
Toyota C-HR PHEV
- Митхат
- Мнения: 3854
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 138 пъти
Toyota C-HR PHEV
Логично е всяка по-нова технология да отхапва по едно голямо парче от пазара,но там между плъгина и електричката нещата се скъсват май .
Докато батериите не направят накакъв гигантски скок....Плъгинът си остава най- добрият вариант.
Докато батериите не направят накакъв гигантски скок....Плъгинът си остава най- добрият вариант.
- FearSoft
- Мнения: 595
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 64 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Toyota C-HR PHEV
Всеки с вкуса си - казало кучето и си облизало таш..ите 
Който може да си позволи plug-in (цифрово и логистично) - ОК. Наистина си е доста по-голяма инвестиция от нормалния хибрид и идва със своите особености и изисквания. За мен, човек без собствен гараж, вторият вариант си е оптимален - и откъм паричен разход, и откъм гориво, обслужване и ремонт. Хубаво е все пак, че хората имат от какво да изберат. Не е огромен избор, но не е и като през осемдесетте години

Който може да си позволи plug-in (цифрово и логистично) - ОК. Наистина си е доста по-голяма инвестиция от нормалния хибрид и идва със своите особености и изисквания. За мен, човек без собствен гараж, вторият вариант си е оптимален - и откъм паричен разход, и откъм гориво, обслужване и ремонт. Хубаво е все пак, че хората имат от какво да изберат. Не е огромен избор, но не е и като през осемдесетте години

Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- BOz
- Мнения: 4570
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Toyota C-HR PHEV
Ами грешно четеш. Още от 1-ви клас се тренира освен четене, а и разбиране на прочетеното.

Хайде дефинирай в изречението, което постави, къде се намеква, че ще има липса на гараж. Или повдигането на твоята теза, че плъгин хибрида ще се ползва като обикновен, без да се зарежда. Май въобще не разбираш идеята на изреченията.
Нещата са супер елементарни - или имаш къде да го зареждаш, или не. Това е твоята теза за "ненужно" от плъгин хибрида. Което е нормално и разбираемо.
А другото е дали има икономическо обосновано решение да вземеш плъгина, защото би го изплащал ХХ километра. Особено вземайки предвид и начина му на използване с повече извънградско каране.
Просто четене с разбиране трябва да тренираш.

Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Toyota C-HR PHEV
Както се вижда от цитираната реплика, дори при наличие на гараж и зареждане у дома - пак не ви излизат сметките в случая, липсва Жъто. Като това не просто не е изолиран случай, а по масовия. Явно не сте схванали темата, а "дискутирате" нещо свое. 
Та май вие трябва да обърнете внимание на тренировки по споменатата дисциплина

Та май вие трябва да обърнете внимание на тренировки по споменатата дисциплина

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 04 Апр 2024 21:36
- Местоположение: София
- Автомобил: Yaris XP21, 1,5 Petrol
- Благодарил/а: 45 пъти
Toyota C-HR PHEV
Здравейте, някой случайно да знае, при покупката на този автомобил, дали застрахователите изискват поставяне на допълнителен имобилайзър или друга защита при сключване на Каско. И ако се изисква къде се поставя - в сервиз на застрахователя или в официалния сервиз на Тойота.
- Nikon_25
- Мнения: 4
- Регистриран на: 09 Мар 2019 11:45
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota C-HR PHEV
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota C-HR PHEV
borisfx,
Реално аз съм застрахован при Брокерите на Toyota и застрахователя изиска имобилайзер, който беше монтиран преди да взема автомобила си. Така че нямаш грижата да ходиш да правиш това. Имобилазера е монтиран от "Джей анд Джей" и при подновяване на застраховката, застрахователя иска да минеш на профилактика/проверка при тях. (аз вече прескочих една година с моя CH-R PHEV).
Това е по въпроса за застраховките, но мисля че зависи и от стойността на автомобила, ако е по-ниска може и да не се изисква имобилайзер.
Относно разхода (това е за тези които се интересуват), аз съм изминал около 5000 км градско (на ток) и почти толкова извънградско (комбинирано ток и хибрид) и за сега само градския режим съобразен с цената на нощната тарифа (зареждам всяка нощ) и приравнен към средната цена на бензина за тази година излиза, че карам с 1,0-1,1л/100км. А за целия пробег средно (пари дадени за ток и за бензин) приравнен на средната цена на бензина излиза че съм карал със среден разход 3,4-3,5л./100км (говорим за пробег от почти 10000км за тази една година). Това е моята практическа равносметка.
Реално аз съм застрахован при Брокерите на Toyota и застрахователя изиска имобилайзер, който беше монтиран преди да взема автомобила си. Така че нямаш грижата да ходиш да правиш това. Имобилазера е монтиран от "Джей анд Джей" и при подновяване на застраховката, застрахователя иска да минеш на профилактика/проверка при тях. (аз вече прескочих една година с моя CH-R PHEV).
Това е по въпроса за застраховките, но мисля че зависи и от стойността на автомобила, ако е по-ниска може и да не се изисква имобилайзер.
Относно разхода (това е за тези които се интересуват), аз съм изминал около 5000 км градско (на ток) и почти толкова извънградско (комбинирано ток и хибрид) и за сега само градския режим съобразен с цената на нощната тарифа (зареждам всяка нощ) и приравнен към средната цена на бензина за тази година излиза, че карам с 1,0-1,1л/100км. А за целия пробег средно (пари дадени за ток и за бензин) приравнен на средната цена на бензина излиза че съм карал със среден разход 3,4-3,5л./100км (говорим за пробег от почти 10000км за тази една година). Това е моята практическа равносметка.
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 04 Апр 2024 21:36
- Местоположение: София
- Автомобил: Yaris XP21, 1,5 Petrol
- Благодарил/а: 45 пъти
Toyota C-HR PHEV
В такъв случай, автомобилът сигурно е на лизинг. Кой е застрахователят - Булинс ли? Чакам да ми доставят един C-HR но няма да е PHEV a само HEV, така че цената му ще е по-ниска. Няма да е на лизинг и се чудя дали ако съм при друг застраховател ще ми иска да слагам допълнителен имобилайзър.Nikon_25 написа: ↑11 Юни 2025 16:31 Реално аз съм застрахован при Брокерите на Toyota и застрахователя изиска имобилайзер, който беше монтиран преди да взема автомобила си. Така че нямаш грижата да ходиш да правиш това. Имобилазера е монтиран от "Джей анд Джей" и при подновяване на застраховката, застрахователя иска да минеш на профилактика/проверка при тях. (аз вече прескочих една година с моя CH-R PHEV).
- ico1
- Мнения: 407
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 54 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
- Nikon_25
- Мнения: 4
- Регистриран на: 09 Мар 2019 11:45
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota C-HR PHEV
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota C-HR PHEV
borisfx,
Не е на лизинг, но е с пълно каско при Дженерали. От Тойота ми казаха че работят най-добре с тях, т.е. при щета, тя се завежда, получава се възлагателно писмо, оправя се щетата и Застрахователя и Тойота си оправят взаимоотношенията, без намеса от моя страна. Да, застраховката е висока, тъй като това е PHEV GR.
Както каза колегата, при друг застраховател и по-ниска стойност може и да не искат никакви допълнителни средства.
Интересното беше, че не се изисква аларма и от Тойота ми твърдят, че вече нямало коли с аларми (говорим за нови)
Не е на лизинг, но е с пълно каско при Дженерали. От Тойота ми казаха че работят най-добре с тях, т.е. при щета, тя се завежда, получава се възлагателно писмо, оправя се щетата и Застрахователя и Тойота си оправят взаимоотношенията, без намеса от моя страна. Да, застраховката е висока, тъй като това е PHEV GR.
Както каза колегата, при друг застраховател и по-ниска стойност може и да не искат никакви допълнителни средства.
Интересното беше, че не се изисква аларма и от Тойота ми твърдят, че вече нямало коли с аларми (говорим за нови)
- ico1
- Мнения: 407
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 54 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
Toyota C-HR PHEV
Миналата година като я взех от аТойота Русе каското беше в Дженерали но няма имобилайзер.
LEXUS RX450hl
- slowtraveler
- Мнения: 6284
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 359 пъти
- Получена благодарност: 394 пъти
Toyota C-HR PHEV
Имобилайзер има


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ico1
- Мнения: 407
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 54 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
Toyota C-HR PHEV
Има да, няма допълнителен.
Има даже и фабрична аларма ,до бутоните на люка има бутон за изключване на обемните датчици.Като бяхме на Имола без да искам съм ги включил и по някое време през ноща някоя муха активира алармата .Свири с клаксона
та вече знам .



LEXUS RX450hl
- Nikon_25
- Мнения: 4
- Регистриран на: 09 Мар 2019 11:45
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota C-HR PHEV
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota C-HR PHEV
Колеги, прави сте, CH-R си има фабричен имобилайзер, но явно тези от Дженерали са поискали допълнителен, който е бил монтиран и в момента малко ми създава неудобства, ако искам да използвам дистанционно управление на колата за паркиране/изтегляне на/от парко място. Чипа на имобилайзера е с доста ограничено разстояние на действие. А относно алармата, до колкото разбрах няма такава фабрично.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта