Страница 1 от 2
EGR клапана
Публикувано на: 23 Юли 2009 22:33
от TATI
Айде и аз с тъпите питания
Дилемата е следната:
Дали да го изолирам или да не се занимавам с глупости?
Проблеми нямам, освен че оня ден забелязах леко овлажнено около него с масло. Тия дни ще го сваля да го видя в какво състояние е, та се чудя дали да не го елиминирам като го отворя.
Всякакви мнения са добре дошли. Четох другите форуми за и против.
Re: EGR клапана
Публикувано на: 23 Юли 2009 22:57
от martod
TATI написа:
Дилемата е следната:
Дали да го изолирам или да не се занимавам с глупости?
Изолирай го, и повече не се занимавай с глупости... laugh.gif
Публикувано на: 23 Юли 2009 23:28
от ugabuga
Ako go izolirash mislia shte dade greshka komputara, no bi triabvalo da varvi malko po-dobre kolata (na teoria)
Публикувано на: 23 Юли 2009 23:32
от polsun
ugabuga написа:Ako go izolirash mislia shte dade greshka komputara, no bi triabvalo da varvi malko po-dobre kolata (na teoria)
Не е само на теория и на практика си е така!

Публикувано на: 24 Юли 2009 12:13
от jim_beam
@TATI
откъде ще се появи масло там,през него минават само изгорели газове?
освен за екология този вентил понижава темп. в цилиндрите,дали няма да се генерира грешка към ECU-то?
ps: няма глупави въпроси,има само глупави отговори!

Публикувано на: 24 Юли 2009 16:04
от ugabuga
jim_beam написа:@TATI
откъде ще се появи масло там,през него минават само изгорели газове?
освен за екология този вентил понижава темп. в цилиндрите,дали няма да се генерира грешка към ECU-то?
ps: няма глупави въпроси,има само глупави отговори!

ne vijdam kak ponijava temparaturite kato vlizat goreshti gazove vutre?!?
Публикувано на: 24 Юли 2009 17:46
от proscrip
омазнява щото си със затворена система
и картерните газове влизат обратно , ако си отвориш колектора ше е черно-мазен - ЕГР без него по-добре, с него затормозяваш още повече мотора лятото, а и откъм екология - не знам каква разлика щи даде - сравни си изгорелите газове и димността с без него - най -добре на техническия преглед и си виш протоколите.
Публикувано на: 24 Юли 2009 19:50
от jim_beam
ugabuga написа:
ne vijdam kak ponijava temparaturite kato vlizat goreshti gazove vutre?!?[/quote]
обяснява се с това,че вместо да влезе само въздух за най-добро изгаряне влизат и изгорели газове което прави сместа бедна на кислород и оттам по-ниска темп. в цилиндрите.според това доколко е отворен EGR-а,но това го задава ECU-то като следи определени параметри.в крайна сметка ако само се затвори този кръг би трябвало да се получат някои промени в показанията на сензорите и може би грешка,нямам представа.при всички случаи ще се увеличат вредните емисии на изгорелите газове.
това за картерните газове не го знаех,но така има логика за омазняването.
Публикувано на: 25 Юли 2009 18:37
от ugabuga
po bednite smesi goriat po-goreshto obiknoveno
Публикувано на: 25 Юли 2009 18:48
от diver
ugabuga написа:po bednite smesi goriat po-goreshto obiknoveno
и правят прекрасни дупки в буталата....
Публикувано на: 25 Юли 2009 19:24
от jim_beam
не бъркайте понятията:нямам в предвид бедна горивна смес(на гориво),а такава бедна на кислород,което реално затормозява изгарянето и така понижава темп. в цилиндрите!
Публикувано на: 26 Юли 2009 03:35
от Bass_Man
Бедно/богато ?!?! Не говорим ли за дизел ?
Публикувано на: 26 Юли 2009 08:31
от ugabuga
aaa pri dizela ne znam kak e ama sigurno pak taka.
Az izobshto izkluchvam che sashtestvuvat dizeli shtoto tuka pri nas ia vidish grumnat dizel dneska ia ne.
Публикувано на: 26 Юли 2009 08:44
от jim_beam
Bass_Man написа:Бедно/богато ?!?! Не говорим ли за дизел ?
много правилна забележка,колегите нещо изкривиха темата.
biggrin.gif
Публикувано на: 26 Юли 2009 09:05
от martod
Bass_Man написа:Бедно/богато ?!?! Не говорим ли за дизел ?
Той diver като чуе за нещо обеднено, и веднага му се въртят в главата, едни Джи Ди Айки с пробити бутала ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif