Страница 7 от 9

Публикувано на: 13 Юни 2008 14:40
от LEXUS
dimd00d написа: Кво да обяснявам на "keyboard warrior" като теб за коли. Ти си като развалена латерна (даже се съмнявам че имаш книжка, камо ли да си виждал кво излиза от ауспуха на модерен дизел).

Баща ми, моето момче една стотинка не ми е дал нито някога съм му искал. Ако държиш да намесваш семейството ми, кажи в кой фитнес се помещаваш (щото явно си силна и смела батка с тая голяма уста дето я имаш) да мина да ми го кажеш в лицето.
От ауспуха на модерен дизел излизат малко по-малко сажди в сравнение с ауспуха на немодерен дизел.Като кажеш модерен дизел,все едно каза страхотна технология на едновековния двигател.Лепнали му една турбина ,за да не се влачи като камион,увеличили налягането на впръскване ,от което трака още повече и вече модерен дизел,егати патоса. Само където в световен мащаб най-голям процент дизели се използват за трактори и камиони,кораби и т.н.. Е,то и те са модерни.
Ти спомена ,че опела е на баща ти и е от 89 година, аз пиша нещо казано от теб,не си измислям. А иначе съм с голяма уста за нещата,които знам, докато ако бях като теб пълен лаик за това,което говоря,щях да си замълча,зада не ставам за смях с общи приказки.Ти тук от 3 страници 1 факт не си посочил,но иначе много натискаш да пишеш неверни работи.

Публикувано на: 13 Юни 2008 14:41
от LEXUS
dimd00d написа:
LEXUS написа:...bulshit...
Ма нищо повече не искам бе бате, с гугъла признах си много силен.

Някой ден, знам със сигурност, ще ми покажеш и на мен тия хватки а аз от благодарност ще ти пирографирам емблемата на Тойота на врата.

Ходи си пренареди плакатчетата на любимата марка и разпечатките на ТЮВ и до скоро виждане :thumbsup:
Естествено ,че не искаш ,какво ще искаш като всички факти са срещу теб.

Публикувано на: 13 Юни 2008 14:55
от dimd00d
LEXUS написа: Ти спомена ,че опела е на баща ти и е от 89 година, аз пиша нещо казано от теб,не си измислям. А иначе съм с голяма уста за нещата,които знам, докато ако бях като теб пълен лаик за това,което говоря,щях да си замълча,зада не ставам за смях с общи приказки.Ти тук от 3 страници 1 факт не си посочил,но иначе много натискаш да пишеш неверни работи.
Така ли съм споменал? - сигурно ме бъркаш с някои от твоите съученици, нинджо, дето сте си разправяли чии баща има най-яката кола в междучасието. Нищо, това е лесно поправима грешка, ще те повозя малко на опела от 89-та или там както му викат и ще разбереш колко си се бъркал за интернет.

Публикувано на: 13 Юни 2008 14:58
от Uncle Dido
Рудолф, Лексус, ако дойдете в неделя, ще ви дам да прочетете нещо смешно! biggrin.gif А бирата пак ще е от мен! :thumbsup: Белчилов, Тоше, този път ще ти долея Фантата с водка! tooth.gif tooth.gif

Публикувано на: 13 Юни 2008 15:32
от rudolf
LEXUS написа:
dimd00d написа: Кво да обяснявам на "keyboard warrior" като теб за коли. Ти си като развалена латерна (даже се съмнявам че имаш книжка, камо ли да си виждал кво излиза от ауспуха на модерен дизел).

Баща ми, моето момче една стотинка не ми е дал нито някога съм му искал. Ако държиш да намесваш семейството ми, кажи в кой фитнес се помещаваш (щото явно си силна и смела батка с тая голяма уста дето я имаш) да мина да ми го кажеш в лицето.
От ауспуха на модерен дизел излизат малко по-малко сажди в сравнение с ауспуха на немодерен дизел.Като кажеш модерен дизел,все едно каза страхотна технология на едновековния двигател.Лепнали му една турбина ,за да не се влачи като камион,увеличили налягането на впръскване ,от което трака още повече и вече модерен дизел,егати патоса. Само където в световен мащаб най-голям процент дизели се използват за трактори и камиони,кораби и т.н.. Е,то и те са модерни.
Ти спомена ,че опела е на баща ти и е от 89 година, аз пиша нещо казано от теб,не си измислям. А иначе съм с голяма уста за нещата,които знам, докато ако бях като теб пълен лаик за това,което говоря,щях да си замълча,зада не ставам за смях с общи приказки.Ти тук от 3 страници 1 факт не си посочил,но иначе много натискаш да пишеш неверни работи.
аз мисля че дизелите последните 10 години претърпяха много по сериозна еволюция, отколкото бензиновия двигател за последните 25

лексус:иска ми се много сериозно да обърнеш внимание на въртящия момент на 1.9 и 2.0 тди двигателите слагани масово в всякакви модели на фаг,,,
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... hp_1.9_TDI

и много сериозно да обърнеш внимание на ултра спортния 3сг-те- слаган само в най спортните модели на тойота
http://en.wikipedia.org/wiki/Celica

незнам защо си мислиш че на дизела турбината е само за да може да не се влачи,,,иначе като цяло си прав че турбината увеличава КПД-то което и без това на дизела е по голямо,,и естествено по икономично,,,-което естествено се цени най-много при комерсиалния транспорт,като камиони и трактори,,,и което не е негатив.

Публикувано на: 13 Юни 2008 15:57
от pepa_k
Малеее 7 страници и само 2, 3 мнения по темата. Спрете се бе хора. Тук не сте за да се плюете и обиждате, а да си помагате. Какво печелите от това. Верно, че е хубаво да се развиват спорове за да се видят всички гледни точки ама то това вече не е само спор, а чисто заяждане. :censored:

Публикувано на: 13 Юни 2008 16:45
от LEXUS
Night'sB написа: Мойта докато я експлуатирам от 03.2006 до сега сумарно е престояла за ремонт и в очакване на части поне 3месеца. През това време карам супер просташкият VW джета 1984г. на баща си или служебен Опел Вектра 1989г. И си върша работата, докато ГОЛЕМОТЕ почиват...
Извинявай, объркал съм те с Night'sB rolleyes.gif

Публикувано на: 13 Юни 2008 17:48
от LEXUS
rudolf написа:
аз мисля че дизелите последните 10 години претърпяха много по сериозна еволюция, отколкото бензиновия двигател за последните 25

лексус:иска ми се много сериозно да обърнеш внимание на въртящия момент на 1.9 и 2.0 тди двигателите слагани масово в всякакви модели на фаг,,,
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... hp_1.9_TDI

и много сериозно да обърнеш внимание на ултра спортния 3сг-те- слаган само в най спортните модели на тойота
http://en.wikipedia.org/wiki/Celica

незнам защо си мислиш че на дизела турбината е само за да може да не се влачи,,,иначе като цяло си прав че турбината увеличава КПД-то което и без това на дизела е по голямо,,и естествено по икономично,,,-което естествено се цени най-много при комерсиалния транспорт,като камиони и трактори,,,и което не е негатив.
Аз имам различно становище по въпроса.Не мога да се съглася,че бензиновите двигатели не търпят сериозна еволюция,защото за последните 25 години първо те станаха от 8-клапанови ,многовентилирани/12 клапана,16 клапана и т.н./ ,те замениха карбуратора с инжекцион от няколко поколения,многоточково впръскване,двувалови, сега променливо газоразпределение и изкарване на много коне от малка кубатура без турбина-110 к.с. от 1.4 бензинов двигател ,100 к.с. от 1.4 двигател ит.н. стойности ,които никой дизел не би постигнал никога без наличие на турбина.Прочети за двойното впръскване в Lexus LS430 i LS 600h ,много е интересно като технология и ефект .Не слуайно Lexus LS430 i LS600h са най-икономичните лимузини от висок клас .И това всичко през последните 25 години.И като заговорих за турбина,Фолксваген на скоро представиха един чудесен двигател 1.4TSI/140 k.s, 170 k.s./ от 1.4 бензин след като монтираха компресор.Във всички тестове показват ,че Голф5 с 1.4 TSI/170/ 6 скорости е по-бърз и пъргав от 2.0TDI/170k.s./ 6 скорости.Ако се вгледаш ,като говорехме за КПД,да ,на дизела е по-високо,но по-важно е каква мощност можеш да изкараш от обем.Дизелът въпреки по-голямото си КПД,което само му помага да е по-икономичен, не може да се сравни с бензинов мотор ,когато говорим за мощност и вървене от кубатура.Примерът го дадох горе.Няма такъв дизел ,който от 1.4 кубатура да прави 170 коня и да върви толкова колкото бензиновия 1.4 TSI на VW. Винаги съм казвал,че дизелът е един компромис-Компромис с шума,компромис с по-скъпата му поддръжка,компромис с по-тежкия двигател на предната ос,компромис с по-нискокачествено гориво от бензина-Нафта,компромис с ускорението заради турбо-дупката, компромис в ускорението в повечето случаи с аналогичен като мощност бензинов мотор и т.н..
Дизелът за последните 10 години прави впечатление, затова защото преди 15 години дизелът беше ужасно тромав,пушещ и не палещ понякога сутрин през студени зими двигател.Последното не е преодоляно на 100% и при модерните дизели именно поради некачественото гориво,кето използват -Нафта,която за разлика от бензина има сериозни проблеми с ниските зимни температури-под -15 -20 градуса и надали някой в Русия,която е огромен пазар купува дизел или по скандинавските страни,колкото и модерен да е той,хем че там имат специална нафта за ниски температури.
За последните 10-15 години на дизела му ръгнаха турбина,увеличиха му налягането на впръскване ,сложиха му 16 клапана и той стана по-бърз,по-икономичен съответно,но със саждите до ден днешен не могат да се справят и не могат да ги елиминират именно заради принципа на работа на дизела,т.е. те се опитват да пречистват мръсен и замърсяващ двигател,докато Тойота изкараха чиста хибридна технология,която не изисква пречистване.Тук бих запитал кой е по-глупавия и кое е по-логичното,съответно кое има бъдеще и дългосрочна перспектива.
2.) Относно въртящия момент.Не случайно казах,че дизелът е необходим при тежкотоварните превози-камиони,самосвали,трактори,не защото има нещо лошо,а защото там той е полезен заради въртящия си момент,там се носят тежки товари и никой не се надбягва.Но когато говорим за леки коли ,при които се гледа пъргавина,ускорение,т.е. първостепенен показател конски сили, защото въртящият момент без конски сили не ти дава вървене,той ти дава влачене на товари,но не и пъргавост и бързо ускорение.Защото една Тойота Селика има 192 коня и 180 НМ върт. момент,но тя е кола с време 7 секунди 0-100. При Ферари също конските сили са повече от Върт.момент.Във Формула 1 също се гледа не въртящ момент,а конски сили,защото те правят колата бърза.,а върт.момент дава възможност за мъкнене на товари,става за влекач,но за кола на мен не ми харесва.Който иска ,купува дизел,все пак е икономичен.
Така че като говориш за ултраспортния двигател на Тойота,погледни и ултраспортните двигатели на Ферари и т.н.,че и там се залага не на въртящ момент,а на конски сили.Всички ултра спортни коли имат повече конски сили,по-малко въртящ момент или конските сили и върт.момент са почти изравнени.
П.С. 1.9TDI 2.0TDI помпа-дюза на Фолксваген дърпат мълниеносно между 2000-3500 об./мин. и са дотам,по-тесен оборотен диапазон и по-некултивиран дизел не бях карал,изключваме изобщо вибрациите и ужасяващото тракане,особено на празен ход. Всеки си прави сметката кое му харесва и кое не и какви са му приоритетите. След като знам как работи японски бензинов мотор на Тойота 1.3 12 клапана без вибрации и уникално тихо,дали бих харесал дизел на Фолксваген,който вибрира и трака като простинал кон.Новите VVT-i работят в пъти по-шумно от старите бензинови двигатели на Тойота с ангренажен ремък.Чувал съм,по-точно не го чух, как работи MR2 1.6 16v/ първа генерация, 1989-та година/ преди време и мога да кажа,че това е една от най-безшумните коли,безшумна,без вибрации,все едно не е запален двигателя.Как би ми харесал Фолксваген дизел след това?!Никак.

Публикувано на: 13 Юни 2008 17:51
от jingo
тЕМАТА СЕ ОКАЗА МНОГО ИНТЕРЕСНА,ПОНАУЧИХ ФАКТИ РАЗНИ ! ЩЕ СИ ОСТАВЯ ЗА СЛЕД ВЕЧЕРЯ ТЮВА,ЧЕ ТР ДАСИ ХОДЯ ! ЗА УСПОКОЕНИЕ ИСКАМ ДА ВИ ПРЕДЛОЖА ДА ХВЪЛИМ ПО ВЪДИЦА,ЧЕ САФРИДА ДАВА МНОГО ! :thumbsup: И ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ,ЧЕ ИСТИНАТА Е НЯКЪДЕ ТАМ ! wacko.gif

Публикувано на: 13 Юни 2008 18:00
от LEXUS
Радвам се,че поне на един човек му е било интересно. smile.gif

Публикувано на: 13 Юни 2008 19:39
от jingo
Искам да добавя ЛЕХУС относно Русията ! Там през зимата като се види прогнозата,че ще е мн студено ,под -/минус/20-25 градуса,пичовете не ги гасят по седмица две и даже да им е на "халяво"/както казват/ нафтата,сещай се кой спи в лекотоварните ,а и не само автомобили !

Публикувано на: 13 Юни 2008 19:41
от rudolf
лексус: примера за въртящия момент на дизелите на фаг- ти го дадох по повод коментара ти че подценяваш дизела,,,прочети само моделите обурудвани с ФАД тди:
VW Golf, VW Touran, VW Jetta, Škoda Fabia, VW Polo ,VW Passat and Passat Wagon since 2005, possibly VW Tiguan, Audi A3 (8P), Audi A4 (B7), Audi A6 (B6), SEAT Leon, SEAT Altea and XL, SEAT Toledo, Skoda Octavia, Dodge Caliber, Jeep Compass, Mitsubishi Grandis, Mitsubishi Outlander, Chrysler Sebring sedan, Chrysler Sebring (convertible), Dodge Avenger

определено се монтира като масова серия ,а не на само на отявлено спортни модели, ясно е че нема много обороти,но искам да те питам двигателя койо коментираш Тойота Селика има 192 коня и 180 НМ върт. момент как ми идвя диаграмата на 2000-3000 оборота?? или сега вече гледаме пик???
само пак да подчертая че тди вади въртящия по над 300 нютона на 1900 оборота и макс коне на 4000,,,,мисля че за всекидневна кола това е по нормално от 8000???


не ми се кометира феррари на фона на http://en.wikipedia.org/wiki/Buggati_Veyron http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#R8_TDI_Le_Mans
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#Specifications
а и порше също е от фаг-групата

не ми се сравняват коли които няма никакви впечатления...фолгсваген като цяло започват да мотират турбини с цел КПД и екологични норми, без това да повлиае на динамиката на автомобила,,,заменят бензиновите си мотори през края на 90сете 2.0 16в моторите с 150 коня,,,с 1.8 турбо 20в,,,пак 150 коня,,и 1.8 20в 125 коня,,,това не е тунинг. европа към края на 90сете разбира смисъла на прилагането на компресори в масовите ,ежедневни автомобили,,,което не би трябвало да те кара да ги сравняваш с 2.0 разпилени атмосверки,,

иска ми се да споделя с теб: че в бг условията, дизел с читав акумулатор, дюзи ,подгревателни свещи и компресия-- пали без проблем до -20,,,лично през моя живот, не ми се е случвало да имам нужда от кола и да е било над минус 20,,,
глобалното затопляне,ме кара д амисля-че и за вбъдеще -няма д ами се случи...
не ми се кометира,ако си с кофти нафта или бензин,,ако дизела или бензиновия двигател не са в ред,,,ако стане космичната нула-какво би станало....


относно развитието на бензиновия двигател с двувалка:
http://en.wikipedia.org/wiki/DOHC#History
http://en.wikipedia.org/wiki/VVT#History
но приемам че покрай това и електрониката се развива и той,,нормално,,,само да ти кажа че 100 коня на литър заводско при бензинови двигатели са преминати още в началото на 80десете при мотоциклетите,и при тях си е стандарт от 25 години, при тях си е стандарт екзуп,,индивидуално хранене,сгъстяване,,4-(5) клапана,,по големи валове,,,,,,и авто- производителки сами си решават кога колко кончета бонус да отпуснат,,,не е само въпрос на технологий,,а vvt и електроника-помагат на колата да стане пригодна за градско каране- от което ти си толко възмутен за FAG

Публикувано на: 13 Юни 2008 19:50
от Uncle Dido
Лексус - worthy.gif worthy.gif worthy.gif И да исках, нямаше да мога да го обясня по - добре! Прав си - всеки има право да кара каквото си поиска. Аз за толкова години имах достатъчна база за сравнение, е, най-после намерих МОЯ автомобил. Така че, опитите да бъда убеждаван в противното ще бъдат увенчани с неуспех!

Публикувано на: 13 Юни 2008 20:12
от rudolf
Fido Dido написа:Лексус - worthy.gif worthy.gif worthy.gif И да исках, нямаше да мога да го обясня по - добре! Прав си - всеки има право да кара каквото си поиска. Аз за толкова години имах достатъчна база за сравнение, е, най-после намерих МОЯ автомобил. Така че, опитите да бъда убеждаван в противното ще бъдат увенчани с неуспех!
е страшно обяснение от което рабрах:
1.че на тойота бензиновите двигатели са по балансирани и безшумни от на тди на фолксваген,,,
2. че в бг мрежата се продава некачествена нафта
3. че масовия дизелов двигател не е проектиран за спортни цели
4. че тойота се чупи два пъти по малко,и плащаш 4 пъти повече за частите
5. че атмосверните коли компенсират ниския въртящ момент с обороти,,
6. че ферари и формула 1 имат много коне....

:thumbsup: напълно подкрепям и аз

Публикувано на: 13 Юни 2008 20:17
от Uncle Dido
tooth.gif tooth.gif Рудолф, по-добре късно, отколкото никога!! tooth.gif tooth.gif :scratch: :cheers: