Страница 1 от 1

Проблем при стартиране на Corolla!

Публикувано на: 10 Дек 2010 15:55
от dumbi
При стартиране на двигателя (завъртане на ключа) се чува едно заглъхване и не завърта въобще.? Така пробвам да запаля двигателя няколко пъти докато накрая пали, но ме притеснява, че някой ден може да ме остави на улицата. Този проблемът се появи от преди 4-5 месеца и не го прави всеки път. Знам със сигурност, че не е от акумулатора.. Един "майстор" ми каза, че може да е от бендикса unsure.gif Някой имал ли е подобен проблем или знае каква може да е повредата преди да заведа колата на доктор? Благодаря предварително!

автомобилът е Corolla 2002 2.0 Turbo Int. D-4D, 110hp

Публикувано на: 10 Дек 2010 20:55
от skibadee
маи маи си за стартер ако искаш да ти дам телефон да минеш за да ти остановиме проблема на 100%

Публикувано на: 10 Дек 2010 23:52
от Dizzle
skibadee написа:маи маи си за стартер ако искаш да ти дам телефон да минеш за да ти остановиме проблема на 100%
като ти гледам правописа сигурно и "Остановяването" ще ти е такова... пич по-добре изчакай истински компетентните колеги да ти отговорят !!!

Публикувано на: 11 Дек 2010 00:29
от diesel_power
По-добре не отлагай ,защото проблема с бендикса се влошава с падането на температурите,а палене на бутане не е препоръчително.

Публикувано на: 11 Дек 2010 10:19
от saho
Обслужване на стартер. Четки, бендикс, шалтер, втулки. Ако са четки трябва да сваляш веднага, че ще изкъртят колектора. Ако е шалтер прави нагар и не пуска достатъчно ток да развърти мотора ... Бендикс и фтулки трябва да се видят, ако са наред се смазват.
Няма нужда от сервиз на тойота, там ще сменят целия стартер /сигурно/ biggrin.gif

Публикувано на: 11 Дек 2010 11:09
от sstefan
Колега dumbi,имах подобен проблем.При мен се оказа шалтер на стартера,който при профилактика на стартера в който се съмнявах първоначално не показа че е здал багажа.Смених го и всичко се оправи.Ако и при теб е шалтер,да знаеш,че се сменя без да се сваля стартера,да не те таксуват за сваляне-качване допълнително.Успех!

Публикувано на: 11 Дек 2010 18:25
от dumbi
Колеги, мерси за мненията. А знаете ли как може да се провери дали е шалтера без да се сваля стартера?... или при всички случаи за да разбера какъв е проблема трябва да свалям стартера?

Публикувано на: 11 Дек 2010 20:07
от saho
Шалтера се намира върху стартера прилича на кондензатор но всъщност е ел. магнит . принципа му на действие е като подадеш ток от контактния ключ, зедействаш ел. магнита движещ вилка зацепраща малкото колело на бендикса с маховика, след зацепването една дебела медна планка със сила се притиска в две медни пъпки и задейства ел. мотора.
Най-добре е да свалишцелия стартер, държи се на три болта, на място не съм сигурен дали ще можеш да извадиш шалтера. А пък и трябва де го прегледаш и смажеш. Забравих да добавя, че шалтера е капсулован. На предишната ми кола внимателно го отворих почистих медната пластина и пъпките, карах я около четири години без проблем и я продадох...

Публикувано на: 11 Дек 2010 23:24
от sstefan
Аз разбрах за шалтера от диагностика,смених го и се оправи.Не ми сваляха стартера при смяната.Самата смяна на шалтера не е сложна-за 20 мин. стана.При мен де,зависи си от майстора.Но ако държиш да ти свалят стартера-давай си парите.(Ако вече си сигурен че проблема е в шалтера)Също така можеш да си провериш клемореда,може и той да те бъзика .

Публикувано на: 12 Дек 2010 04:31
от Bass_Man
Я пробвай ако мърдаш ключа в рамките на луфта на ключалката ( не се набирай на него ) дали не се променя нещо . Че доста прилича проблема ти и на не добър контакт на контактния ключ .