Страница 57 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Дек 2020 18:06
от slowtraveler
А с каква скорост? И все пак изясни ли си как се изчислява моментния разход? И защо при ниска скорост разходът може да е и над 1милион литра/100км..

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Дек 2020 19:22
от Chuk Spleskanovski
Около 50 може би.
Защо кажи

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Дек 2020 20:08
от Toshiro
offtopic.gif
slowtraveler написа: 28 Дек 2020 18:06как се изчислява моментния разход?
Би трябвало да е "граница на (функция на изразходените литри гориво с аргумент време)*100/(функция на изминати километри с аргумент време), когато времето клони към 0. :D

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Дек 2020 22:34
от slowtraveler
► Виж съдържание

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Дек 2020 22:48
от BOz
А аз пък разбрах, че по-скоро човекът просто сподели, че батерията е пълна пък ДВГ-то работило, не се индикирало на дисплея според други, че ДВГ работи и като опорна точка на мнението му той просто даде за ориентир моментния разход като такъв, без значение точно какво показва реално.
И стана тотално различен разговор от същността на въпроса.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 29 Дек 2020 08:34
от bigchicken
Снощи мойто говедо остави температурата на антифриза да падне под скалата и запали двигателя чак когато батерията отиде на половина... Хубаво зареди и подгря точно на влизане в гаража... Неведоми са пътищата хибридови :)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 29 Дек 2020 16:24
от strahomen1
Chuk Spleskanovski написа: 09 Дек 2020 14:21 Като се повдигна въпроса относно навигации и ъпдейти ,и аз да попитам да не отварям нова тема:
Някой познава ли човек ,който се занимава и може да ми ъпдейтне навигацията ( за Приус 3 става въпрос), имам карта на България.
Има ли изобщо вариант да се ъпдейтне извън Тойота!?

Става въпрос за София и региона

В Toyota не ми се ходи по знайни причини
Колега,Аз съм доволен от един пич в Пловдив.Преди 3 години ми качи тогавашната актуална карта.Излезе ми 250лв и около 3 часа време.Ако не си е сменил номера е 0898476047.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 29 Дек 2020 19:15
от Chuk Spleskanovski
[/quote]
Колега,Аз съм доволен от един пич в Пловдив.Преди 3 години ми качи тогавашната актуална карта.Излезе ми 250лв и около 3 часа време.Ако не си е сменил номера е 0898476047.
[/quote]

Благодаря колега, но търся човек в/около София
BOz написа: 28 Дек 2020 22:48 А аз пък разбрах, че по-скоро човекът просто сподели, че батерията е пълна пък ДВГ-то работило, не се индикирало на дисплея според други, че ДВГ работи и като опорна точка на мнението му той просто даде за ориентир моментния разход като такъв, без значение точно какво показва реално.
И стана тотално различен разговор от същността на въпроса.
Именно

На място( при студ.кола) естествено ,че моментния разход подминава и 10-ката, ставаше въпрос за в движение ...леко,кротичко движение...
Струва ми се ,че темата няма конкретен отговор :D така че да я оставиме,а?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 29 Дек 2020 21:50
от Krachunov
Както по - рано писах, за да работи двигател може да има много причини:
1.Температура на двигателя - маслото
2. Температура на охладителната течност - за парно предполагам и не само
3. Заряд на батерията
Предполагам има още параметри поради които да работи. Изобщо нивото на батерията не изчерпва защо би работил двигателя.
Лятото в жегата ако караш на отворени прозорци или не пускаш климатик може да караш на двигател въпреки заредената батерия, защото системата не пуска хибрида за да не прегрее батерията.. Не знам дали е възможно да направиш такава сауна в колата зимата, че на хибридната батерия да и е топло, нали въздуха за охлаждане го взима от купето.
Може би е добре и това да се обмисли като потенциална причина... прегряването на батерията

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 30 Дек 2020 12:40
от Chuk Spleskanovski
Интересно:
Само че средният разход го дават в MPG
3F10CE98-5DF0-4F28-9BCC-B0812B10AF59.jpeg
3F10CE98-5DF0-4F28-9BCC-B0812B10AF59.jpeg (194.05 KiB) Преглеждано 2478 пъти
FEDA8DD4-222A-4613-A807-A4F76DCD1270.jpeg
FEDA8DD4-222A-4613-A807-A4F76DCD1270.jpeg (165.88 KiB) Преглеждано 2478 пъти
853B9FAB-045F-4ED6-B3F2-D098CAF44057.jpeg
853B9FAB-045F-4ED6-B3F2-D098CAF44057.jpeg (229.4 KiB) Преглеждано 2478 пъти
BFF3AD5A-11A2-43BB-9BE1-E55A066CA6B9.jpeg
BFF3AD5A-11A2-43BB-9BE1-E55A066CA6B9.jpeg (277.56 KiB) Преглеждано 2478 пъти
79FC7490-F3C0-409E-B561-AB88707FD7D9.jpeg
79FC7490-F3C0-409E-B561-AB88707FD7D9.jpeg (272.8 KiB) Преглеждано 2478 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 20 Яну 2021 11:41
от BOz
centil написа: 21 Дек 2020 12:06 Аз я държах около 6 месеца след като почнада бийпка.
Днес умря. Значи при мен издържа 2 месеца след като започна да индикира за слаба батерия.
Общия ѝ живот е от 17.01.2018 до 20.01.2021 - 3 години и 3 дни (часове не съм записал). tooth.gif
Явно все на студено умира. Така и днес. Изкарах я топла от вкъщи и сработи. След това 10 минути навън на студено и отказа тотално. Електрониката на ключа явно спира, когато волтажа на батерията падне на 2.90 волта.

п.п. С най-скъпата батерия на пазара изкарва 3.6 години. С най-евтината - 3 години. Не си заслужават 6 пъти по-скъпа батерия за 20-30% повече издържливост. Следваща смяна за Коледа, 2023-та. :whistle:

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 21 Яну 2021 09:14
от centil
Аз замених поставената във Франция от завода след 49 месеца употреба. Можеше сигурно и още да изкара, понеже практически дистанционното никога не стои на студа, но реших да си спестя мрънкането.
Купих 2бр Panasonic Lithum Power CR2032 за 2,79€.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 21 Яну 2021 09:55
от BOz
centil написа: 21 Яну 2021 09:14 Купих 2бр Panasonic Lithum Power CR2032 за 2,79€.
А аз 6 броя от Лидъл за 1.5€.
8 опаковки. Не са само за Приуса, ако се чудиш.tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 21 Яну 2021 10:31
от Mcl
BOz написа: 21 Яну 2021 09:55
centil написа: 21 Яну 2021 09:14 Купих 2бр Panasonic Lithum Power CR2032 за 2,79€.
А аз 6 броя от Лидъл за 1.5€.
8 опаковки. Не са само за Приуса, ако се чудиш.tooth.gif
В първия момент помислих че, ще подсилваш батерията на приуса. tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 21 Яну 2021 11:01
от centil
BOz написа: 21 Яну 2021 09:55
centil написа: 21 Яну 2021 09:14 Купих 2бр Panasonic Lithum Power CR2032 за 2,79€.
А аз 6 броя от Лидъл за 1.5€.
8 опаковки. Не са само за Приуса, ако се чудиш.tooth.gif
Гледай сега как ми развали деня, пак съм се минал.. tooth.gif Пък нали знаеш българина от какво най-много го е страх. :) :) :)
Даже и моите са само с 225 mAh - https://industrial.panasonic.com/ww/pro ... els/CR2032
докато лидълските са 230 mAh.
Да изкарат двете батерии общо още 6г и след това сменям колата. Че ако се наложи след това да се купува нов хибридна батерия..