Страница 1 от 3

Avensis 2000 d4d вибрации

Публикувано на: 26 Окт 2010 11:32
от MarcoTotev
Здравейте,
ако някой е имал следния проблем да помага

преди месец взех тоя авенсис, отидох да сменя ангренажната група и да прегледам предница, че имаше едно хлопане и някакви вибрации/тресене докато набира.
от сервиза ми казаха, че са скъсани тампоните на двигателя - смених ги, смених и гумите със зимни и тресенето намаля, но го има.
Най-силно се усеща, когато включа на трета и след 1500 rpm до 2500-3000 rpm. след това не мога да кажа, защото то вече всичко вибрира и не мога да определя дали е от там.
когато освободя от скорост вибрирането го няма.
закарах колата на сервиз отново да ми сменят маншона на вътрешното каре(беше скъсан), когато го свалиха видях, че има язви.

Възможно ли е да е това причината и дали ще изчезне, ако го сменя, че както е тръгнало с тоя таралясник не остана нещо, което не съм сменял и вече съм платил повече за ремонти и части от колкото платих колата :(

моля споделете и ако някой има съвет къде някой може да я диагностицира ще бъда благодарен.

Сервизите, в които ходих до сега не струват, само ме мотаят това смени, онова смени, никакви съвети и накрая проблема си седи а аз си тръгвам от там доста по-лек ;(

Публикувано на: 26 Окт 2010 12:19
от sashoskiora
Напълно възможно да е карето,ако е карано дълго време със скъсан маншон.
Диагностиката се прави на двуколонен подемник и се вижда от къде идва проблема,гумите с джантите на баланс машина.

Публикувано на: 26 Окт 2010 12:34
от slowtraveler
Колега, добре е да попълниш профила си за да знаят хората откъде си...
Иначе ще е трудно да те посъветват за сервиз...

Публикувано на: 26 Окт 2010 12:39
от Petar
А от кой град си ?

Публикувано на: 26 Окт 2010 12:44
от MarcoTotev
София извинявайте....
ще се поправя :)

Публикувано на: 26 Окт 2010 13:24
от icoc
Колега не ми се вярва да е от това каре.Логиката ми е че то се върти и докато караш поинерция-нали така.А ти казваш че вибрира само докато колата е на скорост и ускорява.Според мен най-вероятно е грешна центровка на ангренажния ремък.Има ли промяна в звука на мотора и работата му след като си го обслужил? Ако е това трябва да има и пушек и повишен разход на гориво.Успех ти желая rolleyes.gif

Публикувано на: 26 Окт 2010 14:19
от DukeFan
Напълно е възможно да е заради вътрешно каре, точно това са признаците. Отиди на диагностика, както те е посъветвал sashoskiora

Публикувано на: 26 Окт 2010 14:50
от Bass_Man
Щом са били скъсани тампоните най-вероятно тази вибрация и преди това си я е имало и явно е от мотор/скорости/диф/полуоски . Но ще трябва да се провери .

Публикувано на: 26 Окт 2010 14:58
от MarcoTotev
къде някой може да я провери и да каже: ето от това е ?

Публикувано на: 26 Окт 2010 20:52
от sacho7803
проблема ти е точно в карето wink.gif ти сам си отговорил на въпроса си за тресенето след като каза за скъсания маншон.едно не ми е ясно......как може да има такива майстори и сервизи дето едно тъпо каре не могат да диагностицират sad.gif за съжаление повече от половината сервизи в българия са такива като между тях има и реномирани sad.gif

Публикувано на: 26 Окт 2010 20:53
от The_Teacher
TM auto

Публикувано на: 26 Окт 2010 21:01
от MarcoTotev
ок, ще отида в ТМ Ауто и ще пиша ;)

Публикувано на: 26 Окт 2010 21:02
от Kiki
И според мен е от карето.
Щом не тресе по енерция, а само когато си на газ, това е признак, че карето има голям луфт.

Публикувано на: 26 Окт 2010 21:04
от MarcoTotev
ок, а от къде да намеря въпросното каре?
днес без резултат претърсих доста втора ръка...
съвет къде да намеря?

Публикувано на: 26 Окт 2010 21:07
от Kiki
MarcoTotev написа:ок, а от къде да намеря въпросното каре?
днес без резултат претърсих доста втора ръка...
съвет къде да намеря?
Не те съветвам да слагаш каре втора употреба, разбира се и ново-менте.