Страница 3 от 13

Публикувано на: 07 Яну 2011 19:02
от SLADURA
Bass_Man написа:Ами плати си разноските и му го върни .
И каква алтернатива предлагаш ?
Заводското ЕКУ не може да се ремапва ...

Публикувано на: 07 Яну 2011 22:38
от rudolf
SLADURA написа:
Bass_Man написа:Ами плати си разноските и му го върни .
И каква алтернатива предлагаш ?
Заводското ЕКУ не може да се ремапва ...
с заводската турбина,какво точно искаш да постинеш??

Публикувано на: 08 Яну 2011 02:59
от Bass_Man
SLADURA написа: И каква алтернатива предлагаш ?
Все още нищо не ти предлагам най-малкото защото нищо не продавам но ако се поуспокоиш малко и направиш един хубав разчет на проекта с общи усилия можем да стигнем до конкретно ECU и до реални стойности на всичко .
Знам , че си ентусиазиран и , че бързаш да караш но практиката МИ показва , че тази припряност не води до добри резултати .
SLADURA написа: Заводското ЕКУ не може да се ремапва ...
Мислиш ли , че не знам ? Но дори и да можеше пак нямаше да има голяма файда .

Така , като ти гледам проекта първото нещо , което трябва да направиш е да подсигуриш прехвърлянето на волана .
Докато прехвърляш волана би било добре да направиш ревизията на мотора . Като трябва да решиш колко мощност гониш и да направиш необходимите модификации ако има такива . Например нужно ли е смяна на гарнитура на главата и болтове/шпилки на главата ? Нужна ли е метална гарнитура ? Нужни ли са други бутала и биели ? Нужни ли са болтове на биелите ? Реглаж на клапани ? Не е лошо да смениш всички гарнитури, семеринги и гумички на клапаните . Водна помпа и маслена помпа в зависимост от състоянието на мотора . Да провериш състоянието на пръскалките на блока . Състояние на колянов вал и тн и тн . Да подготвиш ангренажен комплект и да го смениш . Масло , филтър и антифриз . Радиатор за масло и термостат може да трябва и oil relocation kit .
След това на базата на въртящ момент да подбереш съединител и ако е нужно маховик и болтове за него .
След това мислиш за турбини, инжектори , рейки , бензинови помпи , бензинопроводи, бензинови регулатори , BOV , Waste gate , boost-control , ECU, свещи, кабели и тн .
И чак тогава започваш да правиш и да купуваш кулери , колектори и тн .
Има много неща да се мислят и правят но правилния път със сигурност не е от вън на вътре .

Публикувано на: 08 Яну 2011 09:53
от poli
Аз пък не мога да разберакакво не му харесвате на Power FCто?
Да за драг не става,ама човека не я иска за драг и няма да вади некви страшни коне.
Аз съм с такова ЕКУ на Старлета,който беше 135кс,а сега е 260кс на колелата.
На Лъчо(Бог да го прости) Субаруто е с такова ЕКУ и то е доста проценти на горе.
В Япония на Скайлаините до 750кс пак слагат такова ЕКУ.

И според мен е много удобно ЕКУ,защото чрез контролера следиш почти всичко.


Сега за частите:
Имам метална гарнитура на Кометик тук.
Имам и биели на Игъл тук.
Всичко на супер цена.


Сега аз ако бях на твоетомясто(а аз съм бил).
Остави обръщането за по късен етап,а ревизирай колата спокойно,слагай там каквото си намислил,покарай я,пък по натам ако не можеш да я караш я обръщай.


Сега какво съм чулза тази кола:
От мой познат в Холандия знам че окабеляването на тая кола е най-лесно за преправяне и то защото ЕКУто е в средата под барчето.

Публикувано на: 08 Яну 2011 11:17
от SLADURA
Благодаря ви за мненията колеги ...

За сега се спирам на това:
Обръщане на дирекцията -
И докато е разглобена колата - Пълна ревизия на двигателя ...

И докато се сглабя колата мисля да и сложа:
-Генерация от край до край на 3"
-Спортния колектор който си купих сега ...
-Power FC-то което Ицо (Slayer) ме посъветва да не купувам никакви контролери с него .. само някакви кабели трябвало да си купя до колкото разбрах ...
-Един панелен спортен филтър К&Н

+ незначителните козметики като салон от ЕВО8 ... преместване на акумулатор ... ревизия на Спирачните апарати и нови спортни дискове

И до тук ще ми стигнат финансийте на този етап ТА дори ще влезна и в преразход ама кво да се прави МЕРАЦИ ... пък по нататака повече :) ...

Какво мислите за този съединител http://tuning-parts.bg/browse/product/i ... AG..+204mm
Заслужава ли си ..или да не бързам ?


Поздрави!

...

Публикувано на: 08 Яну 2011 11:50
от rudolf
offtopic: аз не разбирам какво общо има електрониката с конете???

аз не разбирам от елекроники,но за 3сге дуал VVTI- гледам че повер фц е от малкото електроники които подържа управлението им....

направи ми впечатление че халтех нямат такава...(освен сп2000-но и за нея не съм сигурен), да не говорим че байс мап за този мотор освен за апекси-за друга електонка -няма готови.

Публикувано на: 08 Яну 2011 14:32
от SLADURA
http://www.gtfours.co.uk/mods/205/eng_m ... ng_man.htm
Ето сайт със всички ECU-та за 3S-GTE ...

П.С. ... преди малко си прибрах нещата от ЕКОНТ, така че вече ЕКУ-то е избрано :) ..

И сега срещам първия си проблем ...
ЕКУ-то което взех е за SW20 3gen 3S-GTE не е точно за ST205 .. сега ще се наложи да лъжа по някакъв начин помпата на интеркулера :whistle:

Публикувано на: 08 Яну 2011 14:45
от rudolf
SLADURA написа:http://www.gtfours.co.uk/mods/205/eng_m ... ng_man.htm
Ето сайт със всички ECU-та за 3S-GTE ...
e:
Prices and specs correct as of 12 April 2003
повечето от тези електроники не се пройзвеждат вече,,,

почети малко и се омешай с хора които са правили нещо подобно,преди следващите пазарувания,според мен.
"не е като музиката--от елементарни грешки,може да рестартираш инвестицийте,обикновено когато всичко не е готово цялосно--колата не върви, не всички неща са с по няколко универсални букси,много от нещата няма от къде д анамериш в бг,,а след покупката на погрешни неща-няма и на кого да продадеш"

Публикувано на: 08 Яну 2011 16:52
от LordDigital
poli написа:Аз пък не мога да разберакакво не му харесвате на Power FCто?
Поли,

Аз нямам нищо против това ЕКУ ,може би идиологията му тип разширен паразит не е особенно блестяща но си работи доволно добре за много апликации.

Проблемите биха били по-скоро ако няма Datalogit точно за неговото ЕКУ ,защото всички които са прочели малко знаят че официялно тази централа трябва да се настроива САМО при ауторизирани тунери от Апекси. Колегата може да се обади на АУТОРИЗИРАНИЯ ТУНЕР във България ,ша му вдигне тавариш Орешков които вероятно ша бъде за пореден път очуден че бил ,бил тунер на Апекси ,бил wink.gif

Публикувано на: 09 Яну 2011 02:25
от Slayer
LordDigital написа:
poli написа:Аз пък не мога да разберакакво не му харесвате на Power FCто?
Поли,

Аз нямам нищо против това ЕКУ ,може би идиологията му тип разширен паразит не е особенно блестяща но си работи доволно добре за много апликации.

Проблемите биха били по-скоро ако няма Datalogit точно за неговото ЕКУ ,защото всички които са прочели малко знаят че официялно тази централа трябва да се настроива САМО при ауторизирани тунери от Апекси. Колегата може да се обади на АУТОРИЗИРАНИЯ ТУНЕР във България ,ша му вдигне тавариш Орешков които вероятно ша бъде за пореден път очуден че бил ,бил тунер на Апекси ,бил wink.gif
Datalogit-a ne e kato Commandera za tezi komputri. Porachvash si kabela i toi ti pristiga sas soft-a za mapvane, bez znachenie dali Apexi-to ti e za Toyota, Nissan, Mazda ..... Otdelno ima i dostatachno drug chitav softwear s koito moje da se nastroiva Power FC-to. Commandera e udoben za monitoring, no ne znam kvi nervi triabva da imash ta da mapnesh kolata s tetris. wacko.gif

Публикувано на: 09 Яну 2011 03:00
от Bass_Man
Така , като гледам са две версии на паразитчето :
http://www.fc-datalogit.com/buynow.htm

Като и цената е доста свежа но така вече се доближава доста до "нормалните" стенд-алоуни .
Неговия 3SGTE с МАП ли е или с дебитомер ? Че видях някакъв кит за МАП сензор .

Публикувано на: 09 Яну 2011 03:54
от poli
Не знаех че Орешков е представител на Апекси за БГ,ма и така да е няма да му трябва.Колегата по горе го каза че може да се вземе кабел и софтуер.
Определено с контролера не става настройка,просто някаква корекция и мониторинг.
Сега за екуто.
Аз сложих на моята(бивша) същото за МР2 и нямашепроблем с помпата.

Публикувано на: 09 Яну 2011 06:11
от Bass_Man
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... 6&start=90
Пет Юни 17, 2005 11:40
vassil.velichkov написа:
Аз не мисля, че спорим, да кажем - дискутираме. Това, което искам да кажа е, че Мотек не е пенкелер. Мноооого са им хубави нещата и когато ти се наложи да се оправяш с лайна като Apexi PowerFC, което има ГОООЛЕМИ претенции разбираш каква е разликата - с Мотека правиш чудеса за 5-6 часа на Диното, с Apexi-то се бориш 4-5 дни и пак става shit. Вярно е, че за всеки влак си има пътници, но не всички пътници могат да се качат на влака "Мотек" или някоя от изброените други марки. Има и по-прости проекти, в които и най-малкият Мотек е все едно да целиш врабче с топ. От друга страна евтините електроники създават камара проблеми и са много неудобни за МАП-ване. ........................

Публикувано на: 09 Яну 2011 12:05
от poli
Не искам да се заяждам или да говоря зад гърба на някой,но този същия човек 2002 г.когато вкарахме 2 Мотека каза че не стават за нищо. :whistle:
Когато пък помолих за ремапване на ЕВОто което е с HKS F-con V-pro Gold каза че не се занимават с азияцки електроники(или нещо подобно).

Та като гледам 3 години по-късно си е променил мнението.

Публикувано на: 09 Яну 2011 15:51
от LordDigital
poli написа:Не искам да се заяждам или да говоря зад гърба на някой,но този същия човек 2002 г.когато вкарахме 2 Мотека каза че не стават за нищо. :whistle:
Когато пък помолих за ремапване на ЕВОто което е с HKS F-con V-pro Gold каза че не се занимават с азияцки електроники(или нещо подобно).

Та като гледам 3 години по-късно си е променил мнението.
Това води до следващият момент ,правилният избор на електроника при тунинг проект зависи от това кой ще е тунера. Не знам плановете на колегата но последният сериозен GT4 дето беше правен на този форум (и във които бяха налети ацки много пари) ,се раздроби на парчета след като един известен пловдивско регинален тунер се захвана да му настройва апекси-то - говоря за селиката на Daniel.