Страница 1 от 2

Светна лампата с двигател? А сега какво?

Публикувано на: 22 Дек 2010 13:57
от dimpex_01
Здравейте, снощи като си тръгнах запалих малко трудно, но запали. След около три километра ( от ДЖЪМБО до ШЕЛ на околовръсното посока горубляне) ми светна оранжевата лампа с нарисувано двигателче. Лека полека си стигнах до вкъщи, но сутринта върти и няма никой (върти си, но не пали). Дайте някакви идеи, какво да очаквам, че съм в невидение. Оставил съм я в ПитСТОП, ама...

Публикувано на: 22 Дек 2010 16:34
от Bass_Man
Само диагностика може да ти даде насока . Да си зареждал с гориво преди това ?

Публикувано на: 22 Дек 2010 19:56
от dimpex_01
Последните две зареждания са в ОМВ около 50 л, и след това догоре в ЕКО около 40 л. Последното беше около 5.12.2010. от тогава съм изгорил полови резервоар. В книжката обаче пише че тази индикация е за електрически проблем с управлението на двигателя, ане с нафтата. Изчистиха грешката за "обороти на двигателя"и ми показаха че е евентуално от датчика между шайбите отпред на двигателя. Сега ще чакаме, дано не се появи отново. Другото което ми казаха че имало грешка за горивната помпа "78(8)', която я имало и при много други коли и след изчистване пак се появявала.

Публикувано на: 23 Дек 2010 00:26
от Bass_Man
Какво ще рече грешка за горивната помпа и за датчик между шайбите ? Я вземи точните кодове .

Публикувано на: 23 Дек 2010 07:42
от dimpex_01
То и аз ги турся ама до момента не съм ги открил. Това ми казаха в сервиза.

Публикувано на: 23 Дек 2010 08:24
от Bass_Man
Къде ги търсиш ? Обади се в сервиза и им кажи да ти ги дадат .

Публикувано на: 27 Дек 2010 14:49
от dimpex_01
Днес я оставях в тойота - запад, от там ми дадоха диагноза, че са ми за смяна комплекта клапани на ГНП (TOY 0422127011), от там и грешката 78 (8) и трудното палене на студено. Препоръчаха ми да сипя конска доза добавка (имах BARDHL иначе ми препоръчаха от тяхната) за начало, но това е времено решение. Сега чакаме резултат.

Публикувано на: 27 Дек 2010 15:16
от mafiota
dimpex_01 написа:Днес я оставях в тойота - запад, от там ми дадоха диагноза, че са ми за смяна комплекта клапани на ГНП (TOY 0422127011), от там и грешката 78 (8) и трудното палене на студено. Препоръчаха ми да сипя конска доза добавка (имах BARDHL иначе ми препоръчаха от тяхната) за начало, но това е времено решение. Сега чакаме резултат.
тея клапъни изведнъж ли здават багажа wacko.gif

Публикувано на: 27 Дек 2010 16:22
от martod
mafiota написа:
dimpex_01 написа:
тея клапъни изведнъж ли здават багажа wacko.gif
Изведнъж ..
Както си караш от гр.Бяла към гара Бяла tongue.gif и може да не стигнеш и до бившия кореком за Лади .. biggrin.gif
Ама като ти гледам колата на аватара, спокойно- при теб това никога няма да се случи .. smile.gif

Публикувано на: 27 Дек 2010 16:28
от mafiota
martod написа:
mafiota написа:
dimpex_01 написа:
тея клапъни изведнъж ли здават багажа wacko.gif
Изведнъж ..
Както си караш от гр.Бяла към гара Бяла tongue.gif и може да не стигнеш и до бившия кореком за Лади .. biggrin.gif
Ама като ти гледам колата на аватара, спокойно- при теб това никога няма да се случи .. smile.gif
Работата тогава е много сериозна unsure.gif

Публикувано на: 27 Дек 2010 17:15
от dimpex_01
Да е изведнъж май не е. По мое мнение, когато започнат да се прецакват колата започва да пали по трудно (имам предвид първото палене за деня). Тя все още си пали и работи, но трудно пали пурвият път и докато загрее я няма никаква мощността. А може и от нафтата да е, но за това ще пиша по-късно.

Публикувано на: 30 Дек 2010 18:05
от BERBO1980
i az mislq che e gorivna pompa

Публикувано на: 30 Дек 2010 20:11
от dimpex_01
За момента като чели положението се закрепи. Добавката поизчисти боклуците. А някой с подобен проблем да е пробвал почистване на клапаните с ултразвук?
Ето и аюедна тема от Англ.. форум тойота: http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... pic=87986.
Там пише че тез клапани са идентични за вдички D4D двигатели.
А ето и снимки на проблемните клапани: [img][img]http://www.picvalley.net/u/2416/1690706 ... 6I0F1g.BMP[/img][/img]

Публикувано на: 31 Дек 2010 12:33
от jim_beam
еми това е единственото,което се разваля на тия коли.най-добре си вземи нови,ако ще караш колата по-дълго.чистенето с ултразвук решава проблема само временно!

Публикувано на: 31 Дек 2010 16:40
от Bass_Man
Еми ако за Германия е на 60 000км сметни в България на колко км трябва да го сменяваш wacko.gif . Защото горивото тук и тям няма нищо общо .