Страница 53 от 160

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:12
от Rudy
Scott написа:Руди, не ми се спори, защо се правиш на луд. Ако се повреди клетка, докато са още нови нали батерията ще е в гаранция и ще ти я сменят цялата. Като се повреди елемент на 10г. батерия вследствие на wear and tear, в какво състояние ще са другите според теб?
Не аз се правя на луд. Края на гаранцията не означава края на ресурса на колата или някой от нейните компоненти. Да не би всички коли на които гаранцията е 3 год. да се разпадат след това? Имах предвид, че има опция да се подмени само дефектиралата клетка - Зависи от много фактори и ако останалите са здрави и в добро състояние - защо да ги сменям?!
Да не говорим, че могат да се рециклират. И сравнението с дюзите пак си идва на мястото - ако стойностите на едната дюза са влошени, каква е вероятността другите да са в норма?

Не искам да ме разбирате погрешно, няма технология или тип задвижване, което да е перфектно (бензин/дизел/газ/хибрид), но да се пише, че се очаква да се скапе веднага след изтичане на гаранцията е абсурдно - със сигурност все някога ще се повреди - въпрос на време е кога! Статистиката обаче засега говори в полза на приуса (вкл. батериите) ...

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:16
от Vesko
Rudy написа:но да се пише, че се очаква да се скапе веднага след изтичане на гаранцията е абсурдно - със сигурност все някога ще се повреди - въпрос на време е кога!
Личната ми статистика говори друго. До сега на 3 автомобила след като им изтече гаранцията почти веднага ми сменят нещо по предните амортесьори (най-често самите тях, и един път лагерче). Само с последният автомобил ми смениха задните по гаранция, но има още една година да проверя статистиката за предните punk.gif tooth.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:17
от Rudy
Vesko написа:
Rudy написа:но да се пише, че се очаква да се скапе веднага след изтичане на гаранцията е абсурдно - със сигурност все някога ще се повреди - въпрос на време е кога!
Личната ми статистика говори друго. До сега на 3 автомобила след като им изтече гаранцията почти веднага ми сменят нещо по предните амортесьори (най-често самите тях, и един път лагерче). Само с последният автомобил ми смениха задните по гаранция, но има още една година да проверя статистиката за предните punk.gif tooth.gif
От двата хибрида дето имаш - нещо по хибридната система да е пипано?

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:18
от LEXUS
Аз не знам , ти наистина ли не четеш какво ти се пише, или просто обичаш да си налагаш мнението?

Дюза за 480 лв. е рециклирана дюза. Всички части ги смяташ не от официалния представител на БМШ,а батерията на Приус я смяташ от официалния представител.

Турбината ти в БМВ е 3200 лв. и съединител 800лв. са ти 4100 лв. 6 дюзи на извънземния дизел са ти 5000лв. по цени в Дару Кар. На какъв се правиш, на недоразбрал ли? батерия напълно изправна за Приус можеш да купиш за 500$, а от Тойота е 6000лв. Кое е по-евтино?

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:21
от Vesko
Rudy написа:
Vesko написа:
Rudy написа:но да се пише, че се очаква да се скапе веднага след изтичане на гаранцията е абсурдно - със сигурност все някога ще се повреди - въпрос на време е кога!
Личната ми статистика говори друго. До сега на 3 автомобила след като им изтече гаранцията почти веднага ми сменят нещо по предните амортесьори (най-често самите тях, и един път лагерче). Само с последният автомобил ми смениха задните по гаранция, но има още една година да проверя статистиката за предните punk.gif tooth.gif
От двата хибрида дето имаш - нещо по хибридната система да е пипано?
Сонди по изпускателната система на 450х (май всичките вече ги смениха по веднъж). На другият има рецалл за инвертор, при едно ПТП ЕКУ-то на волана и май нещо дребно по хибридната система (ама не съм 100% сигурен)(а да някакъв радиатор май), акумулатора (12В, ама след 3месеца престой в сервиза. преди това си работеше ок)

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:22
от LEXUS
Изброил части внос от целия свят за да е по-евтино за бмв-то му,но батерията за Приус я гледа само цената в Тойота. Която цена не е 8000лв,а 6000лв! Колкото струват в Дару Кар турбината му и съединител за БМВ-то, без да броиме другите му ремонти по тая кола. Егати сметките шанаджийски само си само да се изкара прав.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:27
от LEXUS
Също така се спомена вече,че може да се смени само модул от батерията,а не цялата батерия.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:32
от Rudy
Vesko написа:Сонди по изпускателната система на 450х (май всичките вече ги смениха по веднъж). На другият има рецалл за инвертор, при едно ПТП ЕКУ-то на волана и май нещо дребно по хибридната система (ама не съм 100% сигурен)(а да някакъв радиатор май), акумулатора (12В, ама след 3месеца престой в сервиза. преди това си работеше ок)
Имах предвид, нещо, което не си строшил ти!

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:35
от Rudy
BOz написа:Така както и да ги смятам, нещо не мога да ги изкарам 20к лева, а ги изкарвам по-малко от колкото струва една батерия за Приус, баси. laugh.gif
Щото смяташ като келнер на пияни англичани на Слънчев бряг!
Нито турбината, нито дюзите са ти нови, а рециклирани! Значи да рециклираме дизеловите части може, ама на хибрида батерията - не?! mad.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:37
от Vesko
Rudy написа:
Vesko написа:Сонди по изпускателната система на 450х (май всичките вече ги смениха по веднъж). На другият има рецалл за инвертор, при едно ПТП ЕКУ-то на волана и май нещо дребно по хибридната система (ама не съм 100% сигурен)(а да някакъв радиатор май), акумулатора (12В, ама след 3месеца престой в сервиза. преди това си работеше ок)
Имах предвид, нещо, което не си строшил ти!
Ааааа сондите не съм ги строшил аз :thumbsup: А и другите неща не бях аз, а прелият пред мен неправилно tooth.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:52
от BOz
LEXUS написа:Също така се спомена вече,че може да се смени само модул от батерията,а не цялата батерия.
Също така може да смениш и само разпръсквач за 100лв на дюзата, а не цялата дюза, нали?
Също така може да купиш втора употреба дюза за 50лв, а не нова, както предлагаш да смениш само модул от вече тръгнала да умира батерия. Да, страхотно предложение, направо великолепно. За жалост това ще стане и не може да го спреш, защото това ще бъде единствената алтернатива в България, защото никой просто няма да купи чисто нова батерия, никога.

Аз казах, аз не знам от къде може да се купи батерия, която да е чисто нова. Ако ти знаеш, сподели. Защото тази за 800$, които се споменават са само със замяна на дефектиралата клетка, дори и една да бъде. Това си е обир, от моя гледна точка.
И да, точно защото проучвам пзара, то намирам търговци, които продават по-евтино от официален дилър в България. Това за теб ако е лошо, за мен не е. Парите са си мои и лично аз преценявам на кой да ги дам. За това пак ще го кажа - покажи ми търговец, който шипва до БГ чисто нова батерия, за да видим колко струва. Както виждаш на мен въобще не ми пречи да пазарувам извън България.

Ако ти знаеш от къде може да се купи чисто нова батерия за Приус, на невероятната цена от 800$, сподели. Аз утре ти давам парите за нея и отивам да купувам Приуса. Ама ти казвам първо да се подготвиш, а тогава да говориш.
Защото аз лично съм изкарал не малко безсънни нощи в търсене на тази информация и ти казвам - не може да внесеш нова батерия от САЩ. Просто не може. Освен ако не намериш някой познат, да я купи локално в САЩ и да ти я прати той. Аз не мога да го направя това. И пак в крайна сметка под 6000лв няма да излезе, защото просто няма да върнеш старата батерия, след това ще платиш задължително ДДС и мито. И накрая туко виж дори ти излезе по-скъпо от колкото да си я купиш от тук.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 22:58
от Rudy
BOz написа:...дрън-дрън...
"Пази боже, сляпо да прогледа"

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 23:01
от LEXUS
BOz написа:
LEXUS написа:Също така се спомена вече,че може да се смени само модул от батерията,а не цялата батерия.
Също така може да смениш и само разпръсквач за 100лв на дюзата, а не цялата дюза, нали?
Също така може да купиш втора употреба дюза за 50лв, а не нова, както предлагаш да смениш само модул от вече тръгнала да умира батерия. Да, страхотно предложение, направо великолепно. За жалост това ще стане и не може да го спреш, защото това ще бъде единствената алтернатива в България, защото никой просто няма да купи чисто нова батерия, никога.
Можеш, но турбината я сменяш цялата,както и съединителя.
Модулът можеш да го смениш - тоест проблемната клетка, което не означава,че и другите са проблемни.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 23:03
от LEXUS
BOz написа: Аз казах, аз не знам от къде може да се купи батерия, която да е чисто нова. Ако ти знаеш, сподели. Защото тази за 800$, които се споменават са само със замяна на дефектиралата клетка, дори и една да бъде. Това си е обир, от моя гледна точка.
Кой ти каза,че за 800$ е замяна само на дефектиралата клетка. За 500$ взимаш напълно рециклирана батерия. Точно както си купуваш рециклирани дюзи и турбина,които обаче ти излизат по-скъпо!

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 24 Апр 2014 23:05
от LEXUS
BOz написа:
LEXUS написа: И да, точно защото проучвам пзара, то намирам търговци, които продават по-евтино от официален дилър в България. Това за теб ако е лошо, за мен не е. Парите са си мои и лично аз преценявам на кой да ги дам.
Където искаш си давай парите, това е твой приоритет, разбира се, стига да не натрапваш сравнения,които са неадекватни.