Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Публикувано на: 25 Апр 2014 16:26
Ама едно е да дадеш 6000лв в ремонти за 5 години, друго е да дадеш 6000лв за един единствен ремонт, не мислиш ли? А Приуса няма ли и той двигател, или той е вечен?
И ако двигателя на БМВ-то се счупи, то цялата му карантия да смениш с чисто нова, пак ще е по-евтино от 6-те хиляди лева.
Да, турбото ако струваше 6к лева, или един инжектор да струваше 6к, или един маховик да струваше 6к и да нямаш алтернатива, то нямаше да карам дизел. Но предвид, че пазара е заринат от чисто нови части, а батерия за Приус няма дори една алтернатива, въобще не е коректно да се смята.
И пак да питам - Приуса няма ли и той двигател? Я, вероятността нещо да се счупи става двойна.
Също така всяка една част в двигателя се продава като нова. Ако се счупи клапан, сменяш клапан, както казаха. Ама може да отидеш и да си го купиш. Ама ако се счупи батерия, не може да си купиш просто нова клетка. Ако можеше да си купиш нова клетка, то тогава сравнението ти би било уместно. Просто все едно да се скъса един семеринг в двигателя и да ме карат да купувам целия двигател - точно това е сравнението, което казваш с твоите думи.
Защото нали знаеш едно основно правило - всяко нещо е толкова здраво, колкото най-слабата му част.
И на един въпрос ако може да ми отговориш - на колко Приуса си се возил. Защото все ми се струва, че може би дори не си се качвал на Приус, защото залагаш единствено на един собственик, че казвал, че неговия Приус не скърцал. Нека дойде в България, да покара 100к и тогава пак да си говорим. Една кола когато си е зле като изработка отвътре, тя си остава зле. Както и да я караш.
Ето, Приуса е здрав, защото нито един не ми каза да е сменял нещо по колата - всички говориха само едно и също - само масло и дискове и накладки са сменяни и това е. Ама скърцането не могат да го спрат. Това е качество и това е.
И ако двигателя на БМВ-то се счупи, то цялата му карантия да смениш с чисто нова, пак ще е по-евтино от 6-те хиляди лева.
Да, турбото ако струваше 6к лева, или един инжектор да струваше 6к, или един маховик да струваше 6к и да нямаш алтернатива, то нямаше да карам дизел. Но предвид, че пазара е заринат от чисто нови части, а батерия за Приус няма дори една алтернатива, въобще не е коректно да се смята.
И пак да питам - Приуса няма ли и той двигател? Я, вероятността нещо да се счупи става двойна.
Също така всяка една част в двигателя се продава като нова. Ако се счупи клапан, сменяш клапан, както казаха. Ама може да отидеш и да си го купиш. Ама ако се счупи батерия, не може да си купиш просто нова клетка. Ако можеше да си купиш нова клетка, то тогава сравнението ти би било уместно. Просто все едно да се скъса един семеринг в двигателя и да ме карат да купувам целия двигател - точно това е сравнението, което казваш с твоите думи.
Защото нали знаеш едно основно правило - всяко нещо е толкова здраво, колкото най-слабата му част.
И на един въпрос ако може да ми отговориш - на колко Приуса си се возил. Защото все ми се струва, че може би дори не си се качвал на Приус, защото залагаш единствено на един собственик, че казвал, че неговия Приус не скърцал. Нека дойде в България, да покара 100к и тогава пак да си говорим. Една кола когато си е зле като изработка отвътре, тя си остава зле. Както и да я караш.
Ето, Приуса е здрав, защото нито един не ми каза да е сменял нещо по колата - всички говориха само едно и също - само масло и дискове и накладки са сменяни и това е. Ама скърцането не могат да го спрат. Това е качество и това е.