Икономичен автомобил ли е Prius?

Публикувай отговор

Какво мислите по въпроса?

Да
110
51%
Не
25
12%
Зависи от шофьора
80
37%
 
Общо гласове: 215

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Rudy » 24 Апр 2014 11:02

BOz написа:на моето БМВ съм с чисто нова турбина, чисто нова силова част - маховик, съединител, лагери кардан, тампони диференциал, тампони на двигател и скорости (всички), нови (заводски рециклирани) дюзи, всички гарнитури по двигателя са ми сменени и всичко това ми струва по-евтино от една единствена батерия на Приус.
Имам един съсед с дизелов пасат и 4 нови дюзи, маховика и съединителя (оригинални) с работата дотук е 5500 лв. Сега ще рециклира турбината за да успее да го разкара (на голяма загуба), че и кутията е от 'убавите... Та викаш на БМВ е по-малко? Ние тук никога не сме поддържали, имали, карали други марки?! Като сравняваш цени сравнявай адекватно - щом цитираш цени от официалния дилър на Тойота, що не напишеш на дилъра на бавареца?

Да обобщим темата - приуса харчи много, трака и скърца (повече от дачия логан), направен е с калпави материали, ако се кара с препоръчаното от производителя масло се скапва ДВГ, пък батериите се скапани още на 5-тата година (колата заради, която пусна темата), и все таки Приуса е една от най-надеждните според повечето класации. stupid.gif
Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3770
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от LEXUS » 24 Апр 2014 14:41

Както вече споменах такива детски изводи като на колегата боз, са некоректни. Качва се в таксита, които се карат като служебни коли денонощно, бързат за адреси през дупки,абе служебна кола, и сравнява с лично БМВ. Абсолютна детинщина. После заявява ,че батериите на Приус ен били здрави, не били,ама са здрави и нямат проблеми поне 500 000км. при таксиметровите компании. Гледа цена на батерията в Тойота,а смята цената на ремонтите по дизеловото БМВ не по цени в Дару Кар. Айде ако обичаш тия простотии да си ги говориш на някои инфантилни хора! Не си уцелил кого да убеждаваш,нито форума.


Всъщност по-здрава кола от Приус няма да намериш на пазара. За дизелови бмв-та,които тракат на по 150 000км и това лично ползване с пластмасови табла не ми се коментирса,а цената на ремонтите им с оригинални части е такава,че направо трябва да ги върнеш за скрап,поне тежат особено дизелите.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3770
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от LEXUS » 24 Апр 2014 14:53

Ето да се образоваш малко относно Приус:

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1585544

Цената на бетриите е 6000лв,а не 8000лв.,а батерията не отказва изведнъж,а може да работи на 80-90% от потенциала си, което не е проблем.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Not_active_user_1 » 24 Апр 2014 15:00

BOz написа:...А и в този случай не мога да се премира да заменя БМВ-то за Приус-а и за това целта беше да заменя колата на жената. biggrin.gif
Баси къв си гаден! Ти тая жена хич не е обичаш явно и искаш много бързо да се отървеш от нея. Да и купиш Приус, който скърца, хлопа, некачествени материали, скапана батерия и само забрави да споменеш за педала на газта, който заяжда и ускорява колата. Там е явно ключа на палатката и по този начин искаш да се отървеш от бедната женица... tooth.gif
BOz написа:И да, на стар дизел могат да се счупят много неща. И да, да оправиш маховик, дюзи, съединител, турбина и още каквото се сетиш ще излезе по-евтино от колкото да купя една единствена батерия за Приус. Просто цената да притежаваш Приус, който може да умре, а той ще умре със сигурност ако не днес, то в следващите 1-2-3-4 години. Ама поне знаеш със сигурност, че ще умре.
И да, турбината и тя може да умре, но не ми струва 8к лева, нали?
Поискай помощ от приятел!Влез в http://www.ebay.com/ и много бързо ще установиш, че говориш големи тъпотии! Кеф ти каквито батерии искаш на доста по-ниска от цената за която споменаваш. А ако трябва да сме точни за цените, които говориш ще си сложиш кит батерии и Приуса ти ще стане плъг-ин и бедната женица, която искаш явно да затриеш ще си бръмчи из градО само на електроенергия. tongue.gif :whistle:
BOz написа:И да, на моето БМВ съм с чисто нова турбина, чисто нова силова част - маховик, съединител, лагери кардан, тампони диференциал, тампони на двигател и скорости (всички), нови (заводски рециклирани) дюзи, всички гарнитури по двигателя са ми сменени и всичко това ми струва по-евтино от една единствена батерия на Приус. И всичко това съм сменил само за да карам изряден автомобил, Единствено съединителя се предаде, ама мира не ми дава да знам, че колата ми може би не е перфектна. Като се разглобява, то се сменя всичко и това е.
Ама ти по туй баварче нищо не си сменил, като гледам. Баси яката кола дето имаш и толкова тънко да ти стъпва с турски чаркалаци сменени при кварталния майстор си е жива далавера. Абе кво се занимаваш с хибриди, дето майстора ще ги гледа, като индианец пишеща машина. Я заложи на сигурното и вземи още една баварка да ти е мирна главата! tooth.gif
BOz написа:...
Да беше 1000-2000-3000 лева дори, ОК. Ама искам да видя един единствен в България, който като му умре батерията, да отиде в Тойота и да даде 8к за новата батерия.
Искаш да видиш някой в БГ с умряла батерия, ама като няма такъв би трябвало да се замислиш, дали толкова бързо умират! Я сега изприпкай при дилъра на БМВ и ни сподели колко струва това, което си сменил! Калкулирай всичко и виж дали цената няма да е колкото цял Приус барабар с батерията за резерва. laugh.gif
BOz написа:Вече съм се свързал и с едни рецклировчици от Англия, който да ми предоставят нови клетки дори, за да сменя ако някоя се предаде. Ама както казах мира няма да ми даде, да отворя батерията, да ѝ сменя само една клетка и да знам, че другите са стари. ...
Ама чак в Англия си отишъл да се свързваш. Баси! tooth.gif Влез в http://www.ebay.com/ без да се свързваш с някой, че може да стане късо от батериите! stretcher.gif
Ще ти разкажа нещо и ако намериш връзка с глупостите, дето бръщолевиш ще е много добре. На времето имах уокмен Панасоник. Купих си го с 4 батерии от същата марка, които се презареждаха. След 2-3 г. една от батериите даде фира. Просто се разду и повече не можеше да влезе в уокмена, а и при замерване с мултицет се оказа, че е сдала багажа. Отидох и си купих 1 батерия без да изхвърлям всичките, както е по твоята сбъркана логика. Още няколко години карах със същите батерии, докато уокмена излезе от употреба и дойдоха дискмените. Та и твоята работа е така. Като искаш вместо батерии сменяй и ДВГ, но това няма нищо общо с нормалната логика. smile.gif

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Scott » 24 Апр 2014 15:05

LEXUS написа:...Айде ако обичаш тия простотии да си ги говориш на някои инфантилни хора! Не си уцелил кого да убеждаваш,нито форума...
LEXUS, с цялото ми уважение към теб, цитирането на изказвания от рода на
Оказва се, че акумулаторите издържат повече от очакванато, като в Щатите са регистрирани не един и два случая на хибридни тойоти и хонди, с пробег над половин милион километра без никакви грижи. При други случаи батериите, които са направени от свързани помежду си клетки, пък работят с 80-90 процента от капацитета, което не влияе особено на повишаване на разхода на гориво или на пробега.
навява инфантилност. Каква информация ни дава тоя брилянтен анализ от 24 Часа? Че в Щатите имаме три-четири (не един-два) случая с пробег над 500к км, а също и други няколко, където батериите са на 80-90% от капацитета си. Какво е обаче мнозинството от случаите не се казва, или може би аз съм забравил българския. Въобще цитирането на вестникарски бръщолевения, изсмукани из пръсти не помага на каузата 'Икономичен (и здрав) автомобил ли е Приус?'

Аватар
LEXUS
Мнения: 3770
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от LEXUS » 24 Апр 2014 15:06

Значи боз да отиде в Дару Кар и ако намери турбина за турбо-дизела си под 3500 лв. и дюзи под 1000лв. без нищо друго, да се похвали,ама по-добре във форума на бмв, тук във форума на Тойота за ремонти и части много не говорим.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Rudy » 24 Апр 2014 15:06

24chasa написа:Купувачите не се притесняват, че батериите могат да намалят капацитета си вследствие на навъртените километри или в най-лошия случай да излязат от строя напълно, защото колата няма да спре да върви, а просто ще разчита само на икономичен бензинов двигател.
То хубаво даваш четиво, ама нека да е вярно - ако се повреди хибридната система на приуса, въобще няма да запали ДВГ.
Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3770
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от LEXUS » 24 Апр 2014 15:10

Scott написа:
LEXUS написа:...Айде ако обичаш тия простотии да си ги говориш на някои инфантилни хора! Не си уцелил кого да убеждаваш,нито форума...
LEXUS, с цялото ми уважение към теб, цитирането на изказвания от рода на
Оказва се, че акумулаторите издържат повече от очакванато, като в Щатите са регистрирани не един и два случая на хибридни тойоти и хонди, с пробег над половин милион километра без никакви грижи. При други случаи батериите, които са направени от свързани помежду си клетки, пък работят с 80-90 процента от капацитета, което не влияе особено на повишаване на разхода на гориво или на пробега.
навява инфантилност. Каква информация ни дава тоя брилянтен анализ от 24 Часа? Че в Щатите имаме три-четири (не един-два) случая с пробег над 500к км, а също и други няколко, където батериите са на 80-90% от капацитета си. Какво е обаче мнозинството от случаите не се казва, или може би аз съм забравил българския. Въобще цитирането на вестникарски бръщолевения, изсмукани из пръсти не помага на каузата 'Икономичен (и здрав) автомобил ли е Приус?'
Мнозинството от случаите ни го казват германските технически прегледи,където Приус е по първите места по надеждност.

Цитирането на статия може да я интерпретираш както пожелаеш, но това е информация,която съвсем се припокрива и с други източници. Защо никой не е загрижен от ремонтите на дюзите и турбините при турбо-дизелите и техните цени,а има такива,които против фактите,че проблеми с батериите на Приус просто няма и са с репутация на много издръжливи, трябва да се опитва да убеждава хората в неща,които не са верни.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3770
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от LEXUS » 24 Апр 2014 15:11

Rudy написа:
24chasa написа:Купувачите не се притесняват, че батериите могат да намалят капацитета си вследствие на навъртените километри или в най-лошия случай да излязат от строя напълно, защото колата няма да спре да върви, а просто ще разчита само на икономичен бензинов двигател.
То хубаво даваш четиво, ама нека да е вярно - ако се повреди хибридната система на приуса, въобще няма да запали ДВГ.
Едно грешно изречение, прави ли цялата статия невярна?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Rudy » 24 Апр 2014 15:14

LEXUS написа:Едно грешно изречение, прави ли цялата статия невярна?
Бе доста повече от едно изречение - изглежда автора е доста запознат с дизелите:
Заради не особено доброто качество на нафтата у нас при пробег 150 - 200 хил. километра на дизеловите коли дюзите, смукателните клапани, а често и на цялото турбо плаче за смяна.
ама хал хабер си няма от хибридите!
Заводската гаранция на хибридната система доскоро беше 7 год.или 150000 км, сега е 10 год. плюс безплатно обслужване 5 год.
И не са единици на подменени батери, но вече сме обсъждали - броя на колите с подменени батерии (не само от Тойота, но и от други източници) е под 3% от общия брой продадени.
И дефектите определено са свързани с неглижирана експлоатация.
Някои хибриди имат ангр. ремък, смяната на накладките е по-рядка, но зависи и от шофьора.
Изображение

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Not_active_user_1 » 24 Апр 2014 15:46

http://autobild.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D ... ius-/a4597
Цитат:
„Такъв автомобил бих си купил и с пробег 250 000 километра, от частно лице и без гаранция.“
Въпреки глупостите в статията е показателно това изречение за някой неща за които тук има съмнение. Това казано в придворното немско списание си е направо отлична оценка.
Наблягам на, че резервоара не бил голям. Ами, аз правя с един резервоар 1000+ км(има снимки, които съм предоставил във форума). Ако беше по-голям щях, да забравя от коя страна беше капачката на резервоара и къде се намират бензиностанциите.
„...личният ми рекорд бе 4,6 л/100 км.“
Тоя е бил от пишман шОферите на хибриди. То такъв разход се постига, като седнеш за пръв път на Приуса, а какво остава да го караш толкова време. За невярващите и видео съм снимал с разход без особено усилие 2,7/100(на снимка съм показал 2,5/100, но там изминатите километри са доста и нямаше как да заснема цял пълнометражен филм, за да докажа на невярващите, че Приус при внимателно каране, има голям потенциал за нисък разход на гориво), а ако реша да правя разход 4,6/100 ще се наложи каране газ-спирачка-газ в града или предимно по аутобан. По друг начин не става. :whistle:

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Not_active_user_1 » 24 Апр 2014 15:53

Заострям вниманието на АНТИхибрид-антите със следното, копирано от списанието на VAG:
„Безспорно Prius е чудесен автомобил. Но в България все още цари недоверие в сложната техника – въпреки че и в продължителните тестове на AUTO BILD, и в реалния живот (таксиметрови автомобили в Берлин с пробег над 500 000 км) японският хибриден бестселър е доказал почти „извънземната” си надеждност.“
http://autobild.bg/%D0%A5%D0%B8%D0%B1%D ... rius/a6705

Аватар
BOz
Мнения: 4574
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 217 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от BOz » 24 Апр 2014 17:09

LEXUS написа:Както вече споменах такива детски изводи като на колегата боз, са некоректни. Качва се в таксита, които се карат като служебни коли денонощно, бързат за адреси през дупки,абе служебна кола, и сравнява с лично БМВ. Абсолютна детинщина. После заявява ,че батериите на Приус ен били здрави, не били,ама са здрави и нямат проблеми поне 500 000км. при таксиметровите компании. Гледа цена на батерията в Тойота,а смята цената на ремонтите по дизеловото БМВ не по цени в Дару Кар. Айде ако обичаш тия простотии да си ги говориш на някои инфантилни хора! Не си уцелил кого да убеждаваш,нито форума.


Всъщност по-здрава кола от Приус няма да намериш на пазара. За дизелови бмв-та,които тракат на по 150 000км и това лично ползване с пластмасови табла не ми се коментирса,а цената на ремонтите им с оригинални части е такава,че направо трябва да ги върнеш за скрап,поне тежат особено дизелите.
Изводите не са ми такива и не ми слагай тези думи в устата, ако обичаш!
Да, колата е здрава. Да харесва ми. Всичко е наред. И да, скърцат като каруци.
Защо един елементарен Опел, който се кара като такси не се разкърцва на 100к километра? Защо една Фабия (в момента след Опела, кумеца ми кара втори автомобил като такси - Фабия) на 100к не скърца въобще? Или викаш и тя не се кара като такси.
Хайде затваряйте си очите, ентусиасти.

Както казах - за мен единствено негативно в случая е да го уголемя, за да не стават пак преразкази евентуалното скорошно умиране на батерията, нищо друго. И ако умре тази батерия, просто ще знам, че ще съм вътре с огромна сума пари наведнъж.
И да кажа за частите - други части, освен оригинални за БМВ-то не слагам. Естествено за какво да си купя дюза от Дару, като мога да си я купя от Бош - (460лв/бр) с връщане на старите? За какво да купувам нова турбина от Дару, като мога да я взема директно от представител на Гарет? За какво да купувам съединител от Дару, като мога да взема от оригиналния опаковчик - в случая Люк. Ама не, важното е да пишете глупости.
Ако някой се интересува (съмнявам се) с какви части си поддържам колите, нека ми пише ЛС, за да не разводняваме темата.

И искам да попитам тези, които сте гледали Приуси
Доказано е, че след 150к пробег, капацитета ѝ спада с над 30%.
Също в сервизното ръководство пише:
If there is more than 1 volt difference between MAX and MIN value between two cells, battery is failed and must be replaced.

Аз ще си купя Приуса, който искам и ми хареса, наистина, ако един от вас ми даде писмено заявление, че в случай на умриране на батерия в следващите 3 години, той ще ми поеме ремонта.
Нали сте бабаити и гарантирате, че това не може да се случи. Ето, аз заявявам, че още утре го взимам ако един само излезе и подпише такъв документ и да напишем една ЗЗ за цената на новата батерия със срок от 3 години.
И да, има много по-евтини и рециклирани батерии в САЩ. Но всички те са стари и се рецликлират със стари селове. А ако видя цената на такава, която е заводски рециклирана с нови селове, когато се сложи транспорт (съмнявам се някой да я изпрати от САШ, но да допуснем ,че ще го направи), то с транспортните разходи, включвайки ДДС и мито, то излиза на цена около и малко под 5000лв.
Ако някой знае по-добра оферта, нека сподели. Нали за това е форума, за да се споделят директно впечатления. Аз споделям, каквото съм прочел, без практическо проиграване, а само проиграване на хартия с цената на евентуалната покупка.

И не случайно съм се ориентирал кум Приус, защото това за мен, на база хилядите изчетени статии по въпроса, е най-здравия хибриден автомобил. И за това искам да си купя такъв.
Ама явно на вас не ви харесват реалните мнения на хора, които просто ги изказват, без да изопъчават нещата.
Лошо няма. Всеки има право на мнение и избор в случая.
И не ме винете за моя избор и мнение. :thumbsup:
Rudy написа: Заводската гаранция на хибридната система доскоро беше 7 год.или 150000 км, сега е 10 год. плюс безплатно обслужване 5 год.
И не са единици на подменени батери, но вече сме обсъждали - броя на колите с подменени батерии (не само от Тойота, но и от други източници) е под 3% от общия брой продадени.
И дефектите определено са свързани с неглижирана експлоатация.
Някои хибриди имат ангр. ремък, смяната на накладките е по-рядка, но зависи и от шофьора.
И това не е вярно:
УДЪЛЖЕНА ГАРАНЦИЯ: 5 години или 160,000 км (което настъпи първо)
Гаранция на хибридната система: 5 години или 100 000 км (което настъпи първо).
Това е гаранцията за България към момента.
Как пък точно, случайно, на батерията и всичко покрай нея, са решили да ѝ смъкнат гаранцията спрямо останалата част от колата?
На Приус-2 гаранцията по спомен е била 7 или 8 години, а не 3-ката я намаляват на 5 години.
Ако бяха толква сигурни, то можеха да дадат и 10 годнини, не мислиш ли?
Едиствено и само 10 годишна гаранция имат батериите на автомобилите, които са предназначени за продажба в Калифорния. Но ти там Приуса е по-различен от останалите.
Управлението е по-различно на батериите, нямаш копчето ЕВ и още доста неща. Само и само, за да могат да я докарат до 10-тата година що годе жива-умряла. biggrin.gif
Разход на електричарка -> Изображение
Разход на хибрид -> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от Rudy » 24 Апр 2014 17:31

Явно наблягаш на писането, не на четенето!
Тук ти отговарят няколко човека, които имат, управляват и поддържат Приус или друг хибрид.
Обаче, вместо да чуеш и да разбереш, какво ти се казва - продължаваш да риеш. И да пишеш глупости, дори да си противоречиш непрекъснато.
Отговорите дотук бяха добронамерени и далеч от пристрастните мнения, които можеш да намериш в другите форуми.

П.П. Забравих да отговоря за гаранцията - на конкретната кола (2008), за която пусна темата има стикер - 7 години или 160 000км на хибридната система, гаранция от Тойота Юръп, а не от местния дилър. Баста!
Изображение

Аватар
BOz
Мнения: 4574
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 217 пъти

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнение от BOz » 24 Апр 2014 17:47

Rudy написа:Явно наблягаш на писането, не на четенето!
Тук ти отговарят няколко човека, които имат, управляват и поддържат Приус или друг хибрид.
Обаче, вместо да чуеш и да разбереш, какво ти се казва - продължаваш да риеш. И да пишеш глупости, дори да си противоречиш непрекъснато.
Отговорите дотук бяха добронамерени и далеч от пристрастните мнения, които можеш да намериш в другите форуми.

П.П. Забравих да отговоря за гаранцията - на конкретната кола (2008), за която пусна темата има стикер - 7 години или 160 000км на хибридната система, гаранция от Тойота Юръп, а не от местния дилър. Баста!
Ако беше прочел, щеше да видиш, че колата се оказа 2006-та година, а не 2007-ма, както беше написана първоначално.
Отделно, че километрите не бяха 150к, а 260к според компютъра на автоматичното паркиране. tooth.gif
За това казах - ако си толкова сигурен, че тази батерия е мега желязна, защо не ми дадеш един документ и ти да ми гарантираш следващите 3 години, че ще е жива? Особено, като по диагностика излезе директно, че е умряла! Имаше 1.3 волта разлика между две клетки. А Тойота няма да ти "застраховат" батерията ако има над 0,2 волта разлика, спрямо новите им успловия. И си плащаш тази застраховка, а не ти я подаряват просто така, защото са железни. И то ще я застраховат само след абсолютно пълен тест, за да се убедят, че няма да ударят кьоравото. biggrin.gif
Отделно, че не застраховат автоматично до 10-тата година. А само година за година. И всяка година си правят теста, преди да се съгласят да те застраховат. Ако не мине - сори, не отговаряш за застраховката. И кой от къде е.

Не ме разбирайте погрешно!

Колата е здрава. Батерията също е здрава. Не казвам, че се чупят. Просто ако случайно ѝ стане нещо, тогава цената на колата става космическа, буквално. Буквално става на цената на Приус-3, който е близо до гаранцията, да не кажа в гаранция още. Ако имах парите да ги извадя като за Приус-3, то сигурно такъв щях да взема, въпреки, че е невероятен боклук от вътре от гледна точка на матеиралите и сглобката. :whistle:
Разход на електричарка -> Изображение
Разход на хибрид -> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост