P.S. Нов съм във форума и не изключвам варианта такава тема да се е обсъждала в предишни постове.
4A-FE замяна на изходящи колектори
4A-FE замяна на изходящи колектори
Здравейте..! От скоро съм собственик на Toyota Corolla 4wd комби-93-та година с гореспоменатия двигател.Направи ми впечатление,че са правени "свободни съчинения" на тема изходящи колектори от предишния собственик.Логично е да искам да попрявя тази неправда спрямо япончето biggrin.gif ,но тук възникава въпроса "как ?"...Забелязах,че със същия двигател е и Carina Epsilon,но при нея конете са не 105 а 115.Не мога да коментирам невидимите промени по двигателя,като електроника,клапани или инжектори,но като визия ми се набива точно разликата в изходящите колектори.Въпросите ми са : има ли някакви сериозни пречки да заменя колекторите с такива на Carina,някои правил ли е подобно "упражнение" и имало ли е ефект от това ?
Благодаря предварително...!
P.S. Нов съм във форума и не изключвам варианта такава тема да се е обсъждала в предишни постове.
P.S. Нов съм във форума и не изключвам варианта такава тема да се е обсъждала в предишни постове.
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
по принцип ги е сменял щото са били чугунови и са се спукали не си слагаи такива по добре си намери от 7а-фе те пасват на главата без преправяне само долу в аспуха се преправя малко
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Продукт на инженерен гений!!! Евала!!!
Като оставим настрана фрапантната разлика в дължините на рънърите - достатъчно ми е да видя начина, по който са "сгащени" към фланеца на двуцевката.
Като добавим и едната скъсана шпилка и двата болта на мястото на другите две - картината е страхотна.
Да не говорим за заварките - или подобието на такива - с обикновен СО2 телоподаващ апарат, при които разликите в температурно и линейно разширение доста се различават от неръждаемите тръби на колектора, които са с доста по-голямо сечение на тръбите, което в случая е абсолютно безсмислено.
Извод - можеш спокойно да го изхвърлиш - като стар, двукратно вулканизиран и протрит презерватив - и да си сложиш нормален стоков колектор.
Като оставим настрана фрапантната разлика в дължините на рънърите - достатъчно ми е да видя начина, по който са "сгащени" към фланеца на двуцевката.
Като добавим и едната скъсана шпилка и двата болта на мястото на другите две - картината е страхотна.
Да не говорим за заварките - или подобието на такива - с обикновен СО2 телоподаващ апарат, при които разликите в температурно и линейно разширение доста се различават от неръждаемите тръби на колектора, които са с доста по-голямо сечение на тръбите, което в случая е абсолютно безсмислено.
Извод - можеш спокойно да го изхвърлиш - като стар, двукратно вулканизиран и протрит презерватив - и да си сложиш нормален стоков колектор.
- esox hunter
- Мнения: 103
- Регистриран на: 12 Окт 2009 17:17
- Местоположение: София
Re: 4A-FE замяна на изходящи колектори
Здрасти колега,Tangra написа:Здравейте..! От скоро съм собственик на Toyota Corolla 4wd комби-93-та година с гореспоменатия двигател...
Аз също съм горд собственик на Corolla 4WD, но моята е модел от 97 г.
И на мен ми се появи проблем с генерацията (шум из под двигателя), но дребничкък в сравнение с твояwink.gif, та днес сутринта по този случай ходих до Драго и Fido Dido (Дидо) в сервиза им "Екстрийм Тунинг" . Момчетата вдигнаха колата установиха каква е повредата (оказа се меката връзка) разбрахме се за цената, отидохме с жената да пием по кафе и след час беше готова biggrin.gif В тази връзка искам да им Благодаря и на двамата за работата и доброто отношение!
Ако решиш да правиш нещо по генерацията свържи се с тях ...
Поздрави!
4A-FE замяна на изходящи колектори
Благодаря за съвета,колега,но малко далеч ми се пада София (аз съм от Асеновград)... biggrin.gif В крайна сметка реших проблема,като купих от една автоморга в Пазарджик колектори и сакс от Корола 99-та година със същия двигател.Наложи се и минаване на двете крайни шпилки от 10-ти на 11-ти размер(вижда се от снимките защо
). Малко рязане и наставяне от майстора и стана почти като оригинално... biggrin.gif
- esox hunter
- Мнения: 103
- Регистриран на: 12 Окт 2009 17:17
- Местоположение: София
Re: 4A-FE замяна на изходящи колектори
Далеч, далеч, колко да е далечTangra написа:Благодаря за съвета,колега,но малко далеч ми се пада София (аз съм от Асеновград)... biggrin.gif
Радвам се, че си оправил проблема
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 10 госта