Страница 1 от 2
Проблем - Корола 99- Модел за Америка
Публикувано на: 17 Яну 2011 16:16
от DanielMTL
Здравейте колеги,
Имам един голям проблем , значи аз живея в Монреал и тук температурите през зимата са доста ниски , ето тази сутрин е около -30 , имам корола 99г. 1.8 и тази сутрин когато запалих стартера ми задържа и на запален двигател продължи да върти , махнах ключа но колата не загасна и се опитах да я задавя за да спре но и тогава не стана, продължи да върти бавно бавно и намаляваше и в един момент спря.Този проблем го имах на няколко пъти тази зима но веднага като махна ключа и спираше след това паля и всичко беше наред. Но не и този път , опитах да запаля но няма никакъв ток в колата абсолъчтно нищо , та моля дайте съвет стартера ли замина , акумолатора ли ...? Какво смятате че е , защото спешно трябва да я оправя колата че иначе на работа не може да се ходи.
Благодаря ви много и очаквам отговорите ви!
Даниел
Публикувано на: 17 Яну 2011 18:47
от mafiota
Със сигурност първото което трябва да направиш е да включиш акумулатора да се позареди. След това вече ще си покаже, но ми се струва че ще трябва да се свали стартера да се прегледа. Възможно е да имаш повреда и в шалтера - да са нагорели контактите му, или самият стартер да го товари и той да залепва.
Но почни първо от акумулатора!
Успех
PS. Къде е това Монреал

, па много съм зле с географията book.gif
Публикувано на: 17 Яну 2011 19:27
от DanielMTL
Мерси колега за отговора , Монреал е в Канада !
Публикувано на: 17 Яну 2011 19:30
от Akima
Залагам на стартер - провери го и провери и алтернатора как зарежда при тези студове при вас.Акумулатора със сигурност ще е измъчен и износен вследствие на затруднения старт.Съвет-а ми е да търсиш стартер втора ръка и да го сменяш.Скъпо ли вземат сервизите в Канада?

Публикувано на: 17 Яну 2011 19:54
от DanielMTL
Горе-долу 100$ ми искат за втора ръка стартер , не съм скочил да купя , зашото първо да събера информация какъв е най-верочтният проблем , благодаря ви много!
П.С
Един въпрос , да приемем че е стартера , тогава би било логично това че не ми дава никакъв ток по таблото , но да речем поне като отворя вратата и лампата в купето не свети , както и няма ток към фаровете та се чудя да не би акомулатора да е умрял аи стартера барабар с него.
П.С2
Сервизите дооста скъпо вземат започва се от 50$/час само за работата и отделно вече вастите , та ще си го правя сам

Публикувано на: 17 Яну 2011 19:59
от mafiota
Зареди акумулатора, ако не държи го отписвай!
Обслужваем ли ти е акумулатора?
Публикувано на: 17 Яну 2011 20:10
от DanielMTL
Акумулатора досега никога проблеми не е създавал , доста изчетох днес в нета отностно стартерите на тойота и доста хора обясняват за подбни проблеми като моят , едни казват че е бутнал акумулатора други , че стартера се е скапал , като цяло ще действам по двете насоки . Иначе акумулатора до колкото ми е възможно съм го обслужвал , почистени клеми , контактен гел на клемите , месечна проверка на заряда и така.
Само чакам навън малко да омекне времето че ще умра иначе докато го прегледам хах

Публикувано на: 17 Яну 2011 20:25
от mafiota
DanielMTL написа:Акумулатора досега никога проблеми не е създавал

Моят се скапа от един път, студа му взема силите
Публикувано на: 17 Яну 2011 23:20
от max-2
Предполагам, че силовите ел. контакти (пластини и плунжер се водят) са залепнали и стартера е изсмукал силиците на акумулатора до край.Най-доброто, което можеше да направиш е да откачиш клемите на акумулатора и след това да свалиш стартера за инспекция. Най-вероятно акумулатора е свършил и оттук нататък ще ти трябва нов, но само след отремонтиране или замяна на стартера, защото пак ще стане така.
Как се живее в Канада, ако не те затруднява пиши някой ред, може и на Л.С.

Публикувано на: 19 Яну 2011 00:53
от DanielMTL
Здравейте колеги ,
Дет се вика проблема отстранен след 300$ за нов (рециклиран) стартер и масло и филтър вече всичко е наред.
Останах леко да се каже потресен , не е като да съм от вчера в Канада , но чак днес разбрах че да речем нов стартер от магазина не може да си купиш АБСОЛЮТНО всички които се продават са рециклирани , ето например стартера ми струва 260$ , след като го инсталирах и им занесох моят ми върнаха обратно 60$ тъчй че излезе 200$ , поне всичко е наред сега.Самата смяна протече трудно , тъй като болта който като гледате колата отпред този болт се намира от ляво е лесен но от другата страна за да се махне си навирате главата където стои акумулатора и от там с одължител оспявате да го достигнете.И естествено като за капак трябва и масленият филтър да се махне за да се свали стартера , хубаво че поне тъй или иначе маслото ми беше за смяна.
Имам един въпрос някои може ли да ми даде информация дали 1.8 16клапановият американски модел на королата е разновидността - EFi има ангренажен ремък или , е с верига защото съм чел в интернет и навсякъде се споменава верига , но все пак искам сигурен отговор.
Сега до колегата питащ как се живее тук:
Колега като всяко място и тук си има добрите и лошите страни, аз съм на 23 години и дойдох тук за да завърша универистет , тъй като мойак ми по онова време преди 4 години живееше тук.В България годни наред съм изучавал английски език такава паралека бях и т.н но все пак живея във френско говорящата част на Канада и това не е голям плюс.Както и да е значи добрите страни са - безплатно медицинско обслужване , достъпно образование на приемни цени признато в цял свят , ниска цена на храните , спрямо България добри заплати (спрямо другите части на Канада - ниски) .Лошите страни са - френският език и глупостта на местните франкофони , студените зими и кратко лято , общо взето клиамтичните фактори , ниските заплати спрямо другите части на канада , и по високите данъци спрямо същите.
Просто не знам какво ви интересува , винаги може да питате тук или на лично готов съм да ви отговоря.
П.С
Колега прати много поздрави на Пловдив от мене и аз съм майничка , че от как съм тук не съм се прибирал!
Публикувано на: 20 Яну 2011 01:28
от Bass_Man
Майна влез на този сайт :
http://www.toyodiy.com/parts/q.html
и си напиши номера на рамата . И после можеш да си провериш всички части , които те интересуват включително дали е с верига или ремък .
Публикувано на: 20 Яну 2011 02:35
от DanielMTL
Благодаря за сайта колега

доста добро инфо но от към цени , хич не ги показва верни

Както и да е аз и преди бях чел , но аз да си знам поне с верига си е най-хубаво
Колеги маслото на двигателя в този модел на короло е и за съединителят нали , зашото забелязвам разлика в поведението на съединителя при смяна на маслото , спомням си един подел на Пежо 205XS беше с обединено масло за съединителят и двигателя
Публикувано на: 20 Яну 2011 03:15
от Bass_Man
Ааааа много на готово го подкара ! Има си тема за това закачена най-отгоре :
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14931
Публикувано на: 20 Яну 2011 11:34
от Xeku
Ако допускаш, че двигателното масло обслужва и скоростната кутия, както е при някой Хонди, не си на прав път. Маслото за двигателя, което си сменил не може да даде отражение върху работата на съединителя, той е хидравличен и работи със спирачна течност, а маслото в скоростите е съвсем друго като вид, количество и време за смяна.
Относно рециклираните стартери, наскоро чух, че подобна система има и с компресорите за климатиците, на практика не може да се купи чисто нов, дори тези, сложени в завода са рециклирани!

Публикувано на: 21 Яну 2011 01:23
от DanielMTL
Колега , при мен както и при още двама познати с корола от същата година отново с ръчна ск. кутия си има Абсолютно значение