Мнения за Corolla 1.8 16v VVTL-i 192 hp след 2002г
Публикувано на: 03 Ное 2010 20:19
				
				Моля някой, ако има впечатление от такъв автомобил да го сподели. Ако някъде е писано по тази тема дайте линк, че нищо не намирам. Благодаря.
			TOYOTA FORUM BULGARIA
https://toyotabg.eu/

Абсолютно вярно и после става не тойота, а койотаgicho написа: А и не става да му теглиш една майна и да му сложиш газово - и клапаните (леглата им) са по нова технология, прогарят от газта и не се ремонтират (е, в БГ всичко оправят с наваряване).
 
  
   
   , голфче със задрало бутало, припаснато със шкурка и продадено и т. н. Така ми беше писнало, че веднъж го бъзикнах да завари един счупен колянов вал biggrin.gif и кухия ме изкара некадърник-не разбра че е майтап.....
 , голфче със задрало бутало, припаснато със шкурка и продадено и т. н. Така ми беше писнало, че веднъж го бъзикнах да завари един счупен колянов вал biggrin.gif и кухия ме изкара некадърник-не разбра че е майтап.....Че защо 1ZZ-FE да не е 'японски'?bobura написа:Не става ли въпрос за "2ZZ-GE" мотор, който е японски?
точно за него трябва да става въпрос. колегите по-горе са се объркали и съответно горенаписаното не се отнася за 2zz-ge-то.bobura написа:Не става ли въпрос за "2ZZ-GE" мотор, който е японски?
 
  laugh.gif
   laugh.gifmersi ;)F20C написа:http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p ... ht=#158079
eto edna podobna tema v koqto kolegata e pisal
p.s sry za maimunica
p.s 2 1voto mnenie na kolegata e na stranica 4, che sega vijdam 4e e 9 stranici tematalaugh.gif
 - един пример, че има фирми, дето и не-високооборотни двигатели не могат да направят с ресурса на евтин френски/италиански/корейски мотор. Не съм твърдял, че високооборотен значи с малък ресурс - примери много за обратното ...
 - един пример, че има фирми, дето и не-високооборотни двигатели не могат да направят с ресурса на евтин френски/италиански/корейски мотор. Не съм твърдял, че високооборотен значи с малък ресурс - примери много за обратното ...Тук пак ми звучиш както в предишното ти мнение за двигателите и малкия им ресурс. Ти имаш ли достоверна информация,че участващите в J.D.Power клиенти на Тойота са доволни НЕ от надеждността, а само от сервизното обслужване, или говориш каквото предполагаш,че е. Защото аз категорично не съм на твоето мнение. И за това,че няма как клиентите на Тойота да не са доволни от надеждността на колите си говорят и обективните резултати от годишните технически прегледи на ТЮВ, където модели на Тойота са окупирали челните места, което пределно ясно показва,че надеждността на колите на Тойота е по-висока от тази повечето марки автомобили. Но конкретно за J.D.Power няма как да твърдиш,че клиентите оценяват главно показателя сервизно обслужване.gicho написа: Както се оказва в последните проучвания за задоволство на купувачите от различни марки и модели автомобили в UK, Тойота е в челото на класациите - ама хората са доволни не толкова от надеждността, колкото от обслужването и поддръжката на официалните дилъри.
За сравнение, лидера в класа на вановете е Grand Picasso-то - отново не блести с надеждност, но купувачите са доволни от функционалност и дизайн.
Спад не забелязвам в процентно отношение на повредите от данните на ТЮВ.gicho написа:Както беше казал един колега в този или друг форум, Тойота не е нищо особено като марка и техника - но в тойота знаят как да продават и правят пари от автомобили!
Иска ми се да вярвам, че застоя (или спада) се дължи на инвестирането на повече ресурс в развитието на Лексус ... Дано !