Страница 1 от 1

Problem li e?

Публикувано на: 30 Дек 2009 15:04
от Petar
Kolegi dnes si spriah kolata na naklon sys zadnicata na dolu ostaviah ia na 1-va skorost i tia vze da trygva na dolu posle probvah i na zadna oba4e pak po syhtia na4in si trygva nadulu leka poleka. Iskam da popitam dali e tova problem ili sie normalno tova . Po syhtia na4in sym spiral pak na nanadolnihte samo4e s prednicata na dolu i kolata ne pomrydva myrda samo kogato naklona e mnogo goliam . Znam 4e pri pove4eto koli tova sie normalno oba4e pri lek naklon kolata mi da trygne na nazad malko vze dame pritesniava

...

Публикувано на: 30 Дек 2009 16:07
от rudolf
аз мисля че е проблем.

Публикувано на: 30 Дек 2009 16:19
от Petar
Kompresiata lie ?
Ina4e kolata si vyrvi perfektno

Публикувано на: 30 Дек 2009 16:52
от петър
За "компресията" незнам но ми се струва така както описваш,като съединител.Разбира се може и да бъркам.
Поздрави!

Публикувано на: 30 Дек 2009 17:14
от Petar
Nemise viarva da e ot syedinitelia htoto otlepia ot nisko ine priplyzva . Sys siedinitelia nimam problem
Sega si spomniam 4e i na bratmi hondata syhto taka po naklon si trygvahe napred za nazad nesym ia vijdal
Pri jigulite niama takyv problem na kakyvto i naklon dagi ostavih ne pomrydvat

Публикувано на: 30 Дек 2009 17:33
от zi_zi_top
Не му мисли толкова, нямаш проблем. Затова пък би трябвало да имаш ръчна спирачка и на наклон да не да разчиташ на ДВГ като спирачка! cool.gif

Публикувано на: 30 Дек 2009 17:42
от Petar
Napylno si prav kolega oba4e nehto ry4nata nemi srabotva i zatova mi behe vyprorosa

Публикувано на: 30 Дек 2009 18:30
от zi_zi_top
Значи наистина имаш проблем, но не с ДВГ, а с ръчната biggrin.gif . Поправи я и всичко ще е наред, а дотогава се подпирай на бордюра или не паркирай на баир.

Публикувано на: 30 Дек 2009 22:07
от Vokil
Аз ли не разбрах или наистина не пише каква е колата с какъв двигател е и колко кубика :) Щото и моята тръгваше дори като беше с 13,5 компресия.

Публикувано на: 30 Дек 2009 22:28
от Kiki
И аз мисля, че нямаш проблем.
Като я оставиш на равно място само на скорост и примерно трима души могат да я придвижват по малко напред.
Просто коляновият вал превърта по малко, което е напълно нормално.
Ако е дизел ще превърта по-трудно, защото компресията му е по-голяма.

Публикувано на: 31 Дек 2009 12:24
от swet
Ами иди да ти премерят компресията става много бързо и ако всичко е наред сигурно така трябжа да е!

Публикувано на: 31 Дек 2009 13:06
от slowtraveler
Не знам за вас, но аз очаквам следващата тема да е 'как да си определим компресията в зависимост от наклона, при която тръгва сама колата'.
И всички сервизи падат в канала wacko.gif :whistle:

Публикувано на: 31 Дек 2009 15:33
от zi_zi_top
tooth.gif worthy.gif tooth.gif worthy.gif tooth.gif worthy.gif

Публикувано на: 04 Яну 2010 12:04
от мехаННика
Slowtraveler,като гледам ти си най добре теоретично подготвен от форума, така че залавяй се.А колегата автор на темата го предлагам за някаква награда има толкова постове и само мъдри думи дума.

Публикувано на: 04 Яну 2010 12:19
от Vesko
Тапа в ауспуха няма ли да увеличи силата на моторната спирачка?