Страница 1 от 1

Разменени полюси на говорители - Toyota Avensis Sol D-4D 200

Публикувано на: 15 Дек 2010 16:11
от pavl0v
Искам да ви попитам възможно ли е да са разменени фабрично полюсите на говорителите в колата.

След замерване се оказа че кабела който в евробуксата на радиото трябва да е + е минус и обратното. Измервах го със съпротивление.
Ако някой ми каже как са цветовете на кабелите ще съм много благодарен.

[URL=http://img835.imageshack.us/i/img0929op.jpg/]Изображение

Публикувано на: 19 Дек 2010 04:44
от Bass_Man
Как така си измервал полярност със съпротивление ?
Много лесно можеш да го провериш с една батерийка . И принципно няма идея да са различни полюсите фабрично или не . Друг е въпроса до колко е фабрично и кой къде е жмал докато е слагал буксата .

Публикувано на: 19 Дек 2010 10:01
от Vesko
Ако еевробукса, то тя е монтирана допъллнително. Оригинално куплонзите на тойота са други. А след като е монтирана допълнително е възможно "фабрично" да са разменени smile.gif

Публикувано на: 21 Дек 2010 16:57
от pavl0v
видях кой кабел къде отива. после видях къде е свързана евро буксата към щайгата на радиото.

лошото е че не искам пак да отварям говорителите във вратите, там са занитени. Но ламарината е толкова тънка че алуминиевите нитове я раздуват. Леко притеснително е да виждаш че ламарината на колата ти се огъва с най-леко натискане. Май не при всички марки е така.
Инъче оригиналните нитове ми направиха много добро впечатление, върху алуминия имат прозрачна пластмасова изолация.

Та за говорителите, явно пак трябва да ги проверявам една по една.

Публикувано на: 21 Дек 2010 23:02
от Bass_Man
Пак добре , че имаш метал по колата biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
Говорителите се проверяват супер лесно стига да им виждаш мембраните .
Просто пускаш право напрежение от едната страна и гледаш дали мембраната мърда на вътре или на вън . С батерия 1,5 волта става доволно добре . Но гледай да не ги държиш много под напрежение само допираш за секунда да мръдне и след това махаш .