Страница 1 от 2

Проблем със стартера няма мощност

Публикувано на: 23 Яну 2011 18:54
от electropower
Проблема ми е следния... Стартера се опитва да върти но няма мощност прави един оборот и започват да щракат някакви релета.Колата е корола 2.0 D4D 2003г.

Публикувано на: 23 Яну 2011 19:26
от max-2
Почти сигурно е за нов акумулатор или за зареждане на същия. Ако колата не е стояла дълго без да се пали и се кара всеки ден - нов.
П.С. Виждам, че колата е 2003г. и има щанс да е с обслужваем акумулатор. Т.е. може да се е изпарила водата от клетките (след като все-пак превърта, значи не е избила клетка) и акумулаторът да се оправи с доливане и зареждане.

Публикувано на: 23 Яну 2011 19:33
от electropower
Пробвах с нов акомолатор няма прояна.Подавах ток от + на акомолатора с кабел директно на стартера след бендикса няма промяна. А когато стартера е свален си варти и бендикса изхварля.

Публикувано на: 23 Яну 2011 22:45
от asiyaolo
Вероятно втулки.

Публикувано на: 24 Яну 2011 00:01
от electropower
Аз поръчах нов но искам да вастановя и стария защото е Bosch а новия повсяка вероятност ще е менте,някой знае ли откаде да си взема втулки?

Публикувано на: 24 Яну 2011 00:59
от asiyaolo
Всеки свестен стругар може да ти направи. Провери и четките.

Публикувано на: 24 Яну 2011 09:32
от Kiki
asiyaolo написа:Всеки свестен стругар може да ти направи. Провери и четките.
Трябва само да има фосфорен бронз. :thumbsup:

Публикувано на: 24 Яну 2011 18:56
от diesel_power
Да не сме 1992 година и да няма части по магазинине,че да ти ги прави стругар?А и се обзалагам ,че на са втулките.

Публикувано на: 24 Яну 2011 19:30
от stfn
да ти дам майстор, които прави само стартери и алтернатори и да ти го направи с гаранция?

Публикувано на: 24 Яну 2011 21:59
от m0595
провери секторите на колектора,да неса зацапани с остатъци от четките.

Публикувано на: 24 Яну 2011 23:04
от Akima

Публикувано на: 29 Яну 2011 18:25
от diesel_power
Виждам ,че единия стартер вече се продава .
Можеше да кажеш какво му имаше на твоя.

Публикувано на: 29 Яну 2011 20:34
от Akima
Да не е лошо да споделиш дали въобще е бил развален - аз тъкмо се зарадвах,че най-сетне някой ще провери фирмата от линка ми по-горе,ама нъЦки. cool.gif

Публикувано на: 29 Яну 2011 22:36
от electropower
Akima написа:Да не е лошо да споделиш дали въобще е бил развален - аз тъкмо се зарадвах,че най-сетне някой ще провери фирмата от линка ми по-горе,ама нъЦки. cool.gif
Стартера ми си беше наред, Може би имаше заяла четка на минуса но когато го разглобих вътре си беше като нов. Колектора светеше и четките си бяха с нормална за четкодържателя големина. Почистих клемите на акомулатора минуса към купето и минуса към двигателя.Предполагам че просто кабелите са се окислили защото тука е доста влажничко (живея в Англия) и така .Сега си карам сас стария вече малко шумен стартер и имам един за продаване.

Публикувано на: 29 Яну 2011 23:10
от Akima
:thumbsup:
Супер - радвам се,че се е оказало фалшива тревога,защото знам,че при вас майсторите в автосервизите ползват най-голямата брадва. biggrin.gif