Страница 1 от 1
					
				За климатроника на Корола
				Публикувано на: 06 Окт 2010 13:39
				от dobrin1
				Колеги имам корола d4d 2.0 2004 г. която закупих преди 3 месеца Сега като застудя се наложи да пусна климатроника на топло като с неохота разбрах че не работи на топло моля ви за съвет от какво може да е това и какво е решението?
			 
			
					
				
				Публикувано на: 06 Окт 2010 19:51
				от Yuli
				Ти нали не си мислиш, че ще задуха топло веднага при студен двигател?
Климатроника, е един обикновен климатик за охлаждане, топлото е от двигателя + малко сензори, моторчета и софтуер за да реши кога, колко и през кои клапи и вентили да ти пусне въздух в купето и с каква температура да е той. Не чакай вдигайки температурата като запалиш колата и да задуха топло. Аз не знам да има кола с четирипътен вентил, което е задължително условие един климатик да обръща посоката. 
От двугодишен зимен опит с дизел мога да споделя, че всяка сутрин в студа минавам около 2 км преди да се появи и зачатък на топло и поне 5 км докато колата се позатопли. За експресно топло са измислили отоплители които директно изгарят гориво и отделената толина направо вкарват в охладителната течност на двигатея. Хубава екстра и задължителна за северните страни.
А и още един опит да споделя, с времето се оказа, че настройките които ползвам са между 21-23 градуса независимо от сезона, колата всичко останало сама си прави.
Ако все пак те взех за лаик а не си, то просто виж дали са ти топли тръбите на парното и тогава се пускай в приключения...
			 
			
					
				Re: За климатроника на Корола
				Публикувано на: 07 Окт 2010 02:15
				от Bass_Man
				dobrin1 написа:Колеги имам корола d4d 2.0 2004 г. която закупих преди 3 месеца Сега като застудя се наложи да пусна климатроника на топло като с неохота разбрах че не работи на топло моля ви за съвет от какво може да е това и какво е решението?
Както те е посъветвал колегата виж дали тръбите/маркучите към радиаторчето са топли .
 
			
					
				
				Публикувано на: 07 Окт 2010 09:24
				от мехаННика
				Долей си антифриз и провери водна помпа и изобщо за теч на антифриз.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 10 Окт 2010 16:14
				от dobrin1
				благодаря ви проблема беше в радиаторчето,залепиха ми го и сега е пушка