Страница 1 от 3
toyota удължават гаранцията на 5 години
Публикувано на: 10 Яну 2010 19:27
от celio
toyota удължават гаранцията на 5 години
http://www.toyota.bg/Images/ToyotaExtra ... 495655.pdf
и сега въпроса е дали важи само за нови колите които са закупени след 01.01.2010 или е и "удължаване" и на настоящата гаранция?
Някой ако е чул нещо да го сподели

Публикувано на: 10 Яну 2010 20:06
от WingZero
scorpion написа:За съжаление само за автомобили закупени след 01.01.2010. Проверено в ТМ току що.
Публикувано на: 10 Яну 2010 20:21
от El Camino
Tва дано е само за Бг, че да не останем тука без работа laugh.gif
Публикувано на: 10 Яну 2010 20:37
от slowtraveler
Списъка с части/агрегати, върху които се разпростира удължената гаранция май е доста кратък biggrin.gif
Прилича ми на уловката с 7г гаранция на Кия biggrin.gif
Публикувано на: 10 Яну 2010 20:55
от Rudy
El Camino написа:Tва дано е само за Бг, че да не останем тука без работа laugh.gif
Такава е и гаранцията в Италия от 2005 (може и от по-отдавна) - 160000 км или 5 год.
Време беше и тук да я променят.
Публикувано на: 10 Яну 2010 21:44
от Me4oKyX
Не че има особен смисъл от тая гаранция..... така или иначе си оставят ръцете и само се тормозиш с тия мастори...
Публикувано на: 10 Яну 2010 21:51
от slowtraveler
Замислял съм се, дали не е по-добре срещу намаляване на цената, гаранцията да е 1г/30х.км - за толкова километри биха излезли евентуални проблеми, а в същия момент няма да се 'жениш' за сервиза...
Публикувано на: 10 Яну 2010 23:00
от zi_zi_top
slowtraveler написа:Замислял съм се, дали не е по-добре срещу намаляване на цената, гаранцията да е 1г/30х.км - за толкова километри биха излезли евентуални проблеми, а в същия момент няма да се 'жениш' за сервиза...
А замислял ли си се кой печели от гаранционното обслужване? Естествено Продавача и сервиза Му и те не биха ти намалили цената на автомобила, а и същевременно да изгубят приходи от обслужването му.
"Спокойствието" на гаранционния срок се плаща доста скъпо ...

Публикувано на: 10 Яну 2010 23:35
от El Camino
Страх лозе пази. И 12 години да я направят (моята Карина е имала 12 годишна) 12 години ще и плащат.
Логиката дори с едногодишната е нулева за мен - нова кола си купуваш, щото е нова и не се чупи или? То какво излиза, че освен обезценката през 3те години си купуваш още 2 стари коли само заради смяната на маслата.
В Хамериката е по - смислено, ама то там какво ли не е по смислено ...
Публикувано на: 11 Яну 2010 00:20
от zi_zi_top
Всъщност "за всеки влак си има пътници". Аз имам познати, които дори след като им изтече гаранцията продължават да ходят в ТМ Ауто дори за масла, антифриз и крушки, а други двама спряха да ходят в гаранционните сервизи (те са с други марки) и си прекратиха гаранцията още след първото ТО.
Свят широк - хора разни и всеки е прав сам за себе си ...

Публикувано на: 11 Яну 2010 06:08
от Kiki
Гаранцията я увеличават по конкурентни причини за привличане на клиенти, но понякога човек е доволен, че я има.
На един съсед на почти ново "Митсубиши" с много екстри му гръмна алтернатора - 2 350 лв. Та той е много доволен, че има гаранция и не я е загубил.
За мен е глупаво да не не възползваш от гаранционнете условия, въпреки, че някога ще се налажи да поизхабиш малко нерви!

Публикувано на: 11 Яну 2010 09:23
от Me4oKyX
Kiki - хем си прав, хем не точно, щото в България, за да има смисъл от гаранцията, трябва да строшиш двигател, ама така, че за боклука да става само. Иначе с такива цени за масла и други консумативи, просто тоя алтернатор няма особена избивка... От гаранцията в БГ има смисъл, ако караш под 15000км годишно, но за 3 години направиш ли километрите, които са ти гаранционни, си платил толкова пари за обслужване, че след двигателя и скорости трябва да строшиш laugh.gif Танту за кукуриго дет викат хората, но и зизи е прав - за всеки влак си има пътници. Аз не отричам тези севризи само заради цените, а главно заради некадърни майстори

Публикувано на: 11 Яну 2010 09:31
от slowtraveler
Имам познат таксиджия, който си държи на колата (не е от експлоататорите, дето основната им цел е да изцедят до края автомобила без никаква поддръжка).
Та той забравя официалните сервизи и гаранцията в момента, в който купи нов автомобил.
Според него до момента винаги му е излизало по-евтино поддръжката и експлоатацията не в официалния сервиз и без гаранция, особено ако се има впредвид, че по принцип може да ползва гаранция по-малко от година (100х.км).
Публикувано на: 11 Яну 2010 10:53
от shoker
И все пак да отговорим на въпроса на темата - гаранцията е само за автомобили регистрирани след 01.01.2010г. За съжаление няма как да се удължи гаранцията на по-стари коли...
Публикувано на: 12 Яну 2010 14:33
от scorpion
shoker написа:И все пак да отговорим на въпроса на темата - гаранцията е само за автомобили регистрирани след 01.01.2010г. За съжаление няма как да се удължи гаранцията на по-стари коли...
Което е абсолютно грешен ход, защото увеличавайки автоматично гаранцията до 5 г. на купените преди 1.1.2010 ще се увеличи и бройката на ползващи сервизните услуги на Тойота (всъщност става задължителна).
Отделно дали е правен анализ, колко автомобили са закупени през 2007,2008 и 2009 и каква би била изгодата ако тези автомобили ползват съответно допълнително още 2 години гаранция ?
Мисля, че сумата, получена от сервизно поддържане би била по-голяма от вероятната сума поета за подмяна на дефектирали автомобили в т.н удължена гаранция.
Всичко е въпрос на анализ, маркетинг и ... желание на представителите на Тойота.