Страница 1 от 1

za spira4kite?

Публикувано на: 27 Сеп 2010 00:49
от djfoxy
Zdr kolegi ,smenqh si amortisiorite minaliq den,i za da gi smenq se naloji da otka4a marku4eto na spira4niq aparat ,sled koeto kogato zaka4ih vsi4ko i se ka4ih v kolata pedala na spira4kite be6e umeknal i razbrah 4e trqbva da obezvazdu6avam kogato obezvazdu6ih izleze malko vazduh i posle si izliza6e spira4na te4nost a pedal na spira4kite ostana mek vapreki 4e i ot 4eterte obezvazdu6itelki izliza6e spira4na te4nost! misalta mi e kak da se opravq sas problema! osven na 4eterite kolela ot obezvazdu6itelkite imali i drugo mqsto ot kadeto trqbva da obezvazdu6a!4e bez spira4ki e kofti trapaka!(obezvazdu6avah s pompene na pedala i zadarjane i razvivane na obezvazdu6itelkite na 4 koleleta) :help:

Публикувано на: 27 Сеп 2010 20:50
от nikolov22
да не си скъсал маркуча или да си го развивал и да си го устаил да се изтича развит

Публикувано на: 28 Сеп 2010 23:35
от Bass_Man
Ами колега пробвай и от помпата същото упражнение и ако пак не стане твърд значи си се вкарал в празници . Обезвъздушаването се прави от най-далечното ( обикновенно задно дясно ) към най-близкото ( обикновенно предно ляво ) .

Публикувано на: 29 Сеп 2010 02:18
от slowtraveler
Ако си откачал само маркуче, то най-вероятната причина за мекия педал е лошо обезвъздушаване...
От обяснението личи, че явно не си на 'ти' с ремонта (щом те е учудил мекия педал без обезвъздушаване на отворена спирачна система).
Басман е дал примерни препоръки за обезвъздушаване, но е добре още веднъж да хвърлиш поглед на схемите в книжката. Някои коли се обезвъздушават по друг ред (не от далечно към близко колело)...
Иначе принципа е ясен: държиш в казанчето винаги течността на МАХ и го проверяваш често, за да не засмуче въздух докато обезвъдушаваш.
Помпиш яко с педала няколко пъти и натискаш плътно педала, отваряш щуцера докато тече сп.течност. Затваряш штуцера и тогава отпускаш педала. И така няколко пъти на колело, докато не започне да излиза съвсем чиста течност (не леко помътнена от мехурчета).
След това - преминаваш на друго колело.

opravih gi

Публикувано на: 29 Сеп 2010 10:50
от djfoxy
Spravih se mnogo vazduh be6e vlqzlo po 5 -6 pati obezvazdu6avah kolelo no sega pedala e tvard i vsi4ko e ok !upla6ih se da ne se e precakalo ne6to! BLAGODARQ NA VSICHKI! :thumbsup:

Публикувано на: 22 Окт 2010 23:02
от DJordans
Най-добре е след разединяване на съединението и изваждането му от амортисьора веднага да се съедини отново, за да се намали навлизането на въздух при изтичане на спирачната течност.

Публикувано на: 03 Ное 2010 11:10
от GRI
Здравейте,
Тъй като тук се говори за спирачки, реших да попитам следното за моя дзвер Т Корола-Версо 2005 Д4Д 85Кв. Като запаля двигателя на таблото остава да свети VSC-то индикатор за динамичната устойчивост и теглителната сила и заедно с него TRC OFF и едно руго дето е като водомер - в оранжево. Ще посещавам сервиза, но някой има ли идея какво може да е?

Публикувано на: 06 Ное 2010 00:41
от Bass_Man
Запиши си номерата на грешките ако може и разпечатка да ти дадат .