Страница 1 от 6
					
				RAV4 XA20 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - грешка P1251 - губи мощност - решения ?
				Публикувано на: 15 Фев 2010 17:00
				от RAV4 2.0D4D
				RAV4 2.0D4d губи мощност
------------
Сменени вйздушен и горивен филтйр. Малко на 2000 оборота се губи мошността, преди време го правеше от време на време сега по4ти винаги е така. Направихме диагностика в Тоёта и нqма никакви грешки.
---------------
			 
			
					
				
				Публикувано на: 15 Фев 2010 17:08
				от slowtraveler
				Тази констатация какво означава?
Хвалиш ли се или искаш помощ за решаване на проблем?
Ако искаш помощ, добре е да споделиш и допълнителна информация, защото колкото и да са добри колегите, едва ли могат да дадат идея при толкова лаконична информация.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 16 Фев 2010 20:16
				от Kiki
				Щом губи мощност точно в момента когато трябва да включи турбината, не е ли точно там проблемът?.
Провери турбината, или маркучите към нея!
			 
			
					
				
				Публикувано на: 16 Фев 2010 22:20
				от Джамбазов
				Не сте направили диагностика, а сте прочели грешки, диагностиката започва след това. Проблема няма как да се реши пред блока, проверете турбото, ЕГРа, дюзите и т.н.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 16 Фев 2010 22:26
				от Uncle Dido
				Клапан на ЕГР.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 20 Фев 2010 11:14
				от Daria
				Здрасти колега, аз имах подобен проблем.След 6 месеца ходене на мъките и 5 диагностики, 3 от които в ТМ-auto намерихме проблема.При мен се прояаваше в следното:като я настъпя губеше ускорение.Пнякога ту вървеше, ту не вървеше.Оказа се накрая електромагнитен клапан (соленойд), можеш да си провериш сам.Намира се на главата зад сензора и другия клапан влизат два малки маркуча в него и има една гумена шапчица.Държи се на два болта сваляш го и в най- крайната пишка пробваш да духаш и всмукваш, изобщо не трябва да пропуска нито навън, нито навътре.Ако проблема е като моя.
RAV 4 D4D 2003.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 20 Фев 2010 15:49
				от kopeldaka
				Daria написа:най- крайната пишка пробваш да духаш и всмукваш
Много добро обяснение, хареса ми. 

 
			
					
				Още един Рав със същия проблем
				Публикувано на: 05 Мар 2010 14:36
				от injectiona
				Здравейте аз имам същия проблем с моята Тойота,ходих на диагностика в Тойота Пазарджик и там  ми казаха,че трябва да сменя клапана за управление на турбината(вероятно е тоя клапан за който споменава и колегата).В Тойота ми казаха,че стува 735лв. Искам съвет там ли да отида да ми го сменят или някой може да ми направи по-добра оферта.Чувам също и,че в Гърция частите били доста по-евтини и може би е по-изгодно да се вземе от там.Дайте някакъв съвет.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 06 Мар 2010 13:43
				от Daria
				kolega,v TM AUTO - TOYOTA Sofia struva 750lv. verojatno e saschtijat. Ima go i v auto +, cena 600lv.Az go namerih za 350lv., no neka da doide i schte pischa.Porachali  sa mi go ugkim trjabva da e originalen na toyota, puk schte vidim. 

.
savet: vtora upotrba nedei da kupuvasch! az kupich i raboti samo 5 dena!! izgoreh sas 100lv. kakto se kazva.Ot Dupnica go kupih ot tam ne vzimai nischto! namerih gi prez tozi sait  (mobile.bg)  
 
AKO STAVA VAPROS ZA (SOLENOID_ VACUM CLAPAN - ELEKTROMAGNITEN)mogesch i sam za 10 min.Ima 2 bolta i dva marcucha.
RAV 4 D4D 2003  1CDFTV  CLA 2
----------
http://www.toyodiy.com/parts/p_G_2003_T ... _1708.html
 eto tova e SOLENOIDA(KLAPANA)
RAV 4 D4D 2003  1CDFTV CLA2
 
			
					
				
				Публикувано на: 07 Мар 2010 17:23
				от injectiona
				Благодаря ти много,ще чакам да пишеш
			 
			
					
				
				Публикувано на: 07 Мар 2010 22:58
				от Daria
				sorry, nomercheto na tozi klapan e tova:25819 - vig linka. Schte pischa kato sloga.
RAV 4 D4D 2003.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 17 Мар 2010 15:20
				от injectiona
				Мамицата му дейба,на джипката и става все по-тежко и по-тежко.Сега не губи мощност от време на време,а изчезнаха високите обороти и повече от 3000,максимум 3500 оборота вдига и заковава там.Ходих в Тиксим Тойота и поръчах тоя клапан,щото го нямаха в наличност.Днес дойте клапана,сложиха го и пак същото.При мен се оказа,че не е от там проблема,въпреки че на компютъра излиза само той.Сега пак ще се ходи по диагностики да видим дали ще го намерят нещо.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 17 Мар 2010 20:30
				от Daria
				Pri men se sluchi vednag taka na magistralata i se okaza goriven filter, no mojat poznat v toyota sofia- TM AUTO mi kaza che stradat i ot njakakvi platna na gorivnata pompa.Pitaigi da ja vidjat moge da e ot tova.Sluchkata s filtera stana sled kato zaredih na OMV jambol.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 20 Мар 2010 10:06
				от alexandargv
				Едни познати имаха подобен проблем. Колата ускоряваше като катафалка. Проблема бил, че джипа е каран много градско и след като свалиха катализатора се ускорява като нова. Може би и на това трябва да се обърне внимание.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 22 Мар 2010 19:13
				от Daria
				zdr, kakvo stana s ravkata?pri men vsichko se opravi, sled kato smenih klapana pak prekasna vednag.Besche ot debitomera, no sled intervencija sas spray za karborator vsichko e nared sega varvi dobre.Vse pak schte trijabva da go smenja skoro. 
