Страница 1 от 2
					
				трудно запалване и след потегляне колата гасне
				Публикувано на: 01 Юни 2010 19:17
				от димитър бижев
				Колеги,отстраних проблема с имобилайзера,но след седмица възникна нов.Колата започна много трудно да пали-след упорито въртене припалва бавно и след няк.секунди влиза в нормални обороти.След потегляне и достигане на определена скорост и опит за ускоряване автомобилът угасва.Това се повтаря.След диагностика ми казаха,че проблемът не е в електрониката.Къде е тогава?
			 
			
					
				
				Публикувано на: 01 Юни 2010 19:27
				от Uncle Dido
				Провериха ли горивната помпа?
			 
			
					
				
				Публикувано на: 01 Юни 2010 20:16
				от димитър бижев
				гнп не е проверявана.Но преди месец пак ми направи така,след което се оправи сама.На комп. от4ете по висока температура на нафтата.От4ете и 18 %по малки обороти на двигателя.Тогава блокира и имобилазера, и запо4наха проблемите.сега това е отстранено.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 01 Юни 2010 22:56
				от sacho7803
				проблема е точно в електрониката.такава диагностика се прави в движение с лап-топа на колене и съответната програма.предполагам че проблема е в спойка на някои от релетата--оттам ти прекъсва тока или към компа или към помпата.проблема е че не знам на тез японски кочини как се прави диагностика biggrin.gif  biggrin.gifнамери къде ти стоят релетата и след като ти напрай проблема ги опипай---проблемното реле ша пари че немож го пипна biggrin.gif или презапояваш или сменяш.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 02 Юни 2010 08:35
				от martod
				Fido Dido написа:Провериха ли горивната помпа?
Няма да е от помпата .. 
 
 
Всичко е от глобалното затопляне.. biggrin.gif 
На такива коли дето нямат модел и двигател, точно така им действа...
 
			
					
				
				Публикувано на: 02 Юни 2010 18:50
				от Uncle Dido
				martod написа:На такива коли дето нямат модел и двигател, точно така им действа...
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=151 ... ht=#151033 
			
					
				
				Публикувано на: 02 Юни 2010 20:45
				от мехаННика
				Добре де,а за какво беше колата в сервиза когато се скапа имобилайзера,тръгни от там да търсиш.Имобилайзер,ламбда сонда и катализатор са най честите "диагнози" на гаражната майстория когато нещо нещо се обърка,не искам да говоря лошо за колегите но всичко е възможновсе пак.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 03 Юни 2010 10:23
				от димитър бижев
				Трудното палене на Тойотата започна преди месец.Загуби и мощност.Закарах я в сервиз в Асеновград.Запалихме колата да загрее.Включиха я в комп-не показа никакви дефекти, само по ниски обороти и по висока температура (96)градуса на нафтата.Поливаха с вода хидравличния цилиндър на гнп-съмняваха сев нея.В крайна сметка без резултат.Реших да я закарам в Бош -Пловдив.Оттам ма върнаха(беше петък)Прибирайки се заредих нафта с добавка и като чели нещата се оправиха,но за 2-3 дена.При едно палене,колата работи 5-6 сек. и загасна.Никакво палене.Отново компютър-блок. имобилайзер.Оправих го срещу стотарка,но проблема с паленето остана.От много въртене се скапа стартера. Оправих и него и сега е пак на сервиз.Междувременно разбрах че на гнп има някакъв транзистор и той като се скапе се появяват тези симптоми.Незнам на Дензо-помпата нали го има,но ремонта стувал доста скъпо.Ще видим.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 03 Юни 2010 19:30
				от martod
				димитър бижев написа:Междувременно разбрах че на гнп има някакъв транзистор и той като се скапе се появяват тези симптоми.Незнам на Дензо-помпата нали го има,но ремонта стувал доста скъпо.Ще видим.
Няма такова животно в помпите Денсо .. biggrin.gif 
Единствено датчика за оборотите стои вътре в помпата..
 
			
					
				
				Публикувано на: 04 Юни 2010 13:20
				от batbobo
				Запушен филтър на резервоара от хубава нафта ....
Само предположение т.е. По-малко нафта към и следователно в помпата и там всичко останало .....
			 
			
					
				
				Публикувано на: 04 Юни 2010 13:57
				от димитър бижев
				Най после се оправи тая тойота.Цедката в резервоара затлачена с парафин и всички последствия идват оттам.Ремонта ми излезе около 400 лева,за което съм много благодарен на ПЕТРОЛ
			 
			
					
				
				Публикувано на: 04 Юни 2010 16:40
				от baba_metca
				Ремонта на самата цедка ли ти излезе 400лв или слагаш и предишните неща
			 
			
					
				
				Публикувано на: 04 Юни 2010 21:33
				от Bass_Man
				димитър бижев написа:Най после се оправи тая тойота.Цедката в резервоара затлачена с парафин и всички последствия идват оттам.Ремонта ми излезе около 400 лева,за което съм много благодарен на ПЕТРОЛ
Понеже нафтата не можеш да я смениш пробвай с майсторите .
 
			
					
				
				Публикувано на: 05 Юни 2010 13:41
				от димитър бижев
				Това е от начало до отстраняване на проблема .Включва зап.свещ,бендикс ,гор.филтър+ремонта на имобилайзера и всичко останало като труд.Сега работи перфектно.Докога ли?
			 
			
					
				
				Публикувано на: 05 Юни 2010 14:36
				от nowyaris
				Завинаги.