Страница 1 от 2
Convertion от manual gearsbox към automatic
Публикувано на: 22 Яну 2011 02:52
от gh0s7r1d3r
Колеги имате ли идея възможно ли е версото да стане автоматик, както и какво точно е необходимо като части и много ли е сложно изпълнението? Много ми писнаха тия ръчни скорости, а не искам да се разделям с версото още. Кажете какво ми трябва, че да почна да го издирвам от разни смазани. Скоростите на дизела и на бензина еднакви ли са?
Публикувано на: 22 Яну 2011 05:04
от Bass_Man
Скоростите не са еднакви при дизела и бензина . Или ако са еднакви модели са с различни предавателни числа както и различен диференциал . В най-общия случай ще ти трябва скоростна кутия ЕКУ за двигателя и ако има ЕКУ за кутията . Като тук вариантите са доста и те съветвам да си свалиш репaйр менуал и да видиш на toyodio парт номера и видове части .
Публикувано на: 22 Яну 2011 09:30
от мехаННика
1 Скоростна кутия
2 Маховик за нея с болтове
3 Конзола с педалите
4 Електрическа инсталация
5 Скоростен лост с корите около него
6 Компютър
7 Стартер
8 Откачен,но в същото време квалифициран майстор
9 Още доста по дребни неща които не може да се предвидят докато не си разкъртиш цялата кола
Успех
Публикувано на: 22 Яну 2011 09:31
от zi_zi_top
По-евтино ще ти излезе да продадеш тази кола и да си купиш автомобил с автоматична скоростна кутия.

Да не говорим, че е много по-лесно.
Публикувано на: 22 Яну 2011 10:09
от martod
мехаННика написа:1 Скоростна кутия
2 Маховик за нея с болтове
3 Конзола с педалите
4 Електрическа инсталация
5 Скоростен лост с корите около него
6 Компютър
7 Стартер
8 Откачен,но в същото време квалифициран майстор
9 Още доста по дребни неща които не може да се предвидят докато не си разкъртиш цялата кола
Успех
Забравил си, че маслото на скоростите трябва и да се охлажда и подгрява при автоматика ..

Публикувано на: 22 Яну 2011 10:57
от gh0s7r1d3r
мерси за отговорите, явно ще пропусна тази модификация.
А иначе, вчера се разрових и не успях да намеря Версо Автоматик, всичките бяха ММТ. Конверсия към ММТ би трябвало да е по-лесна, или пак същата работа?

Публикувано на: 22 Яну 2011 11:04
от Bass_Man
Публикувано на: 22 Яну 2011 13:41
от Akima
MMT-то e една от най-големите грешки на Тойота за мен - не си навличай излишни проблеми - по-евтино е да си наемеш шофъор на пълен работен ден от колкото да имаш кола с ММТ.

Публикувано на: 22 Яну 2011 13:50
от mitoko
martod написа:мехаННика написа:1 Скоростна кутия
2 Маховик за нея с болтове
3 Конзола с педалите
4 Електрическа инсталация
5 Скоростен лост с корите около него
6 Компютър
7 Стартер
8 Откачен,но в същото време квалифициран майстор
9 Още доста по дребни неща които не може да се предвидят докато не си разкъртиш цялата кола
Успех
Забравил си, че маслото на скоростите трябва и да се охлажда и подгрява при автоматика ..

не е задължетелно да се охлажда или подгрява
Публикувано на: 22 Яну 2011 14:02
от Akima
Като прегрее придърпва и - а при студено масло имаш чувството,че е правена от Джепето кутията.
Публикувано на: 22 Яну 2011 14:55
от gh0s7r1d3r
ясно, ще си марширувам по педалите

Публикувано на: 23 Яну 2011 13:55
от gicho
mitoko написа:не е задължетелно да се охлажда или подгрява
Въобще не е, колкото не е и задължително да охлаждаш двигателя ...
Ще има да сменя ATF през месец и да се чука по главата за какво му е автоматик дето превключва като ученичка на високи токчета ...
Публикувано на: 23 Яну 2011 14:05
от мехаННика
Наистина не всички автоматици имат охладител за ATF.Корола Версо автоматик и аз не съм виждал,но стария РАВ автомат примерно няма охлаждане.Това е решение на конструктора а не е мое или на Гичо да речем.
Публикувано на: 23 Яну 2011 14:15
от gicho
Да не би там кутията да е заедно с още нещо (раздатъчна кутия) - в такъв случай площта на корпуса може да стига за охлаждане.
Моята идея беше, че ако оригиналната кутия е имала охлаждане, не бива да се маха.
Публикувано на: 23 Яну 2011 14:28
от мехаННика
Естествено че не бива.