Страница 1 от 2

Viene pri 60 km/h i 90 km/h

Публикувано на: 17 Дек 2009 14:32
от Petar
Sled seriozen udar na prednata liava i po-lek na zadnata liava djanta se poiavi viene . Intersnoto e 4e se poiaviava samo pri 60 km/h i 90 km/h i to baia silno si vie . Ina4e sled opraviane na djantite kolata niama nikakvi vibracii i luvtove ne vli4e na nikyde .Spored vas ot kyde moje da idva tova viene sys sigurnost izklu4vam dvigatelia ostava hodovata 4ast .Koe e nai- logi4no pryvo dase precakalo glavina lager sad.gif unsure.gif

Публикувано на: 17 Дек 2009 16:24
от xtreme
Сигурно е лагер, виж на лек завой примерно с 60 като дадеш леко газ дали се усилва. Пробвай и ляв и десен, ако се усилва 99% е лагер.

Публикувано на: 18 Дек 2009 09:03
от desotodorov
Лагер - 100%, и по-вероятно е предния.

Публикувано на: 18 Дек 2009 11:03
от Petar
V4era ia vdignah na krik zavyrtiah prednoto kolelo niamahe zvuci na viene oba4e na zadnoto kolelo poneje sym s barabani kato go zavyrtiah barabana na mesta leko zaidahe nehto opirahe v nakladkite koeto me vodi do misylta 4e moje dase okrivila glavinata ili da e zaminal lagera

Публикувано на: 18 Дек 2009 12:11
от slowtraveler
При барабанни спирачки е нормално от време на време да 'притират' леко накладките....
Завърти силно предното колело - може тогава да чуеш виенето...
Иначе променя ли ти звука ако правиш 'змейка' вляво/дясно?

Публикувано на: 18 Дек 2009 12:17
от Petar
I tova hte probvam no na po-kysen etap tyi kato vremeto ne pozvoliava da pavia takiva ekperimenti

Публикувано на: 18 Дек 2009 13:10
от levin86
според мен ти се е изместил лагера на предното колело и може да се наложи да го смениш, освен това може и главината да е пострадала зависи какво се е случило
другото което е че при барабаните отзад трябва да се притяга лагерите от време на време (7-10хил. км) :thumbsup:

Публикувано на: 18 Дек 2009 14:07
от Petar
Tova viarnoli e li e za pritiaganeto na lagerite . Tova ozna4ava 4e triabva dase hodi na serviz . I nai-gadnoto 4e vytre v kupeto ne moje dase opredeli ot kyde to4no idva vieneto

Публикувано на: 18 Дек 2009 14:12
от slowtraveler
Лагерите не се притягат - конусните лагери за да работят правилно трябва да имат малък луфт... Нормалната практика е - здраво затягане на лагера, за да си влезе на мястото, след което се развива гайката докато се появи минимален луфт и колелото се върти леко. След което се поставя шплента, пълни капачката с грес и се затваря... Това е за конусни лагери...
Дори и луфта да е малко по-голям едва ли ще имаш проблем...
Но ако е притегнат може да започне да вие...
А за изместване на лагер - не вярвам да има такова нещо....

Публикувано на: 18 Дек 2009 14:32
от Petar
Zabravih da spomena 4e predi tova otvariah zadnite spira4ki za profilaktika i smeniah ot letni na zimni gumi puk sym 4uval 4e niakoi zimni gumi sa po-humni ama veroiatnosta vieneto dae ot tiah zamen e mnogo malka tyi kato tava viene se poiaviava na opredeleni kilometri

Публикувано на: 18 Дек 2009 14:46
от slowtraveler
Имал съм проблем с виене на гума - наистина ако не се огледаш за другите косвени симптоми, можеш да го объркаш с виене на лагер....
Но лагера винаги променя звука си при промяна на странично натоварване...

Публикувано на: 18 Дек 2009 23:44
от zi_zi_top
slowtraveler написа:Лагерите не се притягат - конусните лагери за да работят правилно трябва да имат малък луфт... Нормалната практика е - здраво затягане на лагера, за да си влезе на мястото, след което се развива гайката докато се появи минимален луфт и колелото се върти леко. След което се поставя шплента, пълни капачката с грес и се затваря... Това е за конусни лагери...
Дори и луфта да е малко по-голям едва ли ще имаш проблем...
Но ако е притегнат може да започне да вие...
А за изместване на лагер - не вярвам да има такова нещо....
:thumbsup: Ако си притягаш лагерите на 10 000 км, ще ги сменяш през 30 000 км!

Публикувано на: 18 Дек 2009 23:49
от Kiki
А може и по-често!

Публикувано на: 19 Дек 2009 09:39
от Petar
Probvah i na liavo i na diasno no nese usilva vieneto . No uto4nih 4e pove4e vie ot kym zadnicata pri 60 km/h po-malko sled 60 km/h po4ti sprira na 90km/h. ve4e vieneto e silno no sled 100 km/h pak iz4ezva.
Ne sym mnogo siguren ama si mislia 4ee zaden lager ili kriva glavina.
Iavno hte triabva dagi smeniam .
Ta vyprosyt mi sega e dali moje dase smeni samo lagera ili se smenia zaedno s glavinata i dali sa skypi tezi 4esti kolata e Avensis 1

Публикувано на: 19 Дек 2009 09:49
от max-2
Сигурно имаш съвсем слабо виене, първо се увери, че не е от гумите.