Страница 1 от 1

Смислено окачване за МХ5

Публикувано на: 31 Юли 2009 23:49
от El Camino
Заровил съм се тези дни в откриване на нещо по различно от Flyinmiata или Ground Control със KYB AGX, каквото се кара в 90% от случаите в хУса, а от там и форумите са пълни с него и почти нищо друго.
Billstein са истинските амортисьори, когато става дума за МХ5. Конитата просто са компромис, разумен компромис.

В Германия карат KW и те пък се кълнят в майките и бащите си, че няма нищо по - добро на света. КW имало няколко нива, като последните, професионалните, в които абсолютно всичко се настройва не съм ги срещал за МХ.

Стана много весело като се зачетох днес (чак) при англичаните. Остров изолиран, както може да се очаква и сетъпите са им много много различни.
Първо, смятат че bilsteinite били трошливи.
От там нататък GAZ Gold койловър пакета го хвалят, цената ми е много смислена.
Ето GAZ:
http://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... ber=107788

P5 PureDrive kit се споменавам бтв. по често от ГАЗа.

Друго, което не бях срещал са тези - HSD:

http://www.hsdcoilovers.com/index.php
http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=32284

Много готина реклама имат:)
http://www.youtube.com/watch?v=HBy9yxIZ ... r_embedded


Дават ги пистов сетъп, твърд за улицата, обаче с възможност за настройка. Готина екстра е, че си идват със top mounts.

Я дайте мнения за тези до тук, ако сте чели нещо (особено ако е негативно:)))?

От мен - довключване, продължавам да чопля.

Публикувано на: 01 Авг 2009 00:28
от El Camino
HSD май са толкова високо специфицирани, щото гонят P5. А те са доста апетитни по спецификация поне (никой не ги плюе също, за разлика от ГАЗ):

#Completely separate flow paths for high and low speed bump and for high and low speed rebound - four independently tuneable damping controls.
# Monotubular - improves resistance to fade or cavitation.
# Rebuildable - damper characteristics can be changed and the damper rebuilt in a minimum of time.

350lbs/in springs at the front and 250lbs/in in the rear.

Публикувано на: 01 Авг 2009 00:42
от El Camino
Тук са казали всичко:
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 0Gaz&mid=0

Публикувано на: 01 Авг 2009 03:00
от S4
От това, което съм чел:
Bilstein за NA били меки и не ставали, т.е. боклук (справка CR.net, suspension подфорум), за NB били изключително здрави.
Koni - добър компромис за цената си и за ежедневно каране с пружини 280-400 lbs/in, добро съчетание с пружините на FM.
Много хора карат с койлоувъри на TEIN, поради цена и възможност да си смъкнеш колата, дотолкова, че си стърже корема в маркировкаата на пътя. biggrin.gif
Като "черешката на тортата", доколкото аз знам, се води OHLINS и новите койлоувъри на FM.
Аз знам толкоз. unsure.gif

Публикувано на: 01 Авг 2009 08:22
от diver
S4 написа:От това, което съм чел:
Bilstein за NA били меки и не ставали, т.е. боклук (справка CR.net, suspension подфорум), за NB били изключително здрави.
Koni - добър компромис за цената си и за ежедневно каране с пружини 280-400 lbs/in, добро съчетание с пружините на FM.
Много хора карат с койлоувъри на TEIN, поради цена и възможност да си смъкнеш колата, дотолкова, че си стърже корема в маркировкаата на пътя. biggrin.gif
Като "черешката на тортата", доколкото аз знам, се води OHLINS и новите койлоувъри на FM.
Аз знам толкоз. unsure.gif
Колега стоково мойта е с билщейн, втора генерация. Колата е пълна мекица по завойте. За здравина немога да кажа, че още няма 50К км, ма щом оцеля по Бойко Борисовите дупки толкоз време, сигурно са здрави.

За ГАЗ съм чел принципно хубави неща, но бях изровил нейде по форумите, че за МХ5 не били съвсем плуг&плей. Също по някакви английски форуми ревяха че текнали на първата седмица. Инак цената им беше от рода на 500еуро, което иде 3 пъти под ТЕЙН-а.

ТЕЙН-а май не е стрит лигал по белите държави и няма как да се кара колата като ежедневка.

Публикувано на: 01 Авг 2009 18:21
от S4
Става въпрос за афтърмаркет Bilstein, който е с по-твърди характеристики от твоите, които са калибрирани за заводските пружини. Тука верно сме черна държава и на никой не му пука с какво караш, стига предния номер да си е на мястото.....

Публикувано на: 01 Авг 2009 20:04
от diver
S4 написа:Става въпрос за афтърмаркет Bilstein, който е с по-твърди характеристики от твоите, които са калибрирани за заводските пружини. Тука верно сме черна държава и на никой не му пука с какво караш, стига предния номер да си е на мястото.....
тука сме черна държава, ма колегата пита за койловери в бяла държава та там ТЕЙН-а не се класира....За билщейна нямам никаква идея каква е разликата между стоковия и афтермаркет. Наблюденията ми засега от към здравина показват, че редко афтермаркет каквото и да е, изкарва по-дълго от стоковото за съжаление....

Публикувано на: 01 Авг 2009 21:38
от S4
Имах предвид Щатите.

Публикувано на: 05 Авг 2009 11:35
от dimd00d
Ако се замисляш за Олинс, пиши на www.aurok.com и виж пичовете дали имат/са правили нещо подходящо.

Публикувано на: 07 Авг 2009 05:29
от ugabuga
fatcat mislia che revalve-vat stockovici s ohlins vutreshnosti.