011 21:32
				от mar29
				Не се занимавайте с глупости .....колеги. При цена на бензина от грубо 2.50лв за 1 литър !!!!
Гледайте да са пълни резервоарите,сменени консумативите,готини женски бедра до скоростния лост...........и лек и безавариен секс.
Какво им се вживявате толкова ,не ми е ясно.
Сега ,разбирам да сте скъсали по някакъв си начин пружина и да се налага да купувате нови,че тогава да сложите евентуално по-къси,ама да режете здрави елементи............НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С ГЛУПОСТИ.
Помнете ми думата,че утрешния ден като решите да смените колата,защото просто се е изчерпала като усещане за вас,та тогава почти никой няма да оцени какво и колко пари сте наляли в нея.Само ще ви кажат,че в интернет ,еди кой си я продава същия модел за по-малко пари.Аз моята като налях маса пари и като я пуснах на малко под цената,за която ми е излязла,само звъняха и ме питаха:АМИ КАТО СИ СМЕНИЛ ТОЛКОВА НЕЩА,ЗАЩО Я ПРОДАВАШ,КЪДЕ Е УЛОВКАТА?
После я пуснах на много ,много под цената и започнаха да ме питат : ЗАЩО Е ТОЛКОВА ЕВТИНА-ДА НЕ Е ПОВРЕДЕНО НЕЩО?
Карайте си количките със здраве
А на TUNGO искам да кажа: ТАЗИ ГОДИНА,АКО ОТНОВО НАПРАВИШ СЪБИРАНЕ И ПАК СЕ ОБАДИШ,ОБЕЩАВАМ ДА ДОЙДА..........за разлика от миналата година 
 
 
Сужалявам много за пропуснатата възможност през 2010 г
ЖИВИ И ЗДРАВИ
 
			
					
				
				Публикувано на: 17 Мар 2011 23:01
				от Ich0
				Нещата наистина са така ! Но нали винаги гледаме да пипнем отнякъде още малко и да ни е кеф  biggrin.gif 
А иначе се позамислих малко за вариант къси пружини и оригинални амортесьори - определено няма да е като хората, защото спортните амортисьри са с по-къс ход, а като съчетаем стандартни амортесьори с къси пружини може да започне да удря в тампоните при неравности или си зависи от пружината...
На събора имаше няколко Селики, които бяха свалени по-ниско. Ако някои от хората чете нека напише как е решил въпроса. Вероятно с истинско ниско окачване..
			 
			
					
				
				Публикувано на: 18 Мар 2011 01:35
				от Akima
				Съвет от мен не режи пружините - това не ти е ChopShop London Garage! 
 
П.С.Мислил ли си как ще качиш някой по-висок бордюр? 

 
			
					
				
				Публикувано на: 18 Мар 2011 09:44
				от DanielzZz
				По-добре си намери на търг по-твърди и къси пружини от Английския иБей.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 18 Мар 2011 10:21
				от scorpion
				Ако колата е тази от снимката мисля, че се вижда ясно какво може да се направи, а то е: един приличен тунинг с подходящи алуминиеви джанти и нископрофилна гума. 
Останалото са фантазии и проблеми с ГТП !
			 
			
					
				
				Публикувано на: 18 Мар 2011 13:52
				от xtreme
				Пичове, човека не пита дали има начин да го разубедите да си резне пружините. Задал е много прост въпрос на, който си има прост отговор. Да ще стане, и да ще изглежда по-добре на външен вид. Един полезен съвет не видях тука. Който не го е правил това няма нужда да обяснява как работата нямало да стане. Ефекта от купени ниски пружини със сток амортесьор е даже по-лош отколкото да резнеш стоковите. Второ няма да има никакъв проблем с ГТП, щото тука при ГТП никой не ги гледа тия неща, даже и на най-стриктните прегледи.Трето човека не иска да дава пари, което автоматично изключва всякакви други варианти, освен ако някой форумен философ не му подари едни афтърмаркет пружини ;)
P.S Отзад ще ти е малко по трудно понеже пружината е конусовидна, и няма да ляга перфектно във леглото като я резнеш. Може би ще трябва да пооформите малко леглото за да легне по-добре. Иначе има малък риска да се измъкне въпреки, че е само теоретично.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 18 Мар 2011 15:16
				от beri1
				Слушай сега, вземаш здрава стоманена тел, свиваш пружината колкото ти харесва и вързваш, ако не ти хареса как изглежда може да се корегира, така ще и запазиш цялоста. biggrin.gif 
И да спомена само, че без пари тунинг не става, освен в БГ.
			 
			
					
				рязане
				Публикувано на: 18 Мар 2011 21:38
				от mar29
				Ами той народа го е казал: "Три пъти мери,един път режи"............после пиши колко ти искат за оригиналните пружини. 

 
			
					
				
				Публикувано на: 19 Мар 2011 09:55
				от Ich0
				xtreme написа:Пичове, човека не пита дали има начин да го разубедите да си резне пружините. Задал е много прост въпрос на, който си има прост отговор. Да ще стане, и да ще изглежда по-добре на външен вид. Един полезен съвет не видях тука. Който не го е правил това няма нужда да обяснява как работата нямало да стане. Ефекта от купени ниски пружини със сток амортесьор е даже по-лош отколкото да резнеш стоковите. Второ няма да има никакъв проблем с ГТП, щото тука при ГТП никой не ги гледа тия неща, даже и на най-стриктните прегледи.Трето човека не иска да дава пари, което автоматично изключва всякакви други варианти, освен ако някой форумен философ не му подари едни афтърмаркет пружини ;)
P.S Отзад ще ти е малко по трудно понеже пружината е конусовидна, и няма да ляга перфектно във леглото като я резнеш. Може би ще трябва да пооформите малко леглото за да легне по-добре. Иначе има малък риска да се измъкне въпреки, че е само теоретично.
Колега, благодаря че даде светлина по въпроса.
 
			
					
				
				Публикувано на: 20 Мар 2011 04:59
				от TUNGO
				Радвам се че има развитие по темата знаех си че и други хора са заинтересовани по тоя въпрос 

 Та значи говорих с доста хора и четох и наистина разбрах че тоя евтиния вариант отпада 

 ако се сменя пружина трябва да е по твърда с рязане не става другото което е че спорния амортисьор е с по къс ход дали ще бие горе не знам. при рязане на пружина иначе трябва да се намеси и преправяне на захващането понеже гледах пружини от т20 и горе има едно специфично захващане където както казвате трябва да си легне добре. спортно окачване в България наистина трудно се намира и струва скъпо ако ще идва от чужбина. Иначе селиката си е с задоволително заводско не е чак толкова лошо при мен проблема е че исках да няма много разстояние между гума вежда но ще реша проблема с по висока гума понеже сега е на 45 и за мой голям късмет излезе един приятел със селика на която разтоянието от централния болт до калник в с 3 см по малко от моето не знам защо е така но ще си ги разменим понеже пък той кара с 13ка и иска колата му да е по висока. Карал съм тази кола и няма проблеми със стоежа на пътя как е станало не знам но когато ги сменим и видя с очите си ще кажа и за другите 
 
ааа колкото до събора  biggrin.gif тази година ви очаквам всички на линия и даже още повече. Миналата година си изкарахме просто страхотно имаше големи маниаци. Абе общо взето всички дето карат Селики са много печени  biggrin.gif Скоро ще пусна пак тема и тоя път нека изберем по-топла дата за да може да купонясваме вечерта покрай скарите и изстудяваме бирките в езерцето на хълма Ксилифор.
Стягайте колите и за пистата че там ще е най-голямото шоу   biggrin.gif