Страница 1 от 2

Филтър купе за Rav 4

Публикувано на: 13 Дек 2010 09:54
от vlado_sm
Здравейте.Имам Rav 4 1995 , която ми прави проблеми със запотяване на стъклата.Ходих до сервиз на Shell, и там ми казаха че този модел няма филтър купе.Може ли някой да ми каже дали е наистина така и каква може да е другата причина за този проблем.Нямам теч на антифриз, макар че като работи парното запотяването вместо да намалява нараства и се усеща някаква странна миризма като на мухъл или нещо подобно.Моля за съвети от други изпати ли си колеги.
Благодаря предварително

Публикувано на: 13 Дек 2010 10:24
от мехаННика
Да, няма филтър на купето.Проблема ти е радиаторче на парното ,това което е в купето или някой тръбопровод.

Публикувано на: 13 Дек 2010 10:42
от vlado_sm
Още един въпрос-след колко време е нормално да започне да духа топло от парното.В момента изминавам поне 3-4 километра и след като качи температурата на двигателя започва да се появява някаква топлина.Дали проблемите са свързани?

Публикувано на: 14 Дек 2010 11:06
от мехаННика
Това второто не е проблем,проблема ти е че мирише странно и запотява стъклата.Виж дали не тече някъде долу в краката ти.

Публикувано на: 14 Дек 2010 17:03
от vlado_sm
Ами проверявах-никъде не е мокро-отворихме и капака от дясната страна долу под таблото и там не се вижда да има какъвто и да е теч.Много е неприятно защото почти нищо не може да се вижда и спрейовете против изпотяване които пробвах не помагат за повече от 10 -20 минути.даваха ми съвети да намажа стъклото с желатин ама не смея да го правя че да не стане още по зле.Ако някои има изпробвано ефективно решение моля да сподели.

Публикувано на: 14 Дек 2010 18:24
от мехаННика
Нали не караш на вътрешна циркулация,защото ефекта е подобен.Работата отива към сваляне на цялото табло.

Публикувано на: 14 Дек 2010 18:43
от vlado_sm
Не не карам на вътрешна циркулация.Иначе си напълно прав-ефектът е точно все едно съм на вътрешна.не знам да не би да се е повредила клапата и да не иска да се отваря макар , че има разлика като пробвам на различните режими.

Публикувано на: 20 Дек 2010 10:15
от vlado_sm
оказа се в крайна сметка че има филтър за купето-явно не е сменян от както е произведена колата -за сега съм го махнал докато поръчам нов но положението е значително по-добре.

Публикувано на: 26 Дек 2010 20:25
от keria
Проблема е в радиатора на парното,Пробваи ц добажка в антифриза по сигурно е смяна радиатор,

Публикувано на: 27 Дек 2010 13:28
от vlado_sm
ами карах го на сервиз-уж няма проблеми с парното, не губи антифриз макар че ако е малък теча няма да се забележи.от както съм свалил онзи филтър нещата се подобриха значително, но сега не мога да намеря нов такъв-проверих на доста места и все ми отговарят че няма такова нещо.ако знаете къде да търся помогнете.

Публикувано на: 28 Дек 2010 10:52
от мехаННика
От къде е купуван този РАВ та има и филтър на купето и къде е монтиран?

Публикувано на: 28 Дек 2010 11:23
от vlado_sm
Купуван е от Германия миналата година.Самия филтър се намира под решетката го чистачките-поне така ми казаха.Ето снимки как изглежда.

Публикувано на: 28 Дек 2010 17:31
от мехаННика
Това е само решетка да не влизат мишки ,измий го с четка и го слагай обратно и провери маркучето което отвежда конденза от климатика да не е запушено.

Публикувано на: 28 Дек 2010 17:35
от Vesko
мехаННика написа:Това е само решетка да не влизат мишки ,измий го с четка и го слагай обратно и провери маркучето което отвежда конденза от климатика да не е запушено.
А трябва ли да е включен климатика? Че и маркучето за конденза да е чисто, ако не работи климатика ще се появи ли конденз?

Публикувано на: 28 Дек 2010 18:54
от мехаННика
Естествено че не,идеята ми е да няма отпреди нещо и оттук и миризмата.