Страница 1 от 2
ПОМОЩ!!! Проблем със скорости.
Публикувано на: 12 Яну 2010 20:49
от Wolfcho
Здравейте колеги, проблема ми е следният. Преди време установих, че когато запаля колата втората не иска да влиза свободно със скорост над 20-30 км. в час. Казаха ми, че било синхронизатор.. по- късно видях, че когато покарам по-дълго няма проблем да включвам 2-ра и със 90 км. в ч. Вчера когато запалих колата покарах малко загасих я и пак я запалих и се оказа, че първата не иска да ми влиза от място, реших че главата ми дава на късо и ми се е сторило. Днес като я запалих имах същия проблем, трябва да опитвам по 2 3 пъти за да влезе.. никога до сега не го е правила. Искам да попитам двете неща за 1-ва и 2-ра свързани ли са и какъв е проблема според по- разбиращите?! Лично аз започвам да се съмнявам в маслото ( но все пак аз не съм от разбиращите

) Ако някой има идеи моля да каже и да помогне. Благодаря предварително...

Публикувано на: 12 Яну 2010 20:58
от Uncle Dido
Започни най-напред от маслото. После от помпата и цилиндъра. Провери всички втулки по системата, както и жилата.
Синхронизаторите ги остави за десерт.
Публикувано на: 12 Яну 2010 21:01
от Wolfcho
Дано да е масло, там поне лесно... доливаш и бягаш да играеш

ок мерси. Ще проверя първо маслото

Публикувано на: 12 Яну 2010 21:04
от Uncle Dido
Именно, започни по най-малкото съпротивление. А смяната на маслото при всички положения е неминуема...
Публикувано на: 12 Яну 2010 21:05
от петър
Не доливаш-сменяш!
Публикувано на: 12 Яну 2010 21:07
от Wolfcho
петър написа:Не доливаш-сменяш!
Задължително ли е смяна, мислех, че и с доливане може при скоростната при положение че преди 3 години го сменях на цяло.
Публикувано на: 12 Яну 2010 21:14
от Uncle Dido
Wolfcho написа:петър написа:Не доливаш-сменяш!
Задължително ли е смяна, мислех, че и с доливане може при скоростната при положение че преди 3 години го сменях на цяло.
Точно така!!!
Скоростите имат гадния навик да горят масло, ако не тече отнякъде....
Петър,
колко пъти си сменял маслообиращи сегменти и гумички на клапани на скоростите?!
Публикувано на: 12 Яну 2010 21:15
от петър
Ами помисли си за тия 3 години колко си ръчкал biggrin.gif .
Ти сам си отговорил(3 год. са все пак).
Просто прецени какво масло искаш да сложиш-финасово.
Тя и моита е на 220К ама си сипвам синтетика щот в студа и тя се дърпа да влиза 1ва.
Поздрави!
Публикувано на: 12 Яну 2010 21:16
от Wolfcho
Fido Dido написа:Wolfcho написа:петър написа:Не доливаш-сменяш!
Задължително ли е смяна, мислех, че и с доливане може при скоростната при положение че преди 3 години го сменях на цяло.
Точно така!!!
Скоростите имат гадния навик да горят масло, ако не тече отнякъде....
Петър,
колко пъти си сменял маслообиращи сегменти и гумички на клапани на скоростите?!
Искаш да кажеш, че маслото в скоростната може да намалее и трябва да се следи?!
Публикувано на: 12 Яну 2010 21:18
от Wolfcho
петър написа:Ами помисли си за тия 3 години колко си ръчкал biggrin.gif .
Ти сам си отговорил(3 год. са все пак).
Просто прецени какво масло искаш да сложиш-финасово.
Тя и моита е на 220К ама си сипвам синтетика щот в студа и тя се дърпа да влиза 1ва.
Поздрави!
Мисля, че беше Total. Две зими не ми прави проблем, значи не е от сезона е друга причината.
Публикувано на: 12 Яну 2010 21:32
от mafiota
Тези дни смятам да сменям моето с ROWE 75W90 GL4/5 (пълна синтетика). Цената е тънка (15лв./л.) , а и казват че и маслото не е лошо. Кутията събира около 2..... 2,2л.
Но голяма вероятност има недоброто включване да се получава от не добро доотделяне на съединителя. Както колегата е споменал по-горе цилиндарът да не работи като хората.
Публикувано на: 12 Яну 2010 22:25
от Wolfcho
mafiota написа:Тези дни смятам да сменям моето с ROWE 75W90 GL4/5 (пълна синтетика). Цената е тънка (15лв./л.) , а и казват че и маслото не е лошо. Кутията събира около 2..... 2,2л.
Но голяма вероятност има недоброто включване да се получава от не добро доотделяне на съединителя. Както колегата е споменал по-горе цилиндарът да не работи като хората.
На Total-а знаеш ли каква е цената горе- доло.

Публикувано на: 12 Яну 2010 22:42
от mafiota
Wolfcho написа: На Total-а знаеш ли каква е цената горе- доло.

Не я знам, но предполагам че няма да е по-малка
Публикувано на: 13 Яну 2010 09:29
от мехаННика
Здрасти Вълче,ако маслото ти е 75/90 синтетика и няма видим теч отнякъде проблема ти е друг.пробега на маслото е 60х км.Ако имаш дефект в хидравличния привод на съединителя оплакването ще бъде за трудности при 1ва и задна.При дефект в жила/втулки включва трудно при работещ и неработещ двигател.Провери по точно и пиши какво си установил.Успех
Публикувано на: 13 Яну 2010 16:44
от Wolfcho
Значи, днес ходих на сервиз. Вдигнаха я и провриха маслото. Има масло до горе и човека каза, че няма проблем с маслото никакъв. Обясних му, че от 3-та на 2-ра не влиза с над 20 а когато покарам дълго няма никакъв проблем и с 80. Беше категоричен, че не е от това..