Страница 1 от 3
УДОБСТВА И НЕУДОБСТВА
Публикувано на: 21 Юли 2009 22:43
от БОРИСЛАВ
ха сега да си разкажем кой със какви абсурдизми се е зблъсквал във свойта кола.
Аз днеска реших да си сменя крушката на габарита защото беше изгоряла разбира се.
И какво констатирах че за да я сменя трябва да демонтирам мигача до фара за да мога да стигна до въпросната крушчица
Колата е TOYOTA-picnic
Публикувано на: 21 Юли 2009 22:57
от zi_zi_top
Радвай се, че не се налага да свалиш радиатора и климатика

!
На френските автомобили е още по-трудно. Не може да искаш колата ти да е натъпкана с екстри и електроника, да е стилна и с красив дизайн, пък и да сменяш крушките като на Лада. Бъди реалист!
Публикувано на: 21 Юли 2009 23:04
от БОРИСЛАВ
biggrin.gif хубаво де правси че когато няма място няма ама точно там на този модел място достатъчно просто ЯПОНЕЦА тука малко хич не му е пукало как ще се сменя това

Публикувано на: 22 Юли 2009 00:48
от Vesko
Наскоро си сменях крушка на габарита. Беше елементарно.... оставих си колата в сервиза и си я взех като ми се обадиха че са ми сменили крушката и предните накладки biggrin.gif
Публикувано на: 22 Юли 2009 06:57
от БОРИСЛАВ

ха ха ха то така и баба знае якой друг да ти го направи

Публикувано на: 22 Юли 2009 08:32
от slowtraveler
Смятам, че голяма част от това не са 'абсурдизми', а конструктивна необходимост. Просто конструкторите не са имали друг изход, и са намерили най-лекото компромисно решение. Например - трудно да сменяш габарит, вместо да си проверяваш нивото на антифриза на канал (съвсем образно казано)...
Просто за такива дейности по поддръжката си има точни инструкции как се върши всяка работа така, че да е удобно и бързо за смяна.
И съответно си има и специализирани инструменти за по-терсене местата за достъп...
Никой не си мисли, че ще трябва сам да се справяш, а няма да отидеш до сервиз...
Разбира се, че има някои неща, които не са съвсем понятни в началото, но като се замислиш - всичко си идва на мястото..
При мен също първия път когато се опитах да отворя багажника си помислих, че имам проблем - не реагираше.
След като прочетох инструкциата се оказа, че независимо дали си заключил или не автомобила, при работещ двигател трябва да си дръпнал ръчната спирачка за да можеш да отвориш багажника с бутончето - предпазна мярка срещу 'кръстовищните' крадци...
Публикувано на: 23 Юли 2009 21:58
от Petar
Kato govorim za neodobstava pri moia Avensis otkrih dve koito mnogo me drazniat .
Pyrvoto e 4e nemoga da polzvam podlakytnika koito mejdu dvete predni sedalki zahtoto e iznesen mnogo na zad i zada se polzva normalno triabva sedalkta da e izteglena maksimalno na zad
Vtoro sled skorosnia lost ima mesta za postaviane na 4ahi koeto e syhto neudobno za men zahtoto nemoga da si sloja hiheto s mineralna voda svyhnost se pobira noe mnogo visoko i pre4i za smianata na skorostite
Inana4e durugoto vsi4koto si e na miastoto
Публикувано на: 23 Юли 2009 22:46
от мехаННика
Да ,прав си Petar-e в поставката за 4ahi не влиза hiheto с вода. Тия кво са мислили не знам.Аз пък като подкарам козата на пръч климатика не смогва на миризмата!!! Недомислена работа ти казвам.
Публикувано на: 23 Юли 2009 22:54
от martod
мехаННика написа:.Аз пък като подкарам козата на пръч климатика не смогва на миризмата!!! Недомислена работа ти казвам.
Оно и ти го можеш, и аз го мога, ама козата си сака пръч... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 24 Юли 2009 21:48
от kristian
slowtraveler написа:Смятам, че голяма част от това не са 'абсурдизми', а конструктивна необходимост. Просто конструкторите не са имали друг изход, и са намерили най-лекото компромисно решение. .....
Не бе Жоро,просто по тая кола в моторния отсек, всичко е направено с каквото е имало останало от Авенсис.Деиствително за да смениш габарита ,сваляш мигача -че и фара.Да не говорим за нещо около всмукателите.
Всичко е навряно отзад, на майка си в........За сметка на това отпред има 20х20см тенеке с "лапичка " да не барнеш че е горещо.Но въпреки това ако някой колега с Пикник му се виждат навряни нещата,да дойде да му покажа Пежото

.Мамата си тракало.. laugh.gif laugh.gif laugh.gif Стана една година се опитвам да стигна до подгревите , ама......

Публикувано на: 24 Юли 2009 22:06
от Rudy
Petar написа:... ima mesta za postaviane na 4ahi koeto e syhto neudobno za men zahtoto nemoga da si sloja hiheto ...
Сигурно затова се казва поставка за чаши (cup holder), а не за шишета

Публикувано на: 25 Юли 2009 08:10
от БОРИСЛАВ
kristian написа:slowtraveler написа:Смятам, че голяма част от това не са 'абсурдизми', а конструктивна необходимост. Просто конструкторите не са имали друг изход, и са намерили най-лекото компромисно решение. .....
Не бе Жоро,просто по тая кола в моторния отсек, всичко е направено с каквото е имало останало от Авенсис.Деиствително за да смениш габарита ,сваляш мигача -че и фара.Да не говорим за нещо около всмукателите.
Всичко е навряно отзад, на майка си в........За сметка на това отпред има 20х20см тенеке с "лапичка " да не барнеш че е горещо.Но въпреки това ако някой колега с Пикник му се виждат навряни нещата,да дойде да му покажа Пежото

.Мамата си тракало.. laugh.gif laugh.gif laugh.gif Стана една година се опитвам да стигна до подгревите , ама......

след като всичко е останало от АВЕНСИС значи частите от АВЕНСИС ще ми стават
А за да си долееш масълце вече трябва да имаш и фунийка със маркуче иначе само със тубичката няма сипване

Публикувано на: 25 Юли 2009 08:33
от polsun
БОРИСЛАВ написа:
след като всичко е останало от АВЕНСИС значи частите от АВЕНСИС ще ми стават
А за да си долееш масълце вече трябва да имаш и фунийка със маркуче иначе само със тубичката няма сипване

При мен предните амортисьори са като на Авенсис, предните накладки са ми от РХ 300, и т.н., нормално е да има взаимозаменяемост.
А за маслото що да не може да го налееш от 1л. тубичка, невиждам каде е проблема
Публикувано на: 25 Юли 2009 08:50
от БОРИСЛАВ
Виж със еднолитровата несъм пробвал защото бях със 4л. когато го смених
Публикувано на: 25 Юли 2009 17:43
от slowtraveler
По въпроса с маслата - на Опел Астра и Зафира маслото за хидравликата е навряно над рейката - долу зад двигателя (между купето и двигателя)....
Върху електродвигателя на хидравликата са сложили един пластмасов 'буркан', с капачка, която е с мерителна пръчка и това е резервоара за маслото....
Но мястото е такова, че първо двигателя трябва да е студен, за да не се опариш, след това опипом, и то само с дълга ръка можеш да достигнеш тапата. Когато с много мъки успееш да развиеш капачката, трябва да накапеш целия двигател докато измъкнеш пръчката до място, дето можеш да я погледнеш и да видиш нивото....
А наливането на масло в сервиза го правят с тънка тръбичка дълга около 1м, с фуния, защото не можеш да навреш бутилка близко до резервоарчето...