Страница 1 от 2

Въпрос Ангренажен ремък и ролки Корола 2 D4D -1CD-FTV 81Kw

Публикувано на: 08 Окт 2010 13:29
от whitefang
Така вчера бях при едни майстори на който имам доверие и взимат евтино в Пловдив, Да ми отворят капака на ангренажа и се оказа, че съм
попаднал на чесни автоджамбази. ( Казаха ми че колата е напълно обслужена преди 9000 км в Италия ). Ролките са нови NSK , ремъка е
(Continental) Conti-tech,също нов(Поразмърдахме я малко на 4-та да го огледаме от вътрешната страна върху обтяжната ролка). Оказва се по наблюденията ми от сайтовете за online продажба на aftermarket авточасти ,че в Италия я тачат тази марка ремъци. Въпроса ми дали някой има информация доколко мога да разчитам на този ремък , дали е от класа на Gates 90-100к км или по-нисък 50-60к или не става за повече от 30к. Смятах ако не беше сменен да взема от Евро-07 ролки NSK - около 180 лв. двете ролки и ремък - Мitshuboshi - 65лв. - Мнения за този ремък ?!

Публикувано на: 08 Окт 2010 15:03
от Stimo
Няма такова нещо, като афтърмаркет ремък който да кара 90-100хил. пък бил той и Гейтс. Само оригиналните се карат 100хил.км. Иначе марката на твоя ремък е добра, но пробега му не е повече от 50хил.км.

Публикувано на: 08 Окт 2010 15:26
от martod
Stimo написа:Няма такова нещо, като афтърмаркет ремък който да кара 90-100хил. пък бил той и Гейтс. Само оригиналните се карат 100хил.км. Иначе марката на твоя ремък е добра, но пробега му не е повече от 50хил.км.
Кой ти ги казва тези работи ? ..
Има си афтърмаркет ремъци, които изкарват тройно повече от ОЕМ, ама и цената си я бива.. biggrin.gif

По въпроса на колегата, Контито е същият клас като Гейтс и е усилен (Н) карай си спокойно и не го мисли..Мицубоши е поне 2 класи надолу, особено пък това Сингапурското от 65 лв..

Публикувано на: 11 Окт 2010 20:02
от Stimo
martod написа:
Кой ти ги казва тези работи ? ..
Има си афтърмаркет ремъци, които изкарват тройно повече от ОЕМ, ама и цената си я бива.. biggrin.gif [/quote]

Тези дето изкарват повече от ОЕМ са performance ремъци, а не афтърмаркет такива. Двете понятия са различни. Но както и да е, важното да сме били полезни за колегата. :thumbsup:

Публикувано на: 11 Окт 2010 20:57
от Kiki
На 112 000к си смених ангренажния ремък в сервиз в Германия.
Шефът на сервиза ми каза, че следващата смяна е на 217 000к.
Това на 2.0 Д4Д.
Какъв ремък са сложили, не знам, но има стикер, на който са написали на колко км. е сменен и на колко трябва да се смени отново.

Публикувано на: 28 Фев 2011 21:50
от dgargamel
Здравейте! За да не пускам нова тема, може ли някой да ми каже, къде в Стара Загора, мога да си сменя aнгренажния ремък и ролките за Avensis 2 D4D 1CD-FTV. Знам, че имаме представителство и сервиз на TOYOTA от скоро, защото предишното представителство фалира, но новите нещо много завишиха цените, а и нямат всичките тестери и опита, който е най важен мисля. Между другото при тях малко обслужване на 6 годишна кола е 280 лв. за едно масло и филтър. Представете си колко ще е смяната на ремъците с ролките! Ако няма такова място в Стара Загора, къде да ги сменя, моля да ми препоръчате, къде е най-добре да отида. Мерси предварително.

Публикувано на: 01 Мар 2011 00:05
от Bass_Man
Взимаш си масло от Купува/Продава , един филтър пак от там или Евро 07 и ще си на има/няма 100лв. с пълна ситетика !

Публикувано на: 01 Мар 2011 00:09
от dgargamel
въпроса ми е за ремъците, ролките и къде да ги сменя? мерси все пак за съвета.

Публикувано на: 01 Мар 2011 00:12
от Bass_Man
Ами купуваш ги пак от там и после където ти падне . На Тойотата смяната на ангренажа на е ракетна наука :whistle: и то с тези хубави ремонтни мануали . Ако толкова няма къде може да се събереме при мечката в Пловдив да почерпиш и да ти го сменим .

Публикувано на: 01 Мар 2011 00:45
от dgargamel
мерси за предложението почвам да се замислям

Публикувано на: 01 Мар 2011 10:38
от whitefang
Басмане то смяната на ангренажа на Д4Д -то не е ракетна наука , само дето ще мутрябват един куп инструменти + се сваля сума ти неща за да го смениш. За Официален сервиз да забрави че ще му дадат минимум 6 човеко-часа работа.

Публикувано на: 01 Мар 2011 12:08
от dgargamel
добре Вие къде си ги сменяте тия ремъци?

Публикувано на: 01 Мар 2011 12:43
от TATI
Моите съм си ги сменял сам, в гаража на топло и на светло с няколко бири. Като дойде време на Авенсиса да сменям, пак там, ако не съм я продал.

Публикувано на: 01 Мар 2011 14:11
от whitefang
TATI написа:Моите съм си ги сменял сам, в гаража на топло и на светло с няколко бири. Като дойде време на Авенсиса да сменям, пак там, ако не съм я продал.
Е то точно Авенсиса ти е врътня смяната :) На безиновите какво има да сваляш за да го смениш

Публикувано на: 01 Мар 2011 14:18
от TATI
Е на дизела пък какво толкова имам да свалям. Малко кори от двигателя, дясната кора на подкалника, капака на ангренажа. Другото са неща, които се свалят и при другите автомобили - шайби на колянов вал, ремъци за климатици, алтернатори и пр. Ама айде, че се отплеснахме от темата. Тази смяна я правя на 100к км и мога да си позволя да си я направя сам, дори и два дена да го сменям. Инструмента го имам,схемата прави едно, прави две , условията също, уменята и тях. Едва ли някой друг ще го направи по-различно от мен с тази разлика, че аз ще знам къде какво съм пипал. И изобщо не виждам какво толкова му се плашат на тоя ангренаж, та хората едва ли не бягат като дявол от тамян. "Това важи и за прословутия демпферена маховик" - сякаш някой ще ги изяде.