Проблем с оборотите на празен ход!

Аватар
nickolov
Мнения: 59
Регистриран на: 12 Окт 2004 13:52
Местоположение: Ботевград
Обратна връзка:

Проблем с оборотите на празен ход!

Мнение от nickolov » 19 Май 2006 00:17

Здравейте пичове и чки сперцове! biggrin.gif

Имам следния проблем с моя 3S-FE на моето любомо Camry - оборотите на празен ход се колебаят от 500 до 1000. Забелязвам, че като включа задното подгряване и вентилатора и те падат моментално.
При добре загрят двигател направо стрелката плува м/у 750 и 1000 сякаш нещо догонва или недостига непрекснато.

b_d

Мнение от b_d » 19 Май 2006 08:44

провери си вакуумните линии като за начало

Аватар
nickolov
Мнения: 59
Регистриран на: 12 Окт 2004 13:52
Местоположение: Ботевград
Обратна връзка:

Мнение от nickolov » 19 Май 2006 18:12

Да си призная нищо не ми говорят тези вакумни линии. Моля с риск за много тъп въпрос да ми дадеш малко пояснение!
Благодаря предварително!

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 19 Май 2006 18:54

що не идеш на диагностика biggrin.gif
най-вероятно ти се е скапал празния ход - оправя се за нула време.
освен основната линия за входящият в двигателя въздух(най-големия маркуч), имаш още и линии за различните датчици и спомагателни вакуумни линии - линия за сервото на спирачките, линия за празния ход(тя може да се настройва) и допълнителна линия(която може да не е само една). линията за празния ход се включва когато педалът на газта е отпуснат докрай и дроселът за входящият въздух е затворен - нали двигателят все пак трябва да смуче отнякъде въздух за да не загасне. вакуумните линии се управляват от един или няколко клапани или стъпкови моторчета. примерно като си спрял на едно място работи линията за празния ход. но ако си натиснал спирачката, включил климатик, подгряване, фарове - изобщо някакъв допълнителен консуматор - тогава се включват спомагателните линии, иначе оборотите ти ще паднат - електрическата енергия пак идва от двигателя като върти алтернатора, т.е. при допълнителен консуматор трябва и малко допълнителен въздух.

щом ти падат оборотите като включиш някакъв консуматор, това означава, че или нещо по линията на празния ти ход не е добре, или някоя от спомагателните линии не работи - примерно изгорял клапан. има начин да се изтества всичко, затова bad_dog ти казва да си провериш линиите(и клапаните) - но най-добре да отидеш на диагностика, ще спестиш много време - ако не си познаваш двигателя трудно ще се оправиш в гората от маркучета. а може и алтернатора нещо да е е в ред или пък някоя маса, може и горивната смес да е нередовна, да ти е избягала центровката - затова е добре да погледне спец. :thumbsup:
status: за БАН

b_d

Мнение от b_d » 19 Май 2006 20:41

maggkrabar написа:...
Отличен съвет!

Tino
Мнения: 46
Регистриран на: 21 Ное 2005 15:24
Местоположение: Варна - Пловдив - София

Мнение от Tino » 23 Май 2006 13:37

maggkrabar написа: а може и алтернатора нещо да е е в ред затова е добре да погледне спец. :thumbsup:
Наистина съвета е отличен и много хубаво написан :thumbsup: евала , но си мисля , че проблема е в това последното което съм цитирал ;) поне при хондите е така ;) при мене ( на королата ) имаше също подобен проблем , но оборотите просто бяха паднали и има една врътка странна , където се регулират празните обороти

Аватар
nickolov
Мнения: 59
Регистриран на: 12 Окт 2004 13:52
Местоположение: Ботевград
Обратна връзка:

Мнение от nickolov » 25 Май 2006 23:10

Благодаря колеги!
Научих много неща за оборотите на празен ход. Мислех, че нещата са доста по-прости но явно не е така.
Моля кажете къде и на кого мога да се доверя, за да се локализира и отстрани този проблем. Само не ми казвайте че единиственото място е ТМ ауто

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] и 1 гост