Страница 1 от 2

Колеги помагайте има ли разлика в дюзите на 2,0 Д4Д и 2,2Д4Д

Публикувано на: 27 Яну 2011 19:00
от dido4i
По точно ме интересува да ли ще станат от Авенсис 2,0д4д на Корола версо 2,2 д4д ? И давта автомобила са 2006 г.

Публикувано на: 27 Яну 2011 19:19
от павел павлов
Какъв е проблема с оргиналните дюзи?

Публикувано на: 27 Яну 2011 19:26
от павел павлов
Какъв е проблема с оргиналните дюзи?

Публикувано на: 27 Яну 2011 21:07
от TATI
Avensis 2.0 D4-D - 23670-09030
Corola Verso - 23670-29055

Дюзите са различни, тъй като и двигателите им са различни, така че мисля че няма да станат и може да има проблеми с работата на мотора.

Публикувано на: 27 Яну 2011 21:43
от павел павлов
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=16032Питай човека пуснал темата какво се случи в края на сагата!

Публикувано на: 28 Яну 2011 09:41
от павел павлов
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details Ето един двигател като нашите на прилични километри!http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details ето още един!http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... detailsАко купуваш нещо пусни едно ЛС с цени и въобще каква е ситуацията!

Публикувано на: 28 Яну 2011 09:44
от павел павлов
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details Тези рафове са с 136 к0ня мотора!

Публикувано на: 28 Яну 2011 09:52
от павел павлов

BLAGODARQ KOLEGA

Публикувано на: 28 Яну 2011 14:20
от dido4i
Vsi4kite sym gi prozvanil i proveril :thumbsup:

Re: BLAGODARQ KOLEGA

Публикувано на: 29 Яну 2011 22:56
от paloff
Какъв е проблема с дюзите ?
В тойота са по 1200 кинта за един брой ...
Аз си купих от почти нов RAV4

И търси по номер на дюза защото в тойота няма да искат да ги сменят ако номерата не съотсветстват.Не искат да поемат отговорност и да теглят чоп дали ще запали или няма да запали.

Публикувано на: 30 Яну 2011 01:12
от Me4oKyX
Дюзата е възстановима, стига да имаш мерак да пробваш.... Вече го говорихме, така че ако искаш инфо пиши ЛС или прегледай направо xado.unacs.bg - за горивно нагнетателна система - след такава, Круйзера ни млъкна и влезе в правилен такт и не се чува :thumbsup:

здравеите колеги

Публикувано на: 30 Яну 2011 11:56
от dido4i
Проблема е следния :Сутрин първия старт пали трудно и изпушва бяло.
Ходих на диагностика и там ми казаха че 1-ва дюза е за смяна .
Пробвах с добавки за почистване на системата -ЛъкиМоли .
Горивния филтър е сменен ,свещите са проверени, зареждам от Екото нафта .
Проблема си продалжава !
Колата е корола версо 2,2 д4д 136кс нововнос Германия ,проблема започна когато заредих на една бензиностанция на изхода на София .
:help:

Публикувано на: 30 Яну 2011 12:35
от mitoko
2тактово масло слагаш ли ?

двутактово масло ???

Публикувано на: 30 Яну 2011 12:44
от dido4i
Това за новите двигатели -коман рейл система ,дали понасят двутактовото масло ?

Публикувано на: 30 Яну 2011 13:10
от Me4oKyX
dido4i - пробвай този ревитализант - http://xado.unacs.bg/prisadka-za-dizelovo-gorivo.html - Круйзера беше подобно положение. За Авенсиса ще ти трябват 2 такива - т.е. 52лв - което си заслужава да се пробва, спрямо 1000лв за дюза..... biggrin.gif

П.П. Препоръчително е системата да е прочистена, за да е МАХ ефекта :thumbsup: