Икономичен автомобил ли е Prius?

Публикувай отговор

Какво мислите по въпроса?

Да
110
51%
Не
25
12%
Зависи от шофьора
80
37%
 
Общо гласове: 215

Hursa
Мнения: 5723
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 27 пъти
Получена  благодарност: 175 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Hursa » 21 Май 2014 20:37

Дадените разходи са така да се каже „лабораторни”. До колкото разбирам - постоянна скорост, на равна писта – стационарната мощност на двигателя при дадена скорост. Дизела има по високо кпд сравнен с „аткинсоновия” двигател на приус – при всички стационарни режими.
Преимуществата на хибрида – според мен – са преходните режими. Тогава се проявяват ползите от акумулирането на енергията при забавяне и отдаването и при ускорение. Освен това – поради допълнителната ел мощност има възможност да се ползва по икономичен двигател. В случая с приус – има възможност да се ползва двигател, използването на който самостоятелно е силно затруднено. Преимущество му дава и трансмисията работеща като вариатор – безстепенното управление – което позволява на двигателя да работи в по изгодни режими в сравнение със автоматична скоростна кутия – в динамика, при преходни режими. Но това е само повторение на мои теоретични разсъждения, разсъждения на неспециалист.
Според мен, идеите застъпени в приус, биха се разгърнали много по убедително, ако се използва газов двигател. Така екологичността му би се подобрила значително. КПДто на газовия двигател е по високо. А по високата степен на компресия която позволява газта, в комбинация с повишената степен на разширение, реализирана в т. н. „аткинсонов” двигател на приус – е възможно да го изравни със степента на разширение в съвременните автомобилни дизели (май че е от порядъка на максимум 16/1). И вероятно с кпд по добро от днешните автомобилни дизели. Допълнително, до колкото знам, за пропан-бутана енергията при изгаряне на единица маса е най-висока за днес използваните автомобилни горива, а от масовия разход на горивото зависят изгорелите газове. Хонда има смелостта да предложи газов двигател на пазара, надявам се тойота да я последва.:)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6299
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 360 пъти
Получена  благодарност: 395 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от slowtraveler » 22 Май 2014 06:37

Hursa написа:... А по високата степен на компресия която позволява газта, в комбинация с повишената степен на разширение, реализирана в т. н. „аткинсонов” двигател на приус – е възможно да го изравни със степента на разширение в съвременните автомобилни дизели (май че е от порядъка на максимум 16/1). И вероятно с кпд по добро от днешните автомобилни дизели. Допълнително, до колкото знам, за пропан-бутана енергията при изгаряне на единица маса е най-висока за днес използваните автомобилни горива, а от масовия разход на горивото зависят изгорелите газове. Хонда има смелостта да предложи газов двигател на пазара, надявам се тойота да я последва.:)
Според мен това е неправилен подход към проблема.. За повишаване икономичността на дизелаците умишлено им намаляват степента на сгъстяване.. И съвременните бензинки и дизели са със степен на сгъстяване около 14.5:1...
Освен това не само отделената топлина е фактора, който може поне виртуално да покаже тенденцията на КПД на дадено гориво. КПД зависи повече от самия химичен процес - не толкова от топлината, а от това колко газове ще се образуват при горенето (какво налягане ще действа на буталото в работния му ход)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Not_active_user_1 » 22 Май 2014 12:42

BOz написа:На мен ми е интересно да дадеш линк с това харчене на "максимална скорост" както казваш.
Защото както си го написал, нали се сещаш, че един Приус-2 при максимална скорост е едно да харчи 11/100, ама при 170км/ч, друго е Кайена да харчи 80/100 ама при 400км/ч. tooth.gif
Защото условието съвпада - максимална скорост. punk.gif

И аз съм абсолютно на мнението, че един Приус при 170км/ч ще харчи приблизително еднакво (лично си мисля, че дори ще е повече) с един Голф 2.0 ТДИ да речем.
Просто има физични закони, които трябва да се съобразяваш с тях. Или пък япончетата са пренебрегнали физиката, знаеш ли... tooth.gif
Ето ти го теста:
http://www.shortnews.de/id/621553/porsc ... auf-100-km
От Ауто Билд е правен през далечната 2006-та, когато Приус все още не им е бил заплаха за „чистите, икономични и високотехнологични“ нафтови печки. В един момент нещата се обръщат и започват манипулациите и манипулираните тестове, за да се покаже как всъщност Приус е неикономичен. Как така веднъж харчи едно, а после с 6 литра отгоре само немците си знаят и платените шоумени от Топ Геар? Даже на Топ Геар манипулацията е още по-голяма, защото не се движи през цялото време Приуса с максимална скорост и разхода би трябвало да е много по-надолу.
Другото е че япончетата не са пренебрегнали никаква физика. Зависи обаче ти каква си учил. Май не е същата. biggrin.gif
Не кой да е а самите немци са го направили теста и то придворното ВАГ списание. Та забеляза ли колко харчи Гоуфу ТДИ? tooth.gif
Ей тука едно тестче в града с Кайенче, т.е. Фолксвагенче Туарег, за да сме по-точни:
http://www.utopia.de/magazin/das-geruec ... -im-porsch
На видеото видях, че е снимано в Мюнхен. По тези улици често минавам и не са толкова натоварени и теста е правен не с час пик, а при съвсем нормално движение. 65/100 си е доста сериозен разход за каквато и кола да е та дори и за камион. Та мисълта ми е че по тези маршрути където го даваха този толуп, хибрида ми е твърдо 3-3,5/100, а ако го настъпвам на газ спирачка да отиде на 5-6. Ето за това говорих в предните постове, че Приуса както и да го караш много голям разход няма как да ти даде, а при другите горната граница на разхода е доооста разтеглива величина. За сравнение ще дам ЗИЛ-а на който карах на времето курсовете, че харчи по-малко от Кайена или добитъка Хамър 3, който също е доста по-скромен, а е 2 пъти по-голям.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6299
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 360 пъти
Получена  благодарност: 395 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от slowtraveler » 22 Май 2014 13:34

prius, примерите, които си дал показват единствено, че когато един автомобил се кара неикономично, то разхода му е висок :whistle: biggrin.gif ....
В първия линк - поршето на максимална скорост (ама тя е двойна на Приуската) гори 65л/100км... При такива скорости, аеродинамика и мощности е възможно - не го отричам. Но да се сравняват турбобензинов джип с тегло над 2 тона и приус и то при съвсем различни скорости, е най-малкото некоректно..
В същата статия пише, че приуса е показал доста малък разход - 11.5л/100км само защото е ограничен на 170км/ч (мисля, че ограничението е заради чисто механични причини - просто ако превишиш тази скорост единия мотор/генератор ще се върти с прекалено високи обороти и може да се разлети/разпадне.)..
Та какво сравняваме като икономичност?
От първата статия си правя изводи, че и 11.5л/100км съвсем не са лимит за максимален разход на приус, щом при по-умерен режим на двигателя (ограничен) е докарал такъв разход...
Както казва оптимиста - може и още по-зле да е :whistle:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Not_active_user_1 » 22 Май 2014 15:56

slowtraveler написа:prius, примерите, които си дал показват единствено, че когато един автомобил се кара неикономично, то разхода му е висок :whistle: biggrin.gif ....
В първия линк - поршето на максимална скорост (ама тя е двойна на Приуската) гори 65л/100км... При такива скорости, аеродинамика и мощности е възможно - не го отричам. Но да се сравняват турбобензинов джип с тегло над 2 тона и приус и то при съвсем различни скорости, е най-малкото некоректно..
В същата статия пише, че приуса е показал доста малък разход - 11.5л/100км само защото е ограничен на 170км/ч (мисля, че ограничението е заради чисто механични причини - просто ако превишиш тази скорост единия мотор/генератор ще се върти с прекалено високи обороти и може да се разлети/разпадне.)..
Та какво сравняваме като икономичност?
От първата статия си правя изводи, че и 11.5л/100км съвсем не са лимит за максимален разход на приус, щом при по-умерен режим на двигателя (ограничен) е докарал такъв разход...
Както казва оптимиста - може и още по-зле да е :whistle:
A някога да съм твърдял обратното: „...че когато един автомобил се кара неикономично, то разхода му е висок“.? rolleyes.gif
Не се сещам нещо, но ако откриеш, че не е така покажи къде!
Естествено, че при максимална скорост всички харчат максимално. На Поршето максималната скорост е такава и си харчи доволно много, нали! За максимални скорости говорим все пак, а не за други. В същото време акцента тук е че се мъчат заинтересованите лица да изкарат как Приус харчел повече от другите и да се измислят тестове, за да се покаже това. Еми вижда се че не е баш така. При максимална скорост едните харчат доста повече отколкото при максималната скорост на Приус. А гледа ли видеото и видя ли втория линк? Там максимална скорост нямаме. Какво ще кажеш? Кофти тръпка, а? Даже немците щом са крайно разочаровани смятай! А и не аз ги сравнявам, а самите немци го правят и статията не съм е писал аз. Значи според теб некоректно е едно сравнение, а друго е коректно!?!?! wacko.gif
Кое е по-коректното на Приус с БМВ или на Приус с Порше? Оставам с впечатление, че което защитава твоята теза е по-коректното. biggrin.gif
А между другото предният пост е и за Веско. Да си запамети линковете на браузъра и когато реши да се оплаква от своята машина колко много харчела, да си ги отваря, за да му се поохлаждат малко страстите! tooth.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6299
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 360 пъти
Получена  благодарност: 395 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от slowtraveler » 22 Май 2014 16:20

prius 3 написа:....
Второто клипче също е възможно. Но също така е малко вероятно. Джипа ми навярно тежи повече от Кайена. Да, мощността му е по-малка, но пък се оказа, че гори по-малко дори от Кашкая в тежки градски условия - просто не успявам да му кача оборотите над 1400-1500об/мин... И разхода твърдо се задържа под 12л/100км. А ако карам по улици като посочените, имам големи съмнежки, че ще мога да го смъкна и под 10л/100км при нормално шофиране, без юркане, но и без мотане. Братовчед ми кара бензинов големичък джип над 300к.с.. И неговия разход в града е около 18-20л/100км, което е дооооооста различно от 65л/100км...
Въпроса бе, че ти всячески отричаш, че може да се накара Приус да гори много... Да, има конкретна специфика в шофирането на хибрид, която би могла да окаже по-голямо или по-малко влияние върху разхода....
Но това съвсем не означава, че това е невъзможно...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Scott » 22 Май 2014 17:06

prius 3 написа:...акцента тук е че се мъчат заинтересованите лица да изкарат как Приус харчел повече от другите и да се измислят тестове, за да се покаже това. Еми вижда се че не е баш така. При максимална скорост едните харчат доста повече отколкото при максималната скорост на Приус....
Акцента е да стигнем до истината, не ли? Защо не коментираш графиката, която постнах от mpgforspeed? Сравнение при 170км/ч, което е и максималната скорост на Приуса? Golf 2.0 TDI, Opel Zafira 1.9 CDTI, Mercedes C180 харчат по-малко, а BMW 535d е със същия разход.
Една задачка (щото ти си падаш по тея неща), тръгваш от Мюнхен за Франкфурт, пътуваш икономично със 150км/ч - кой автомобил избираш? Искаш да стигнеш по - бързо, да речем 200км/ч - а сега кой избираш? Жокер - и в двата случая не е Приус :whistle:
И твоите приятели от Аутобилд го потвърждават:
Изображение
Изображение

Hursa
Мнения: 5723
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 27 пъти
Получена  благодарност: 175 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Hursa » 22 Май 2014 18:31

slowtraveler написа: Според мен това е неправилен подход към проблема.. За повишаване икономичността на дизелаците умишлено им намаляват степента на сгъстяване.. И съвременните бензинки и дизели са със степен на сгъстяване около 14.5:1...
Освен това не само отделената топлина е фактора, който може поне виртуално да покаже тенденцията на КПД на дадено гориво. КПД зависи повече от самия химичен процес - не толкова от топлината, а от това колко газове ще се образуват при горенето (какво налягане ще действа на буталото в работния му ход)..
Все пак мисля, че съм прав, поне що се отнася до посочените аргументи. Разбира се с уговорката, че е мнение на неспециалист и много от теорията не знам. В казаното подразбирам двигател с впръскване на течен пропан бутан директно в цилиндрите, сравнен с аналогичен бензинов за 95.
Намаляват степента на сгъстяване на дизелите по екологични съображения. Това намаля кпд-то им, относително разбира се, по сравнение с това което би могло да се постигне. Повишаването на степента на сгъстяване на бензиновите пак се постига с оптимизации, приложени към двигател работещ на пропан-бутан пак би постигнал по висока степен в сравнение с такъв двигател за бензин 95 (поне така мисля, на базата на малкото което знам).
Колкото до „КПД зависи повече от самия химичен процес - не толкова от топлината, а от това колко газове ще се образуват при горенето (какво налягане ще действа на буталото в работния му ход)..” - е по скоро аргумент в моя полза, мисля. Лимитиращият фактор е кислорода във въздуха постъпил в цилиндъра. При еднакви работни обеми, кислорода ще е в еднакво количество, независимо дали ще се впръска бензин или пропан-бутан (при директно впръскване). При изгарянето на относително чистите въглеводороди получаваме в идеалния случай вода и въглероден двуокис. При изгарянето на по леките горива съотношението водни пари към въглероден двуокис се измества в полза на водата. И тъй като за образуването на водата изгаря на половина по малко кислород, значи обема на изгорелите газове при по леките пропан и бутан е по-голям, в сравнение с бензина. И въпреки това смятам, че именно отделената топлина е по значимият фактор, по отношение на кпд-то. Много тромаво се изразих, но надявам се да е станало ясно какво искам да кажа, поне отчасти.
(По отношение на степента на сгъстяване при дизелите мисля, че сме постъпили некоректно. Май днес всички дизели са турбинирани, а за тях степента на сгъстяване по отношение на атмосферата зависи и от компресора.)
Последно промяна от Hursa на 22 Май 2014 18:42, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6299
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 360 пъти
Получена  благодарност: 395 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от slowtraveler » 22 Май 2014 18:41

Hursa, не съм го мислил задълбочено проблема - може и да си прав... :thumbsup:
За по-обективна информация навярно трябва да се сравни колко средно кг/км гори един и същ двигател на газ и на бензин...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Hursa
Мнения: 5723
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 27 пъти
Получена  благодарност: 175 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Hursa » 22 Май 2014 18:47

Ами за сравнение мисля, че можем да попитаме колегите с инсталирани газови уредби. Въпреки, че двигателите им не са оптимизирани за работа на газ и въпреки, че кпд при работа на бензин им е по висок в сравнение с работата на газ, мисля че масовият разход на газ е по-малък.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

diabolik
Мнения: 1
Регистриран на: 22 Май 2014 22:56

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от diabolik » 22 Май 2014 23:27

Здравейте на всички,
отдавна съм фен на Приус, но за момент не ми достигат финансите за него. За това търся Приус 2 на най-ниската цена, но и все пак да не е италианска кочина, макар че май най-евтините са италианчета. Какво мислите за тази?
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx? ... asrc=st|fs

Въпроса ми е дали цената не е съмнително ниска, при условие, че е с GPS и готини джанти??? :) JBL тонколони само в отделни случаи ли са, или там където има GPS има и JBL ??? :) w00t.gif
И все пак ще се оглеждам за нещо около 3000-3200 Евро в следващата година, тъкмо докато имам парите, вероятно ще са паднали още малко :D
Винаги ли е препоръчителен прегледа в сервиз на Toyota, примерно ако отида до Италия да си я "взема" как може по друг начин да направя диагностика, някаква бърза на място ? Бях чел нещо подобно, някъде по-напред, ама не ми стана много ясно sad.gif

Иначе в момента съм притежател на VW Polo 1.3 метан, моноинжекция, 55 коня, половината измрели :) По икономично здраве му кажи, нооо вече доста остаряла колица, ще навърши американско пълнолетие другата година :D. Извънградско 6-7 лв на 100 км. Градско 7-8 лв/100 км., зимата 9-10.
Със следваща кола, това няма да мога да го докарам. Приус ме привлича с това /до колкото чета тук/, че е надеждна кола, има не много скъпа поддръжка, сравнително нисък разход за бензин, по-голяма от Поло, по-удобна, и не е огромна, като /комби / демек катафалка :)
Не съм имал възможност да я карам. Притеснява ме "автоматика" Някак си без скорости, веднъж паркирах такова чудо и се видях в чудо, бях като в небрано лозе, а съм сравнително добър шофьор.
Вие как се почувствахте, като от кола със скорости преминахте на "автоматик"???

Чета мнения и оставам с впечатление, че повечето "разбирачи" тук карат хипербързи и хипер икономични автомобили. От 0-100 било бавно за 10-11 сек. 5-6 л. на 100 км било много, щото дизела харчел 4л. no.gif Аз май живея на друга планета, особено като знам, колко е хубав дизела в БГ и какви пари е поддръжката на такова животно. Само едни качествени свещите са една камара пари. Стари дизели е много по-опасно, от колкото стар хибрид, май де :)
Като се притесняват хората от батерията, че била пари /6000 лв/, ако му ръгнеш метан, за около 1500-2000, пак ще стане икономично :D Тъй че имаш два варианта, а при дизела искаш не искаш, при ремонт ще се бръкнеш най-малко с 2-3000 лв нагоре :) А ако си дал 4-5000 за колата, мали мали :)
Макар, че мисля малко на дребно, поради финансови причини, но все пак предполагам има хора, които ще ме разберат :) rolleyes.gif

Аватар
acf_prius
Мнения: 89
Регистриран на: 24 Яну 2013 19:37
Местоположение: София

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от acf_prius » 23 Май 2014 00:28

Колега diabolik, моят случай е аналогичен на твоя - и аз се метнах на Приус именно от метанова кола. Ще те успокоя - свиква се с всичко - и с размерите на колата, и с по-високия разход, отколкото на метан (тук е най-трудно tooth.gif ), и с автоматик, и с паркиране :) За съжаление ще охладя част от ентусиазма ти, тъй като притесненията с батерията няма как да ги избегнеш с "ръгане на метан" - просто без батерия колата "нье върви" (да си го кажем по народному). Иначе ето тук можеш да видиш как вървят батериите в Щатите - както може всеки да забележи, далеч са от 6-те бона, които искат в ТМ Ауто, но това е друга тема. Да не засягаме пък и темата за 10-годишната им "хибридна програма", че ще станат нелицеприятни нещата.

p.s. По другите въпроси не съм компетентен да ти отговоря, предполагам, че вече си разбрал към кого трябва да се обърнеш за съвет за диагностиките - ампери, разлики между силна и слаба клетка и т.н. rolleyes.gif
Изображение

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Not_active_user_1 » 23 Май 2014 10:03

Истината и само истината! biggrin.gif
Как да ти отговоря Scott , като за пореден път вадиш неща от контекста и ги цопваш. Прочете ли статията? Там е разяснено доста.
За едно си прав, че обичам задачките, но когато са зададени правилно. Твоя случай не е точно така. Ако искам да пътувам от Мюнхен за Франкфурт не бих си взел кола, специално за това пътуване. Бих гледал нещо универсално, което да ми служи и извън аутобана. Все пак докато се качиш на аутобана и после слезеш, за да стигнеш до точката-цел, ще се наложи да караш и по други пътища. Не всичко е аутобан, нали! Ако пътуването се налага да е бързо бих избрал въздушен транспорт или просто се оставям на трафика и стигам сравнително бавно. Мюнхен – Франкфурт са 391 км. се стига за 3,5 часа. Смятай средната скорост! Ако не вярваш ти давам снимка с реалната обстановка на пътя.
Unbenannt.jpg
Unbenannt.jpg (1.01 MiB) Преглеждано 1286 пъти
Има съвсем малко участъци където можеш да караш на макс. За сметка на това има много в ремонт и трафик. Погледни тук за какво става на въпрос:
http://www.tomtom.com/livetraffic/
Така, че между идеални и реални условия има голяма разлика. Аз, като човек реалист съм преценил, че Приус е идеалната кола за мен. Ето на, показах ти реалните условия в конкретен случай как точно стоят, но не вярвам да те убедя в нещо. Кауза пердута, както казват братята талянци.
Между другото колко беше максималната скорост в Англия? Вдигнаха ли я или си е все същата 112 км/ч. При тая скорост как ти се струва Приуса? Или викаш с нафтовата печка преминаваш като стрела покрай табелите "average speed check" и камерите не моат те фанат. tooth.gif

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Scott » 23 Май 2014 10:28

prius 3 написа: ...Между другото колко беше максималната скорост в Англия? Вдигнаха ли я или си е все същата 112 км/ч. При тая скорост как ти се струва Приуса? Или викаш с нафтовата печка преминаваш като стрела покрай табелите "average speed check" и камерите не моат те фанат. tooth.gif
Да, все още е толкова. И въпреки всичко, ако карам дори със 100км/ч. според Аитобилд Голфа ми гори 5.6, а Приус - 6.4. No brainer както казват тук. Остава ми тръпката от високите технологии или там кво беше. tongue.gif

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от SFINKS » 23 Май 2014 11:49

Здравейте Приус фенове :)
Виждам има вече нови собственици на високо технологични возила тип супер хай тек :)
Продължава замерването с графики ,статистики ,клипчета ,филмчета,съчинения,интерпретации,разсъждения и тн.
Поканата за реален магистрален тест на Приус с една нафтова Корола си стои :thumbsup:
Всичко останало са празни приказки .

PS Може и градски тест в София да направим , ама с пуснат климатик wink.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост