Страница 1 от 3
ТЪРСЯ МАЙСТОР ЗА GT-FOUR st205 /3S-GTE/ PLEASE HELP!
Публикувано на: 21 Дек 2010 10:27
от SLADURA
Става дума за Селика 1998г ST205 JDM - появи се някакъв теч на масло ... смених гарнитура на капака на клапаните (която със сигурност беше за смяна) ...
В Дунев серивз София ми казаха че било от картера ... но не е - проверих и това ..
Според мен остава да е от Гарнитура на глава - но не ми се вярва ... защото колата наистина работи като чисто нова!
Сис сигурност е двигателно масло - защото постепенно започна да изчезва маслото - а масло не гори
Колата е в безупречен вид - в перфектно здраве ... на 100хил. км. реални ... като надникнахме под капака на клапаните - всичко беше като чисто ново .. турбото е сухо и чисто ... има мощност та се къса ...
От какво може да тече да го е** ?!?
Някой знае ли къде има отворен доктор на такъв тип автомобили ?!
PLEASE HELP ....
Публикувано на: 21 Дек 2010 10:56
от PESHO OT MARS
Добре де огледа ли хубаво двигателя на канал. за да си сигурен че няма теч от някъде?
Не съм сигурен как е точно при 3S-GTE но при други турбо коли имаш мазане на турбината от двигателното масло, дори двигателя да не го "гори" може турбината да го "изпуска" през лагера директно в изпускателния тракт. Това е често срещан проблем.
Гледам че си написъл че турбото е "сухо".
Друга причина да чезне масло не се сещам.
Публикувано на: 21 Дек 2010 11:19
от SLADURA
От предната част на двигателя всичко изглежда като чисто ново (демек часта на двигателя където е турбото) няма и капчица масло ... теча идва някъде от зад двигателя ... и не може да се види добре на канал почти нищо :( ... прекалено претъпкано е всичко :( ...
Само като се сетя че цял ден се мъчихме със свалянето на капака на клапаните и лошо ми става .. адската сложнотия е - иска си човек който знае за какво иде реч с този тип кола ...
...
Публикувано на: 21 Дек 2010 11:57
от rudolf
колко масло губи на 1000 километра--примерно??
стига да нямаш масло в водата-мисля че се втелеясваш

Re: ...
Публикувано на: 21 Дек 2010 12:13
от SLADURA
rudolf написа:колко масло губи на 1000 километра--примерно??
стига да нямаш масло в водата-мисля че се втелеясваш

От както се е появил теча .. не съм направил повече от 500км но за тва време не е изчесало повече от 50гр ..
не съм проверил антифриза в радиатора дали е нацапан - но не вярвам .... ще го погледна днес
Източвах антифриза от водните интеркулери на Турбото - те бяха Перфекнти - с розово антифризче .. като нови ...
Уффф .. ама не искам да тече - грррррр
Публикувано на: 21 Дек 2010 12:33
от Stimo
Семеринги на валовете?...

Публикувано на: 21 Дек 2010 16:16
от LordDigital
1.Feed / Return na Turboto
2.Oil Pressure Sensor
3.Semeringi na Cam/Crank
4.Karter
Неопитни механици казват направо 4 ,но от както се ползва силикон за картерите то дефакто е най-малко вероятно!
Публикувано на: 21 Дек 2010 17:11
от portolinko
Загубата на масло е нормална в известна степен,според зависи колко ти е "лек" десния крак.Или миеш двигателя с пароструйка и обезмаслител,след това караш ден,два и оглеждаш от всички възможни места за течове,които вече са ти изброени по горе.Ако пак не става викаш

Публикувано на: 21 Дек 2010 19:05
от xtreme
Щом тече, значи има

карай спокойно.
Най-вероятните места при този двигател са: семеринг колянов вал, картер( точно под капака на ангренажа) и гарнитура на капака на клапаните. Ако не си пипал турбото там е много малко вероятно да протече. Другия вариант е да си я напънал докато е била студена , и заради гъстото масло да е вдигнала налягане в мотора , и да е избило отнякъде(щеката или капака на клапаните), същото се получава и при запушен отдушник, но това е доста малко вероятно. На мен на CA18-ката ми се бяха сплескали маркучите на кеч танка и мотора почна да тече от всевъзможни места

Публикувано на: 21 Дек 2010 23:59
от andrian999999
е как го хвана 50гр на щеката ми е малко трудно, но 50гр на 500км е нищо според мен
това си е литър на смяна което е и доста и ок, нали е 100гр на 1000 а не литър, на мен фиата ми събира откакто е нов 200гр на 10 000км в маркуча дето влиза в интеркулера и така вече 5 години и голема работа
Публикувано на: 22 Дек 2010 00:20
от rudolf
andrian999999 написа:е как го хвана 50гр на щеката ми е малко трудно, но 50гр на 500км е нищо според мен
чесно казано и мен ми прозвуча смешно това с 50 грама и спрях да гледам темата.
Публикувано на: 22 Дек 2010 11:47
от SLADURA
rudolf написа:andrian999999 написа:е как го хвана 50гр на щеката ми е малко трудно, но 50гр на 500км е нищо според мен
чесно казано и мен ми прозвуча смешно това с 50 грама и спрях да гледам темата.
Ама нещо става вече по 50гр всеки ден ... :S ... HELP!!!
Публикувано на: 22 Дек 2010 11:49
от SLADURA
SLADURA написа:rudolf написа:andrian999999 написа:е как го хвана 50гр на щеката ми е малко трудно, но 50гр на 500км е нищо според мен
чесно казано и мен ми прозвуча смешно това с 50 грама и спрях да гледам темата.
Ама нещо става вече по 50гр всеки ден ... :S ... HELP!!!
а и да си кажа .. преди това да и се случи на колата ... бях минал с нея около 8хил км ... и не липсваше и грам масло ... така че не е смешно да ти изчезва масло което струва 150лв ! ...
Публикувано на: 22 Дек 2010 12:25
от мехаННика
На какви километри е тази кола?Нали се сещаш че преди теб е шпорена доста,или и тази е карана от баба само до църквата.На около 200х км е добре да се сменят и гумички на клапани-гарантирано са на "кокил".И напиши поне този теч дето го виждаш откъм ремъка ли е или откъм скоростите. Всичко друго са ти казали по горе.
Публикувано на: 22 Дек 2010 12:36
от SLADURA
мехаННика написа:На какви километри е тази кола?Нали се сещаш че преди теб е шпорена доста,или и тази е карана от баба само до църквата.На около 200х км е добре да се сменят и гумички на клапани-гарантирано са на "кокил".И напиши поне този теч дето го виждаш откъм ремъка ли е или откъм скоростите. Всичко друго са ти казали по горе.
Колата беше на 98хил км като е взех ...
Аз съм и втори собственик ...
Купувана е от WRC Sales . Co . Uk ..
Сервизни документи (на Японски)... напълно изряден заводски вид ...
Дори е ограничена на 186км/ч ..
Сигурен съм че е шпорена и преди мен колата .. нали за това се купува такава кола все пак .. но е поддържана много добре и това и личи
Докарах си е на собствен ход от Лондон до София .. за 30ч (заради задръстване в Германия от 7ч) .. колата е пушка!
В крайна сметка ... ще и поръчам всички видове гумички и сигменти и гарнитури ... но пак опирам до майстор който да знае какво да прави ...
Вече ми е все тая колко пари ще литнат .. просто държа колата да е изрядна!
edit: забравих да добавя - тече от към страната на Ангренажа - но по спомени май там бяха и скоростите ...
Но както вече казах - със сигурност е двигателно масло (защото то изчезва някъде)
П.С. След най старателно почистване и обезмасляване ... и 10мин държане в 3000rpm на канал - не капна и капка от долу ?!?!