Страница 60 от 60

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 18 Юли 2025 19:16
от zorbata
Пак се отплеснахте!

п.п. не напразно се нарича - трансформаторно масло!

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 18 Юли 2025 19:54
от Hursa
Може скоро да започне да се нарича и масло за ел автомобили, както и масло за мощни зарядни станции.

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 26 Юли 2025 00:09
от BOz
BOz написа: 23 Май 2025 23:17Значи имам за цел да вляза в 7-те, някой ден.
Днес успях да вляза за първи път в 7-те с разход от 7.9. tooth.gif

Бях я оставил за 9 дни да почива докато почиваме и ние.
През първите 2 дни поддържането на заряда си е на всеки 4 часа. След това е точно веднъж на 24 часа:

Изображение

Изображение
mirott написа: 16 Юни 2025 11:16 Това можеш да го промениш с оригинална диагностична програма. Има минимум и макс. В момента е на заводски настройки, демек макс.
Бях в Хюндай. Говорих с техник, който отрече да има такава възможност. Нямам достъп до оригинална диагностика, за да го потвърдя лично.

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 26 Юли 2025 10:35
от mirott
Мой познат го прави при хакер, който се занимава с чипове и такива неща. От него знам, че разполага с платени оригинални програми на много марки. В Люлин е някъде. Официалните освен филтри и масла друго не могат да извършват. Не, че последните не са под въпрос колко са адекватни...

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 01 Авг 2025 23:26
от BOz
От досегашните зареждания при 230 волта и 10 ампера, излиза обща загуба между 19% и 21%. Средно около 20%.

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 14 Авг 2025 22:25
от Filbor
BOz написа: 13 Юли 2025 20:10 Въпросът ми е дали софтуерно е направен да показва в негативна стойност
Нулирах го след тунела Траянови врата в посока Пловдив. Бях със 110 км/ч и по нанадолнището моментния разход беше отрицателен. Въпреки това средната стойност (след чертите --.-) започна да показва стойности между 3.4 и 4 кВч/100км.

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 14 Авг 2025 22:45
от BOz
Странно защо показва положителна стойност, а не поне 0/100

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 15 Авг 2025 00:13
от slowtraveler
Вероятно защото колата все пак черпи някаква енергия, която не може да се компенсира изцяло от регенерирана енергия (иначе колата би намалявала скоростта прекалено интензивно по надолнището)..

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 15 Авг 2025 18:25
от BOz
Ако спускаш "по инерция" и колата регенерира някаква енергия, със сигурност ще е повече от консумацията на колата.
Ако да кажем с климатик, който е в режим на поддържане на температурата, общата мощност не надхвърля 1 кВт. А тази регенерираща енергия е далеч от интензивно намаляване.
Като пример - ако си караш колата със 60 на 5-та скорост и отпуснеш педала на газта по равно, усещането за намаляване генерира около 5-7 кВт енергия. А това нито е интензивно, нито и при спускане. Ако спускаш Вакарел със 100 и зададеш да поддържа тази скорост, генерира над 15 кВт. За усещане на интензивно (не голямо) намаляване по нанадолнище, си отиваш на десетки киловата.

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 16 Авг 2025 09:49
от Filbor
Може да има и козметичен дефект и борд компютъра да не отчита правилно. И са си казали, че много малка бройка шофьори ще обърнат внимание и заради това няма да се оправя tooth.gif
Ето един пример: Ако външната температура падне до +3 градуса ще излезе съобщение за възможност от заледяване. Е да, ама сме зимата и навън е минус 4 градуса. Тръгвам с колата и нямам никакво предупреждение. Такава е температура по целия път. Но влизам в тунел. Явно температурата започва да се покачва и хоп стана -3 градуса и ето съобщението за заледяване излиза :) . После излизам от тунела пак -4. След това бях паркирал навън за малко, където си остава -4 и после тръгнах да си влизам в гаража. Докато паркирам стига пак -3 градуса и ... бам - пак същото съобщение tooth.gif

Следователно горната ситуация може да са реално отрицателните показания, но без минуса пред цифрите tooth.gif

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 16 Авг 2025 15:22
от mapamop
Дъртия допотопен Авенсис на диагностика, според ELM327 си подава разни моментни разходи от рода на примерно 1.8/100 до 3.1-3.3/100 които бордкомпютъра са си директни нули. Май най-малката стойност за моментен разход да беше или 3.3 или 3.5 на дисплея, но със сигурност не видях 3.0/100км Мисля че не е изключено и тук да са спестили от "цифрова изчислителна мощ" и да му идват много данните, или просто логиката - било кабелна или изчислителна да не позволява да ти ги сметне брояча. Знам че има 20 години, 3 планини и 4 морета разлика между Авенсиса и Кона-та.