Страница 1 от 2
moga li da sloja metan na toyota corola 1,4 98godina
Публикувано на: 30 Дек 2009 13:09
от tforstar
Chuval sam 4e gaz (predpolagam i metan) ne mogat da se slagat na VVTI dvigateli imalo nqkakav proglem s nagrqvaneto na klapanite ako tova e vqrno mogat li da se smenqt i kolko 6te struva.Kak da razbera moita dali e VVTI ako vaob6te ima takiva koito ne sa ot tazi godina.Ina4e kolata gori dosta malko no taikato patuvam dostsa mnogo bih iskal da i sloja metan i da q izbiq za 1 godina a i e combi taka 4e mqsto ima

Публикувано на: 30 Дек 2009 15:45
от Pioneer_
На 1.4 ще слагаш метан......., при положение, 4е пове4е от 8-9 не мисля, 4е ти хар4и, за мен е безмислено.....
Публикувано на: 30 Дек 2009 16:20
от tforstar
da ne mi gori pove4e ot 8 gradsko no vse pak izkam da i sloja metan Vaprosa mi e moje li a ne ima li smisal

Публикувано на: 30 Дек 2009 18:19
от zi_zi_top
Преди няколко години СофияАуто се бяха хванали да монтират АГУ-та на Шевролетите, но много бързо се отказаха, защото започнаха да идват клиентите с проблеми.
На въпроса ми може ли да ми сложат на Опела АГУ ми казаха, че тази грешка не я правят повече и поправят коли, а не ги чупят ... biggrin.gif
В близкия газ-сервиз "бакшишите" и другите им клиенти постоянно "висят" с различни проблеми, които се отстраняват с подръчни средства (че ги нагласиме нещата !!!

), а като не могат да се справят те пращат в друг сервиз за за ти оправят колата за да върви добре на бензин и след това били те (газаджиите). Не съм сигурен дали допълнителните разходи за тези "ремонти и реглажи" не изравняват разходите с бензина.
Като сложиш и загубата на време газификацията на автомобила ми се струва излишна.
Публикувано на: 30 Дек 2009 18:28
от tforstar
imam i toyota corola 96 1,3 avtomatik s obiknovenna gazova slojih si q v brc v sofiq za 40 000 km koito i navartqh za edna godina ni6to ne sam i pravil sega q kara maika mi i vse o6te nqma nikakvi qdove. Ako na tazi dvigatelqt ne be6e VVTI nqma6e vaob6te da se 4udq a pak bih si slojil no ne znam s tova VVTI kak stoqt ne6tata
Публикувано на: 30 Дек 2009 20:43
от xtreme
Може да се сложи. Някъде четох ,че бардолини имали компютър ,който се справял доста добре. Но те са скъпи и не съм сигурен ,че инвестицията си заслужава. Ако караш много да, но ако не правиш повече от 2000км на месец не съм сигурен колко си заслужава. Все пак има голямо значение дали караш градско, или извън.Изстива ли колата, или все е топла такива работи.
Публикувано на: 30 Дек 2009 21:13
от tforstar
Nqkakva ideq za kakvi pari stava vapros za da moga da si napravq smetkata
Публикувано на: 31 Дек 2009 00:39
от PESHO OT MARS
Сега последно колата ти или не е VVTi прати една снимка на мотора за да се разбере защото имам някакво подозрение че е 4E-FE и там няма какво да коментираме бодеш си газ и така, но чак метан на толкова малка кола ми се вижда нецелесъобразно по-скоро една обикновенна АГУ на пропан-бутан поефтиняваш километъра и по-бързичко избиваш инвестицията, както и не убиваш багажника.
Публикувано на: 31 Дек 2009 10:42
от tforstar
Daa 4EFE takmo go vidqh prosto tozi ot koito q kupih mi kaza 4e e VVTI ne moga da razbera za6to

.Moje bi si prav nqma da i slagam metan po skorov gazov injekcion
Публикувано на: 31 Дек 2009 16:33
от tforstar
Ako vaob6te ima smisal da e injekcion,starata mi e s izparitel i kato izklu4im tova 4e trqbva da i smenqm vazdu6niq filtar na vseki 5000 km za6to po4va da darji mnogo niski oboroti na svobodna si e mnogo dobre. Nqkakvi ideq s kolko e po nisak razhoda na injekciona i s kakvo e po dobar.Predi sa6to iskah da slagam injekcion no v serviza me razobediha ne si zaslujavalo sega pak iskam no ne znam kakvi to4no sa plusovete.
Публикувано на: 31 Дек 2009 19:21
от Pioneer_
Разхода е по-малък от обикновена газ и мощността остава по4ти същата като на бензин

Публикувано на: 01 Яну 2010 18:00
от PESHO OT MARS
Предимствата на ГИ пред обикновенната газова за този мотор са 10% по-малък разход и липса на потенциал за гърмеж.
Недостатаците са повече, реално ГИ е с около два пъти по-скъп, ако пък си купиш от по-ефтините ГИ-та настройката коства време и малко нерви за да върви като на бензин както всички се заклеват. Реално ГИ ползва компютъра на колата и ако недай си боже нещо кихне няма да имаш предимството на абсолютно независимата проста горивна система за да се добереш до сервиз или да изкреташ ден-два (докато има искри в цилиндрите на обикновенна газова колата ще върви). Има риск от гърмеж който обаче може да се неутрализира на 99% с някой мерки.
Така че избора си е твой, мисля че във форума има н емалко хора с обикновенни газови на 4E-FE и 4A-FE и са доста доволни и откъм вървеж и откъм разход.
Публикувано на: 01 Яну 2010 19:13
от tforstar
Blagodarq za iz4erpatelniq otgovor zna4i pak 6te si sloja obiknovenna gazova starata mi be6e BRC i sam dovolen ako nqkoi moje da prepora4a ne6to po dobro da kazva

Публикувано на: 01 Яну 2010 21:21
от PESHO OT MARS
BRC е отличен избор и за обикновенна и за ГИ
Публикувано на: 01 Яну 2010 21:56
от tforstar
Благодаря ти много колега много ми помогна
