Страница 1 от 2

Обръщане на десен волан при Celica??

Публикувано на: 12 Яну 2010 12:34
от LSSAH
Като лаик ми е време за поредния тъп въпрос biggrin.gif Гледам в нета обяви на сервизи, че обръщат волани за 1000-1500 лева. А Селиката, за която бях пуснал тема е само с десен волан за версията 177 к.с. И сметнах, че за парите, с които ще си купя 5-та генерация 156 к.с. с ляв волан, ще си взема 6-та с десен и ще го обърна. (е, малко повече ще излезе, но поне ще е бегачка :) Та, въпроса ми е има ли смисъл да го правя и горе-долу ще стане ли това за 4 500-5 000 лева???? Защото това май е варианта да имам хем 6та версия, хем да е мощна rolleyes.gif

П.С. Да добавя само, че ме интересува единствено да работят нормално педалите, климатика и самия волан biggrin.gif Подробности като табло, пластмаси и т.н. не ми пречи дори да не могат да се сложат - и без това искам да сменям таблото biggrin.gif

Публикувано на: 12 Яну 2010 19:17
от martod
Ако си намериш частите за 1500 лв. и толкова ти е работата, стават 3 бона...
До 4500-5000 лв. можеш още веднъж да го върнеш отдясно волана... laugh.gif

Публикувано на: 12 Яну 2010 19:25
от jorj
Едвали ще ти стигнат за всичко ако не обръщаш волана може и да вземеш доста добра кола.

Публикувано на: 12 Яну 2010 19:32
от LSSAH
Ама аз имах предвид 5000 лева за колата + обръщането biggrin.gif Или съм много нагъл???? :whistle:

Публикувано на: 12 Яну 2010 19:40
от jorj
LSSAH написа:Ама аз имах предвид 5000 лева за колата + обръщането biggrin.gif Или съм много нагъл???? :whistle:
Направо няма да ти стигнат.Дори и ти да си я докараш пак няма да ти стигнат

Публикувано на: 12 Яну 2010 19:43
от LSSAH
Е аз гледах такава Селика за 3000 лева. 2000 малко ли са за обръщане????

Публикувано на: 12 Яну 2010 19:54
от jorj
Ако тук ти я дават за тия пари направи сметка на сбствен ход пътя е около 400 евро с автовоз е 500 лири сложи цената на колата +печалбата на продавача и сам си отговори за тия пари каква е колата.http://www.autotrader.co.uk/search/resu ... for%20saleЕто погледни цените на що годе добри коли

Публикувано на: 13 Яну 2010 11:27
от LSSAH
Е тогава направо да взимам някоя 1.8 със скапан двигател и запазено купе и една с десен волан 2.0, но с изгнило купе (така и двете ще са евтини biggrin.gif ) и само слагам мощния двигател в 1.8-цата. Ама има ли техническа възможност?????? wacko.gif Сигурно ви изглеждам смешен ама много я искам тази кола - по възможност хем с ляв волан, хем 177 к.с. rolleyes.gif Ех, наглост, наглост :whistle:

Публикувано на: 13 Яну 2010 11:35
от jorj
Наи добрия вариянт е да си поръчаш да ти докарат кола която да доста апазена за тея пари и по късно да обръщаш волана

Публикувано на: 13 Яну 2010 15:21
от martod
LSSAH написа:Е аз гледах такава Селика за 3000 лева. 2000 малко ли са за обръщане????
За да стане всичко ток и жица, за обръщането ти трябват поне 3к....
А най добре е да си вземеш една с ляв волан, катастрофирала отзад за донор, та после да избиеш парите за обръщането от продажба на части...

Публикувано на: 13 Яну 2010 15:31
от b_d
Според мен е по-добре да вземеш читаво купе с ляв волан. Да купиш ударена кола с десен волан, желания двигател и да го преместиш.

Не мога да си представя как изобщо може да се направи "читаво обръщане на волана" при положение, че е свързано с рязане и дупчене на ламарини. Да не говорим изобщо за зоната около педала на спирачката, която е усилена, а след това "омеква". Аз лично досега "читаво обръщане" не съм виждал. Ще се радвам обаче да видя снимки на такова.

Публикувано на: 13 Яну 2010 15:36
от Troshko
bad_dog написа:Според мен е по-добре да вземеш читаво купе с ляв волан. Да купиш ударена кола с десен волан, желания двигател и да го преместиш.

Не мога да си представя как изобщо може да се направи "читаво обръщане на волана" при положение, че е свързано с рязане и дупчене на ламарини. Да не говорим изобщо за зоната около педала на спирачката, която е усилена, а след това "омеква". Аз лично досега "читаво обръщане" не съм виждал. Ще се радвам обаче да видя снимки на такова.
Смяната на файърлола с такъв от лява дирекция си е вариант за "читаво обръщане на волана " ,ако се нямат възможности за цяло купе .

!

Публикувано на: 13 Яну 2010 16:03
от Дон Хуан
I az se interesuvam kolko struva obrashtaneto na volana che skoro mai shte se vrashtam v BG i kato znam kolko pari nabih v Celicata (pochti dvoino kolkoto struvashe) naopravo ne mi se prodava wacko.gif - shte bade kato podarak.A sega aktsiza padna ta pone aktsiz niama da plashtam...no vaprosa e realno kolko pari she struva kachestveno obrashtane???

Re: !

Публикувано на: 13 Яну 2010 16:09
от Troshko
Дон Хуан написа:I az se interesuvam kolko struva obrashtaneto na volana che skoro mai shte se vrashtam v BG i kato znam kolko pari nabih v Celicata (pochti dvoino kolkoto struvashe) naopravo ne mi se prodava wacko.gif - shte bade kato podarak.A sega aktsiza padna ta pone aktsiz niama da plashtam...no vaprosa e realno kolko pari she struva kachestveno obrashtane???
Проблема е ,че в БГ не се намират хора за качествено обръщане sad.gif

Re: !

Публикувано на: 13 Яну 2010 16:35
от Дон Хуан
Troshko написа:
Дон Хуан написа:I az se interesuvam kolko struva obrashtaneto na volana che skoro mai shte se vrashtam v BG i kato znam kolko pari nabih v Celicata (pochti dvoino kolkoto struvashe) naopravo ne mi se prodava wacko.gif - shte bade kato podarak.A sega aktsiza padna ta pone aktsiz niama da plashtam...no vaprosa e realno kolko pari she struva kachestveno obrashtane???
Проблема е ,че в БГ не се намират хора за качествено обръщане sad.gif
Emi osven da karam s obraten volan no shte e dosta trudno shtoto dvijenieto e mnogo agresivno...tuka edin kolega si kara kola s obraten volan no nikakav problem niama no dvijenieto e po razlichno...estestveno ima nedostatatsi no palno shtastie niema....prosto ne znam kakvo dapravia wacko.gif da prodam kolata za 5 000 evro kato sam dal 10 000 evro naprao ne e istina ,da ne govoria che ia obojavam sad.gif